Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kom maar op Met je Commentaar..!!

Pagina's : [1] 2

LZN
03-11-2003, 22:20

Ik ben marokkaans en Mijn mannetje is Surinamer.. Ewa.. Yallah.. Kom maar op met je Commentaar.. :D.

tatouzient
03-11-2003, 22:22
so?? bisous xxx

Lmaada
03-11-2003, 22:22
wrom zouden we daar commentaar op hebben???? ik bedoel tis jou keuze en jij bent degene die uiteindelijk de afrekening krijgt van Allah dus wat heb je aan ons commentaar??? mja koessies latifa

SweetRose
03-11-2003, 22:23
wauw........................:rolleyes:

no_more
03-11-2003, 22:26

ik zou zeggen doe wat je wil niemand hoeft daar commentaar op te leveren vind ik zelf dan het is jou leven en ik zou zeggen doe wat je wil maar weet je grenzen. mij maakt het echt niet uit of iemand nou met een chinees tata turk of wat dan ook gaat ieder leeft voor zich zelf niemand heeft het recht om te zeggen wajo ga je met een aap of dat soort dingen. als je vind dat ik ongelijk heb kom maar op met je commentaar peeps.

praatjes
03-11-2003, 22:26
Origineel gepost door Marokkaanse_1 Ik ben marokkaans en Mijn mannetje is Surinamer.. Ewa.. Yallah.. Kom maar op met je Commentaar.. :D Ik dacht dat ik gisteren een voorspelling had gemaakt dat jij een meisje met pit zou zijn om een neger aan de haak te slaan. Je lijkt nu succes te hebben :D . Van harte gefeliciteerd :D

anouar_boukarie
03-11-2003, 22:40
Origineel gepost door Marokkaanse_1 Ik ben marokkaans en Mijn mannetje is Surinamer.. Ewa.. Yallah.. Kom maar op met je Commentaar.. :D zoekje aandacht of zo, jaaah je zoekt aandacht, en kijk eens aan, ze krijgt het nog ook, wejoooooooooooo,

laboudanda
03-11-2003, 22:47
Eh......laat hij weleens zwarte afdrukken na op je lichaam? Ok die was eruug hard ...net zoo hard als de voorkant van trein ( ervaring , namelijk trein toestel 187) NEXT!

miss_saliha
03-11-2003, 22:51
ik wens je het alle beste met hem....;) veel liefs saliha

LQwaad4life
03-11-2003, 23:35
Origineel gepost door Marokkaanse_1 Ik ben marokkaans en Mijn mannetje is Surinamer.. Ewa.. Yallah.. Kom maar op met je Commentaar.. :D besa7a rajl.

Handyman
03-11-2003, 23:45
Origineel gepost door Marokkaanse_1 Ik ben marokkaans en Mijn mannetje is Surinamer.. Ewa.. Yallah.. Kom maar op met je Commentaar.. :D Het schijnt zo te zijn dat dames die ervaring hebben met zwart extra wild zijn in de nachtelijke uurtjes....... Geef me effe een seintje wanneer je weer single bent. Ik denk dat dat ook niet zo lang meer duurt voordat dat het geval is. Zwart is meestal niet trouw.

tatouzient
04-11-2003, 00:11
Origineel gepost door Handyman Het schijnt zo te zijn dat dames die ervaring hebben met zwart extra wild zijn in de nachtelijke uurtjes....... Geef me effe een seintje wanneer je weer single bent. Ik denk dat dat ook niet zo lang meer duurt voordat dat het geval is. Zwart is meestal niet trouw . vooroordeel en veralgemening

Kneusje
04-11-2003, 02:13
Origineel gepost door Marokkaanse_1 Ik ben marokkaans en Mijn mannetje is Surinamer.. Ewa.. Yallah.. Kom maar op met je Commentaar.. :D Ben je getrouwd? Zo nee dan moet je binnenkort hier ook niet komen uithuilen :) Ben je wel getrouwd dan wens ik je het beste ;)

AdamX
04-11-2003, 02:22
Origineel gepost door Marokkaanse_1 Ik ben marokkaans en Mijn mannetje is Surinamer.. Ewa.. Yallah.. Kom maar op met je Commentaar.. :D wat leuk :D groeten uit paramaribo http://elev.egmont-hs.dk/2002-1/tina-s/stor%20neger.jpg

Pagina's : [1] 2