Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grote Hoofddoeken??

misskoezina20
21-11-2007, 21:54

Salam 3alaykoem, Wie weet waar ik grote hoofddoeken kan halen in Adam-west, ik zoek een stof die niet zo afglijdt van je hoofd, een die gwn normaal en goed blijft zitten op je hoofd?? Alvast bedankt voor je reactie!:goedzo: wasalam 3alaykoem

Broken_Silence
21-11-2007, 22:06
Ik denk dat je zoiezo een kapje nodig hebt voor eronder, want ik ben nog nooit een grote hoofddoek tegengekomen die niet glijdt. Verder ken ik amsterdam niet, maar ik weet niet of je een paar van die marokkaanse winkeltjes kent? Daar hebben ze ze zoiezo, en ik hoor ook vaak dat turken deze hoofddoeken verkopen, maar dat weet ik niet zeker.

Bullit_
21-11-2007, 23:26
Oh nee hoor. Een kapje is nergens voor nodig. Als ie afglijdt, dan betekend het dat je het niet goed gezet hebt en niet strak genoeg. Als ik een Grote Hoofddoek op heb, glijdt ie er nooit vanaf en dat terwijl ik stijl haar heb. In Adam west kun je het in OsDorp halen. Vlak ergens bij Moskee Islaam staat een Islamitsche Winkeltje genaamd: Bendouad(Als ik het goed heb), Daar heb je keuze zat.

Nasru_Lana
21-11-2007, 23:33
ja kan bij hajar paleis bij vlugtlaan.. of ben daoud bij osdorp gewoon langs de tram 17.. of admiraal de ruyterweg of bij die bazar op b en l weg

Noor-El-Islaam.
22-11-2007, 11:25

Bij de bazaar in Bos & Lommerweg,Osdorp. Of anders FF de Bos&Lommer Markt Checken! Zoekze:D

MiszHoofddoekje
22-11-2007, 17:09
Salam 3alaykoem, Wie weet waar ik grote hoofddoeken kan halen in Adam-west, ik zoek een stof die niet zo afglijdt van je hoofd, een die gwn normaal en goed blijft zitten op je hoofd?? Alvast bedankt voor je reactie!:goedzo: wasalam 3alaykoem Salaam ou3alaikom, oughtie. Je kan ze in islamtische winkeltjes vinden. In osdorp en slotermeer, bijv. Je hebt ze ook bij bos en lommer markt, heb je ze in alle kleuren. Ik had er vandaag nog een grijze van gehaald. Succes. Ma3a salama, MiszHoofdoekje.