Bekijk originele versie : Nokia N95
R_berkaniia
21-11-2007, 18:47
[//Dag mensen\\]
Ik ben van plan om een nieuwe telefoon te halen. Nokia N95, lijkt mij wel leuk. Alleen twijfel ik een beetje. Want mijn vriendin heeft die N73. En die raakt telkens vast (systeem).
Heeft iemand enige ervaringen met de N95?
Plaatsen aub.:nijn:
Salaam,
Ik ben er erg tevreden over.. Sinds anderhalf maand in gebruik. Enige nadeel is dat de batterij maar 1 dag mee gaat.
Oja Camerafunctie is ook erg goed beter zelfs dan mijn eigen digitale camera.
ApolloniA
22-11-2007, 10:55
I dunno, wat ik hoor dat hij indd nogal traag is.
Vooral als je bijv veel toepassingen tegelijk open hebt staan (Navigatie etc.)
Salaam,
Ik ben er erg tevreden over.. Sinds anderhalf maand in gebruik. Enige nadeel is dat de batterij maar 1 dag mee gaat.
Dat zal mischien wel zo zijn, maar je moet wel 5 seconden de camera stilhouden voordat de foto is genomen.:maf2:
In het begin was i traag idd. maar dat kwam waarschijnlijk doordat mijn Microcard vol zat (bijna vol) ik gebruik nu twee cards één voor navigatie en andere voor foto's en music.
En ik vind hem wel snel... en ik hoeft echt geen 5 sec. te wachten voordat ik een functie kan gebruiken...
Kortom de mijne geeft nog geen kuren...
R_berkaniia
22-11-2007, 18:20
Salaam,
Dag meissie.
Dat is fijn om te horen! Dat heb ik ook gelezen, jah. Maar maakt bij mij niet zoveel uit. Ik stop elke avond mijn telefoon in de oplader.
Jah 5 MP.
Ik wil hem ook zo graag hebben!
R_berkaniia
22-11-2007, 18:21
I dunno, wat ik hoor dat hij indd nogal traag is.
Vooral als je bijv veel toepassingen tegelijk open hebt staan (Navigatie etc.)
Uhú, dat zou best kunnen. Maar het blijft een pracht telefoon. Ik weet niet zo ideaal.
Dus wat betreft de snelheid, daar moet ik maar mee leren leven..:gniffel:
R_berkaniia
22-11-2007, 18:22
In het begin was i traag idd. maar dat kwam waarschijnlijk doordat mijn Microcard vol zat (bijna vol) ik gebruik nu twee cards één voor navigatie en andere voor foto's en music.
En ik vind hem wel snel... en ik hoeft echt geen 5 sec. te wachten voordat ik een functie kan gebruiken...
Kortom de mijne geeft nog geen kuren...
Aah, mooie tip. Bedankt!
Zal er zeker aan denken.
Mooi zo & houden zo. Ik kan niet wachten, einde van de week ga ik even een 2e abbo aansluiten. Want kopen? Daar is ie veels te duur voor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.