Bekijk volle/desktop versie : De dood..



03-11-2003, 21:29
Salaam 3alikoum Broeders en Zusters,

Vandaag had ik een gesprek met een paar vriendinnen van mij, over de dood en het hiernamaals. Ik snap een paar dingen niet. Is het waar dat degene die overleden is, zich pas echt realiseert dat hij dood is nadat hij is begraven?
en als je naar de Hemel gaat, dan herken je toch niemand behalve je echtgenoot/echtgenote..

Graag een paar serieuse antwoorden..

M3a Salama

Meryem

03-11-2003, 22:11


Sorry kan je niet helpen, maar ik ebn ook wel erg benieuwt naar de antwoorden op je vragen

04-11-2003, 13:41
Ik heb ooit ergens gelezen dat we dan eerst 3 keer zulen proberen op te staan en de derde keer zullen wij pas bessefen dat we dood zijn en dan pas komen MALAKAYN!

04-11-2003, 13:42
Als je dat perse wilt weten dan moet je deze boek gaan kopen: dood graf en wat erna komt! echt boeiend ALLAH HOMA IGHFER LANAGATAJANA

04-11-2003, 14:20



Citaat:
Origineel gepost door chouroek
Als je dat perse wilt weten dan moet je deze boek gaan kopen: dood graf en wat erna komt! echt boeiend ALLAH HOMA IGHFER LANAGATAJANA
Aaaaaaaaaaamieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

04-11-2003, 14:36
ik denk van wel anders moet je hem via http://www.m.a.r.o.c.s.t.o.r.e.nl bestellen!

04-11-2003, 22:51
Ja ik heb dat boek ook...De dood..het graf..En wat erna gebeurt...

Wat betreft je vragen oegti daar weet ik geen antwoorden op, staat denk wel in t boek als t zo is...maar ik weet wel dat een overledene alles hoort wat de levende zeggen, als ze hem begraven en wassen enzo...

En Allah Oe3lam

05-11-2003, 07:13

Citaat:
Origineel gepost door Elfniewna
Salaam 3alikoum Broeders en Zusters,

Vandaag had ik een gesprek met een paar vriendinnen van mij, over de dood en het hiernamaals. Ik snap een paar dingen niet. Is het waar dat degene die overleden is, zich pas echt realiseert dat hij dood is nadat hij is begraven?
en als je naar de Hemel gaat, dan herken je toch niemand behalve je echtgenoot/echtgenote..

Graag een paar serieuse antwoorden..

M3a Salama

Meryem
salaam ou 3alaikom

ik heb zoveel fatwa,s gehoord en ben nog nooit tegen gekomen
dat je dan later besteft dat je dood bent
zodra je wordt begraven komen nakier wa monkier naar je toe
wallaho a3lem

http://www.islamway.com

en luister naar elfatwa van mohammed 7aseen
naar 3adeb elkabr



en als je daden goed waren kom je de mensen die je lief waren tegen
niet alleen je echtgenoot(e)
luister voor deze vraag elke avond naar tarik swaiden
die heeft het altijd over intersante onderwerpen
en komt altijd deze vraag terug

wa sallem ou 3alaikom