Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens en Haramrelaties

Pagina's : [1] 2

Selina
04-11-2003, 04:59

Alleen maar over meisjes,nooit eens over jongens die doen dat ook hoor en voor hun is het even haram :kwaad:

_SaHaRa_
04-11-2003, 08:08
Maar niet aan ons om daarover te oordelen..

Marrakchia_86
04-11-2003, 09:11
Origineel gepost door _SaHaRa_ Maar niet aan ons om daarover te oordelen.. Precies!!! Laat de jongens maar praten over de Haramrelaties en alle anderen dingen die de zogenaamde Marokkaanse meiden van tegenwoordig doen.... hun weten zogenaamd alles over de Islam??? Als hun alles zouden weten, zouden ze weten dat ze niet over die meiden mogen oordelen! Want er is maar één iemand die dat mag, Allah(swt).... of zijn ze dat stukje van de Islam vergeten???

Metloufa
04-11-2003, 10:48
wallah je hebt gelijk a marrakchia_86

ikbenwieikben
04-11-2003, 10:54

ach de meeste jongens weten niet beter dan alleen anitas en cindyss en de beest uithangen opsoutuuu met die handel die jongens zijn so called ""heilig" give me a break

beetjeverlegen
04-11-2003, 13:58
Origineel gepost door Selina Alleen maar over meisjes,nooit eens over jongens die doen dat ook hoor en voor hun is het even haram :kwaad: Je hebt gelijk, maar je moet je er niets van aan trekken. De heren of dames die hier mee bezig zijn weten zelf ook dat ze fout bezig zijn.Bekijk het zo: iedereen moet verantwoording afleggen voor zijn daden bij Allah sawt. :)

Najib26
04-11-2003, 14:08
Origineel gepost door ikbenwieikben ach de meeste jongens weten niet beter dan alleen anitas en cindyss en de beest uithangen opsoutuuu met die handel die jongens zijn so called ""heilig" give me a break Dat was vroeger zo ja. Dat ze met Anita's en Cindy's gingen. Nu gaan ze met Samira's en Farida's. Maar goed, het is voor zowel man als vrouw haram. Maar ja, tegenwoordig willen de meeste jongeren de kuffar imiteren met hun relaties.

chicamaroquia
04-11-2003, 14:09
Leef en laat leven! Jij hoeft je niet voor hun daden te verantwoorden. Allah (swt) vergeeft wie Hij wil, straft wie Hij wil en leidt wie Hij wil...

chicamaroquia
04-11-2003, 14:12
Origineel gepost door Najib26 Dat was vroeger zo ja. Dat ze met Anita's en Cindy's gingen. Nu gaan ze met Samira's en Farida's. Maar goed, het is voor zowel man als vrouw haram. Maar ja, tegenwoordig willen de meeste jongeren de kuffar imiteren met hun relaties. En dat maakt het erger of minder erg? :confused: Het is net zo erg of ze nu met een Turk, Chinees, Hollander of Marokkanen gaan... Als ze zichzelf moslim willen noemen moeten ze eerst eens beginnen met zich te gedragen conform de regels van de islam! Dat geldt zowel voor de heren als de dames!

SweetLady
04-11-2003, 14:21
Origineel gepost door chica*******a Leef en laat leven! Jij hoeft je niet voor hun daden te verantwoorden. Allah (swt) vergeeft wie Hij wil, straft wie Hij wil en leidt wie Hij wil... Helemaal mee eens ;)

LadyLo
04-11-2003, 14:33
zoals iedereen weet: vrouwen staan dichter bij god!

Najib26
04-11-2003, 14:33
Origineel gepost door chica*******a En dat maakt het erger of minder erg? :confused: Het is net zo erg of ze nu met een Turk, Chinees, Hollander of Marokkanen gaan... Als ze zichzelf moslim willen noemen moeten ze eerst eens beginnen met zich te gedragen conform de regels die de islam voorschrijft... Dat geldt zowel voor de heren als de dames! Heb ik dat gezegd? Waarom trekken andere mensen conclusies voor je? Ik heb vaak genoeg aan topics geërgerd waarin mensen klagen dat Marokkaanse jongens met Nederlandse meiden gaan, en dat mensen klagen dat Marokkaanse meiden met Surinamers gaan. Ik heb altijd gezegd dat het allemaal even haram is. Ik reageerde op iemand die het had over Anita's en Cindy's. Terwijl dat beeld allang achterhaald is. Het zijn tegenwoordig zowel veel Marokkaanse jongens als meiden die zich bezondigen aan haramrelaties.

m_miss_yasmina
04-11-2003, 14:39
jaa, jongens doen altijd wel wat, wat niet mag. maar als een meisje iets slecht doet dan breekt de hel los

Atlas_Gebergte
04-11-2003, 14:45
jaa, jongens doen altijd wel wat, wat niet mag. maar als een meisje iets slecht doet dan breekt de hel los Zo moeten we niet denken hoor, want het is zowel voor een meid als een jongen haram, dus iedereen word voor zijn eigen daden gestraft.

chicamaroquia
04-11-2003, 14:53

Origineel gepost door Najib26 Heb ik dat gezegd? Waarom trekken andere mensen conclusies voor je? Ik heb vaak genoeg aan topics geërgerd waarin mensen klagen dat Marokkaanse jongens met Nederlandse meiden gaan, en dat mensen klagen dat Marokkaanse meiden met Surinamers gaan. Ik heb altijd gezegd dat het allemaal even haram is. Ik reageerde op iemand die het had over Anita's en Cindy's. Terwijl dat beeld allang achterhaald is. Het zijn tegenwoordig zowel veel Marokkaanse jongens als meiden die zich bezondigen aan haramrelaties. Ik trek geen conclusies. Ik interpreteer je antwoord op mijn manier... ;) Zo achterhaald is het niet hoor, het gebeurt nog steeds in grote mate. En dat het voor beide even 7ram is, staat als een paal boven water...

Pagina's : [1] 2