Bekijk originele versie : Krullen maken met de chi tang?
greeneyezlady
21-11-2007, 22:08
Het staat op de doos, en ik hoor vaak mensene rover praten. Maar hoe gaat dat in zijn werk? De chitang bestaat uit 2 platen.. hoe kan je daar in godsnaam krullen mee creeeren??
Ik wil namelijk een slag creeren aan de onderkant van mn haar, hou niet van dat stijl stijl.
Dan moet je even op youtube kijken. Daar staan verschillende filmpjes met een duidelijke uitleg hoe je je haar kunt krullen met een stijltang. Succes!
sparkles
21-11-2007, 23:33
Het staat op de doos, en ik hoor vaak mensene rover praten. Maar hoe gaat dat in zijn werk? De chitang bestaat uit 2 platen.. hoe kan je daar in godsnaam krullen mee creeeren??
Ik wil namelijk een slag creeren aan de onderkant van mn haar, hou niet van dat stijl stijl.
Ik houd ook niet van ''aziatisch'' stijl haar dus breng er die slag aan de onderkant in, oogt naar MIJN mening natuurlijker en voller-->
slag naar binnen: als je bijna onderaan de lok bent dan dan 'knik' je je tang naar binnen toe.. hoe groter je beweging met je hand is hoe 'gekrulder' de lok aan de onderkant wordt.
slag naar buiten: idem als naar binnen alleen je 'knikt' naar buiten ;)
Hoe je krullen kan maken.. ik heb geen flauw idee maar het schijnt idd easy te zijn en een mooi resultaat te geven dus ik ga van de week eens youtuben.
Succes!
greeneyezlady
21-11-2007, 23:34
Dankjulliewel voor de reacties dames! Idd.. hou niet van chineesstijl.. dan lijkt je haar ook dunner.
Girl01 thanx ik ga gelijk zoeken!
sparkles
21-11-2007, 23:39
Dankjulliewel voor de reacties dames! Idd.. hou niet van chineesstijl.. dan lijkt je haar ook dunner.
Girl01 thanx ik ga gelijk zoeken!
Kan je dan als je een goeie link vindt die hier plaatsen aub.. scheelt mij zoeken :D
greeneyezlady
21-11-2007, 23:50
aaaaaaahh gelukt dames!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ca3k1syt2G4
Ik heb t gelijk geprobeerd, en het is lovely!! Echt mooi!! Ben blij , want ik wou bijna een krultang halen :hihi:
sparkles
21-11-2007, 23:54
aaaaaaahh gelukt dames!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ca3k1syt2G4
Ik heb t gelijk geprobeerd, en het is lovely!! Echt mooi!! Ben blij , want ik wou bijna een krultang halen :hihi:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOW en wat makkelijk man!
Ik ga het van het weekend inchaAllah proberen!
Vraagje... had je eerst standaard gestyled?? En hoe vaak heb je de krulmanier per lok gedaan?
greeneyezlady
21-11-2007, 23:59
WOOOOOOOOOOOOOOOOOW en wat makkelijk man!
Ik ga het van het weekend inchaAllah proberen!
Vraagje... had je eerst standaard gestyled?? En hoe vaak heb je de krulmanier per lok gedaan?
Ja makkelijk he? :hihi: Ik dacht echt dat het een of andere moeilijke manier is. Enn ja m n haar had ik wel gestijlt. Want van de wortel heb ik namelijk een krul, en met die stijltang creer je wat grotere krullen. Dus voor een mooi resultaat kan je beter eerst je haar stijlen!
Per lok gewoon een keer! Het zat gelijk goedj oh! :D
sparkles
22-11-2007, 00:00
Ja makkelijk he? :hihi: Ik dacht echt dat het een of andere moeilijke manier is. Enn ja m n haar had ik wel gestijlt. Want van de wortel heb ik namelijk een krul, en met die stijltang creer je wat grotere krullen. Dus voor een mooi resultaat kan je beter eerst je haar stijlen!
Per lok gewoon een keer! Het zat gelijk goedj oh! :D
Besahha! Waal 3oeqba liyaa ana :hihi:
greeneyezlady
22-11-2007, 00:02
Jep laat me weten of het ook bij jou gelukt is!
SAMIREETJE
22-11-2007, 16:59
hoelang blijft t bij jullie zitten? Bij mij zakt t gelijk na ene half uur in elkaar, hoe veel hairspray ik er ook in doe:moe: Ook met krultang trouwns
R_berkaniia
22-11-2007, 19:14
Maar wacht even!
Verbrand je dan niet dat ene stukje. Want ze houdt die styltang best wel lang op een plek.
En ik neem aan dat het ook mogelijk is met een ander styltang. Het hoeft niet perse een chi-tang te zijn, toch?
Mocro_SchatJ
22-11-2007, 21:31
Maar wacht even!
Verbrand je dan niet dat ene stukje. Want ze houdt die styltang best wel lang op een plek.
En ik neem aan dat het ook mogelijk is met een ander styltang. Het hoeft niet perse een chi-tang te zijn, toch?
Nee meid het hoeft absoluut niet persé met een chi-tang het kan ook met een dood normale styltang bijv: Gam.ma Italy...:kus:
ShopAholic
22-11-2007, 22:38
Wowwww zo lovely:Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.