Bekijk originele versie : Haramrelatie wordt je ondergang!
Abdel0095
03-11-2003, 21:45
Ja, beste zusters, ga vooral door met jullie haramrelatie. Laat Ali en Achmed jullie je maar gebruiken. Ja, gebruiken ja, want tot trouwen zal het nooit komen. Het komt alleen maar tot tranen. Heb berouw zusters en kom tot inkeer! Kijk verder dan de BMW. Die heeft ie vergaard door criminele praktijken. Dus blijf op het rechte pad zusters.
Ik had niks te doen mensen, dus ik kwam op het idee om in de huid van onze Najib26 te kruipen. :D En waar kan ik het dan het beste over hebben? De haramrelatie natuurlijk!! ;) Altijd leuk en goed voor vele reacties! :D Laat me dus niet in de steek; ik wil net zoveel reacties als Najib altijd krijgt. :)
Wa salam u leikum
Abdel
Vele jongens worden ook gebruikt door meiden ;)
Just_cavalli
03-11-2003, 21:47
pfffffffffffff wrom moet je meteen trouwen???? Vrijheid Blijheiddddddddd!!!!!! of nietttt mensen... wrom moet een relatie meteen haram zijn... wrom moet je meteen geplayed worden... je gelooft dus zelf ook niet dat er serieuze jongens zijn... allemaal players... hmmmm dat zegt genoeg!!!!!!!!!!!!
misSanae
03-11-2003, 21:48
Waarom richt je dit alleen tot de zusters?? Je had moeten zetten: beste zusters en broeders, nu voelen de broeders zich genegeeerd:p
Jij bent egt soooo grappig!! oh ja niet alleen de BMW maar ook z'n goude tand!!
Heb je slechte ervaringen Abdel?
Wil je erover praten...?
Spreek de volgende keer voor jezelf en niet voor anderen.
Mensen weten inderdaad dat het niet goed is om een relatie voor het huwelijk te hebben, ik kan erover meepraten.
Ik heb zelf al 3 jaar een relatie met een leuke meid, en ben na de ramadan van plan om haar hand te gaan vragen.
Dus ga niet zeggen dat alle jongens meisjes gebruiken.
Je hebt overal wel rotte appels tussen en dat geld ook voor de meiden.
Elmoehim laters allemaal
SweetRose
03-11-2003, 22:27
Ali m'n aanstaande verloofde gebruikt mij niet.:)
miss_saliha
03-11-2003, 22:43
ewaaa ze bestaaan wel....en hij bedoelt het ook niet beledigend..
maar ik ben het met je eens.... ;)
sisterhood
04-11-2003, 04:55
ik ben t ook met je eens komen alleeen tranen uitvoort.maar dat telt ook voor de broeders als 1 serieus verlieft is en de ander niet blijft altijd 1 van de 2 haken zielig..
inschaAllah dat ze de ware mogen vinden uiteindelijk
incl me :D
sisterhood
04-11-2003, 05:00
wat moet lekker zijn dan
Origineel gepost door sisterhood
wat moet lekker zijn dan
De pizza die zo komt
Origineel gepost door Just_cavalli
pfffffffffffff wrom moet je meteen trouwen???? Vrijheid Blijheiddddddddd!!!!!! of nietttt mensen... wrom moet een relatie meteen haram zijn... wrom moet je meteen geplayed worden... je gelooft dus zelf ook niet dat er serieuze jongens zijn... allemaal players... hmmmm dat zegt genoeg!!!!!!!!!!!!
waarom een relatie haram moet zijn omdat allah dat zo wil waarom meteen trouwen omdat allah heeft gezegd MAG GEEN RELATIE VOOR HET HUWELIJK
ik hoop dat je het nu wel begrijpt
Bachelorette
04-11-2003, 10:12
Origineel gepost door sihemm
waarom een relatie haram moet zijn omdat allah dat zo wil waarom meteen trouwen omdat allah heeft gezegd MAG GEEN RELATIE VOOR HET HUWELIJK
ik hoop dat je het nu wel begrijpt
Hij heeft ook niet gezegd dat je gelijk bootje in moet stappen met de eerste de beste. Je mag iemand heus wel leren kennen MITS er een mahram bij is. en ALS je afspreekt, moet het gesprek gaan over je toekomst ed.
sisterhood
06-11-2003, 18:01
Origineel gepost door Bachelorette
Hij heeft ook niet gezegd dat je gelijk bootje in moet stappen met de eerste de beste. Je mag iemand heus wel leren kennen MITS er een mahram bij is. en ALS je afspreekt, moet het gesprek gaan over je toekomst ed.
mee eens :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.