Bekijk originele versie : Nederlandse meiden worden gebruikt door marokkaanse jongens!!!
Ik heb veel Nederlandse vriendinnen die zijn gebruikt en geplayd door marokkaanse jongens :kwaad: als ze hun ding hebben gekregen zijn ze weg en dumpen haar als een stuk vuil!!!
Dan achteraf na vele meiden te hebben gebruikt willen ze een marokkaanse meid als maagd hoezo hypocriet :kwaad:
ChOcOtOfFfF
03-11-2003, 21:47
hoezo: je valt in de herhaling?, de 80.000ste herhaling wel te verstaan.
:zwaai:
ja wel een herhaling ja, maar ja zeker hypocriet maar respect moet je verdienen zeg ik en veel ned meiden weten daar niet mee om te gaan, en trouwens wat ik om me heen zie ned meiden worden net zo hard gebruikt als mar.meiden, en mar.meiden soms nog wel meer, zie veel ned. meisjes die goed met mar jongens en hun"denkwijze"om kunnen gaan en juist onwijs veel respect van elkaar krijgen.Niet te vergeten en zijn mar en ned meiden die fouten maken en die gasten te snel vertrouwen en dan krijg je dat, en dan vind ik t maakt niet uit wat t is ned of mar meid, t gaat er om hoe zij er mee omgaan en wat voor gozer t is!
anouar_boukarie
03-11-2003, 22:44
Origineel gepost door Kadisha
Ik heb veel Nederlandse vriendinnen die zijn gebruikt en geplayd door marokkaanse jongens :kwaad: als ze hun ding hebben gekregen zijn ze weg en dumpen haar als een stuk vuil!!!
Dan achteraf na vele meiden te hebben gebruikt willen ze een marokkaanse meid als maagd hoezo hypocriet :kwaad:
zo is eenmaal de cultuur!!!!
Origineel gepost door anouar_boukarie
zo is eenmaal de cultuur!!!!
Niks cultuur!!!!!! :kwaad:
nou kijk
ik ken genoeg marokkaanse jongens die een nederlandse chikie hebben en die haar niet playen en egt van haar houde
mja als je word gebald en daarna "weggegooid" dan maak je het er zelf naar, want dan ben je wel erg makkelijk
ewa ja dat is hoe ik erover denk mesgien fout mja
miss_saliha
03-11-2003, 22:55
nixxx cultuuuur....je moet ons cultuur niet vergelijken van wat jullie er van maken...marokaaanse jongens zijn nou eenmaaal zo hopelooos dat ze die nederlandse meiden gebruiken omdat ze noooit hun zin krijgen van marokaanse meiden....en cultuuur heeft er helemaaaal nietss mee te maken...:jammer:
anouar_boukarie
03-11-2003, 23:39
Origineel gepost door miss_saliha
nixxx cultuuuur....je moet ons cultuur niet vergelijken van wat jullie er van maken...marokaaanse jongens zijn nou eenmaaal zo hopelooos dat ze die nederlandse meiden gebruiken omdat ze noooit hun zin krijgen van marokaanse meiden....en cultuuur heeft er helemaaaal nietss mee te maken...:jammer:
hahahaha, jah playen en weg die handel en ik ken er ook genoeg marokaanse meisjes bij wat dit is gelukt, maar ontken het niet, het is de cultuur, je zukt uiteindelijk toch met een MAROKAANSE jongen moeten trouwen,
Heb ik nou gelijk of niet!!!!?
skavabiatch
03-11-2003, 23:55
wat een bull shit
of ze nou marokkaans/nederlands zijn
de meeste marokkaanse jongens en ook jongens van andere culturen zijn gewoon niet meer te vertrouwen denken alleen maar aan hun pipi
en meiden die dat toelaten worden niet geplayed die laten zich playen
dat is mijn denkwijze
tatouzient
04-11-2003, 00:09
hahahaha, jah playen en weg die handel en ik ken er ook genoeg marokaanse meisjes bij wat dit is gelukt, maar ontken het niet, het is de cultuur, je zukt uiteindelijk toch met een MAROKAANSE jongen moeten trouwen,
Heb ik nou gelijk of niet!!!!?
nope...
je trouwt uiteindelijk met wie je zelf wilt. zo lang het een goede moslimjonge is, doet het ni toe van welke origine hij afkomstig is...
en ivm da cultuurfenomeen, het heeft te maken met opvoeding. als je je kids opvoed met de islam, heb je deze shit ni. maar ja, als ouder leg je de funderinge, de rest bouw je als persoon zelf op...
bisous xxx
anouar_boukarie
04-11-2003, 00:14
niet ontkennen, want dat lukt niet
tatouzient
04-11-2003, 00:21
:rolleyes:
doe je ogen eens open
bij heel veel mense doet de nationaliteit er ni meer toe...
bisous xxx
Marokkaanse jongens gebruiken ook Marokkaanse meiden. Na een tijdje worden die meiden gedumpt.
Origineel gepost door Najib26
Marokkaanse jongens gebruiken ook Marokkaanse meiden. Na een tijdje worden die meiden gedumpt.
Ik heb het over NEDERLANDSE MEIDEN jij begrijppe?
niet ontkennen, want dat lukt niet
IK ken genoeg marokkaanse meiden met een turk of een tusesier jullie marokkaanse jongens zijn niet meer in trek ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.