Bekijk originele versie : Dit is wat een jongetje tegen me zei...
BentDagilia
24-08-2002, 23:13
me mama ( marokkaans ) woont samen met papa ( Nederlands )... Ze is christelijk geworden en eet varkensvlees... Ze doet alles wat niet mag... Ik ben in mijn leven ( 12 jaar ) maar 2 keer naar marokko geweest...
Wie komt dit nog meer tegen in zijn omgeving???
Bent Dagilia
SaraZena
24-08-2002, 23:36
ik vind het heel erg om dit te lezen. :(
maar ja, het is haar leven.
En ik vind het zielig voor dat kind
kheb een achtertante die zo is, mijn tante is een vrouw die met meerdere mannen omgaat en zo, ze heeft nu 3 kinderen die allemaal weggelopen zijn en die nu met ze 3en in een apart huis wonen. de moeder woont met jan en alleman, en de vader van die 3 kinderen die betaal de huur voor die kinderen vanuit spanje.
dit is heel erg maar als je in marokko bent geweest en de mensen leert kennen dan zul je dat begrijpen en dan zul je dat helemaal niet erg vinden
maar dit zal ik aan niemand toe wensen allah yasterna o yaster jami3 almoslimin
varkensvlees eten waarom niet? als het vult dan maakt het toch niet uit
Fatomaat
25-08-2002, 00:28
Origineel gepost door thajin
Nou dat verklaart ook meteen je nickname Holle Bolle Gijs :D
Origineel gepost door thajin
jah waarom niet, lekker die varkensoren boven een tajine, beetje stoven, kruiden erbij, glaasje wijn voor de dorst ( als je aan varkensvlees begint dan waarom niet de wijn)
hmm lekker, wie eet mee???
groetjes
Origineel gepost door selmAa
kheb een achtertante die zo is, mijn tante is een vrouw die met meerdere mannen omgaat en zo, ze heeft nu 3 kinderen die allemaal weggelopen zijn en die nu met ze 3en in een apart huis wonen. de moeder woont met jan en alleman, en de vader van die 3 kinderen die betaal de huur voor die kinderen vanuit spanje.
Ik ken ook zo'n soort gezin. Die vader woont in Den Haag en die moeder woont in Den Bosch, en de 4 dochters wonen allemaal hier. De drie jongste woonden eerst met z'n drieën in één huis, nu niet meer. Die ouders betaalde geen cent aan ze. Hoe het nu met ze gaat, geen flauw idee, ik moet niks meer van ze hebben, ontspoort gezin is t, ik vind alleen de oudtse ok.
beslama
DieselGirly
25-08-2002, 10:47
nou nou.........waar maken jullie zich druk om zulke gezinnen ieder voor zich toch....waarom letten marokanen zoveel op elkaar!!!!!!!!!!!!!!.....tjonge jonge...maar goed....!...als ze maar nu gelukkig zijn, gestraft worden ze misschien toch wel....
groetjes......
Origineel gepost door Fouzia19
nou nou.........waar maken jullie zich druk om zulke gezinnen ieder voor zich toch....waarom letten marokanen zoveel op elkaar!!!!!!!!!!!!!!.....tjonge jonge...maar goed....!...als ze maar nu gelukkig zijn, gestraft worden ze misschien toch wel....
groetjes......
Waar ik me druk om maak? ik maak me nergens druk om, ik gaf alleen een voorbeeld... mensen maken zich snel druk over onbenullige dingen, dat merk ik jammer genoeg veel te vaak hier op marokko.nl
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.