Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je trouwt zijn schoonouders van groot belang?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Kneusje
04-11-2003, 02:23

Als je trouwt is het van belang dat je goed kunt opschieten met je schoonouders. Per slot van rekening zeggen ze ook weleens 'je trouwt ook met je schoonouders'. Nu heb ik de volgende stelling: Een slechte relatie met je schoonouders leid tot een mislukking van het huwelijk! Eens of oneens?

AdamX
04-11-2003, 02:25
Origineel gepost door Kneusje Als je trouwt is het van belang dat je goed kunt opschieten met je schoonouders. Per slot van rekening zeggen ze ook weleens 'je trouwt ook met je schoonouders'. Nu heb ik de volgende stelling: Een slechte relatie met je schoonouders leid tot een mislukking van het huwelijk! Eens of oneens? hoeft niet, maar die kans is er wel ik vidn dat ej je schoonouders net goed moet behandelen als je eigen ouders

Kneusje
04-11-2003, 02:28
Origineel gepost door AdamX hoeft niet, maar die kans is er wel ik vidn dat ej je schoonouders net goed moet behandelen als je eigen ouders Okay duidelijk. Ik bedoel je schoonouders zijn idd net zoals jouw ouders. Maar stel je voor dat jouw schoonouders je op 1 of andere manier niet mogen en jouw en je vrouw proberen uit elkaar te drijven? Wat dan?

AdamX
04-11-2003, 02:31
Origineel gepost door Kneusje Okay duidelijk. Ik bedoel je schoonouders zijn idd net zoals jouw ouders. Maar stel je voor dat jouw schoonouders je op 1 of andere manier niet mogen en jouw en je vrouw proberen uit elkaar te drijven? Wat dan? geduld , geduld en nogmaals geduld hebben en vriendelijk blijven wat er ook gebeurt.

Kneusje
04-11-2003, 02:32

Origineel gepost door AdamX geduld , geduld en nogmaals geduld hebben en vriendelijk blijven wat er ook gebeurt. Safi duidelijk antwoord :)

AdamX
04-11-2003, 02:35
Origineel gepost door Kneusje Safi duidelijk antwoord :) :goedzo:

Marrakchia_86
04-11-2003, 09:21
Origineel gepost door Kneusje Als je trouwt is het van belang dat je goed kunt opschieten met je schoonouders. Per slot van rekening zeggen ze ook weleens 'je trouwt ook met je schoonouders'. Eens of oneens? Ze zeggen ook wel, je trouwt niet met je vriend, maar met je schoonfamilie. Of je trouwt met je vriend en je krijgt de schoonfamilie er gratis als cadeau bij!!! Maar of dat altijd een cadeau is.... :rolleyes:

sihemm
04-11-2003, 09:29
Je moet vooral geen problemen zoeken met je schoonmoeder want zij kan het je heel moeilijk maken en veel mannen kiezen uiteindelijk toch voor hun moeder!

Marrakchia_86
04-11-2003, 09:34
Origineel gepost door sihemm Je moet vooral geen problemen zoeken met je schoonmoeder want zij kan het je heel moeilijk maken en veel mannen kiezen uiteindelijk toch voor hun moeder! Wajoooooh, das pas erg man, als je man er vandoor gaat met zijn moeder en jou laat stikken. P.S. AdamX, ben je ook al zo een grote fan van LELA FATIMA!!!

salouaatje
04-11-2003, 10:06
schoonmoeders zijn soms onbegrijpelijk. Maar je moet ook altijd in je achterhoofd houden dat die schoonmoeder jou mans moeder is. Zij heeft hem grootgebracht. Je moet respect voor je schoonmoeder hebben en haar net als je eigen moeder behandelen.

miss_f
04-11-2003, 10:14
Je moet zeker goed met je schoonouders kunnen opschieten, want anders is er echt niks aan. Niet dat ik zelf ervaring heb, maar mijn broer die gaat binnenkort insha-allah trouwen en hij heeft eens een ''ruzietje'' gehad met zijn schoonouders en hij was er echt kapot van. Duss... ik vind dat je goed met je schoonouders om moet gaan!!!

zwartkapje
04-11-2003, 10:23
ja dat kan maar je moet je schoonouders met respect behandelen net als je eigen ouders!

sayasa
04-11-2003, 10:23
Asalaam ou3lakoum, nou ik heb zelf hele leuke ex-schoonouders, tot de dag van vandaag komen ze nog langs ,ik heb zelf heel veel recpect voor hun,maar wat was in mijn geval het zijn die schoonzusters die mijn huwlijk kopot hebben gemaakt, maar zo zie je maar ieder mens is anders en iedreen heeft zijn eigen gewoontes, dus weet gewoon hoe je met elk mens om moet gaan, laat niet over je heen lopen, als ik de tyd terug kon draaien zou ik die schoonzusters vlink te pakken hebben gehad in mijn geval . nou Asalaam ou3lakoum iedereen dag.

sammmy
04-11-2003, 10:29
typisch marokkaanse cultuur!!! dit is echt moeilijk. gewoon respect tonen en hebben voor je schoonma. de mannen kieze toch (bijna) altijd voor de moeders. ik hoop dat ik een hele lieve schoonmoeder zal krijgen :(

Kadisha
04-11-2003, 13:25

Origineel gepost door sammmy typisch marokkaanse cultuur!!! dit is echt moeilijk. gewoon respect tonen en hebben voor je schoonma. de mannen kieze toch (bijna) altijd voor de moeders. ik hoop dat ik een hele lieve schoonmoeder zal krijgen :( Moederkindjes doe alles wat mama zegt mietjes zeg maar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10