Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : He people laten we een battle houden!!

Pagina's : [1] 2

Missrapster
24-08-2002, 23:03

Laten we allemaal ff rijmen tot er een einde komt.... ;) Let's do it....

MiuMiu
25-08-2002, 00:04
Nou storm loopt het niet, hoe dat komt dat weet ik niet. bamboe is nog geen riet ik ben een griet en dat herhaal ik niet! that's it for now :)

selmAa
25-08-2002, 00:22
euwh kan niet rijmen, kan ook echt niks verzinnen. Jij bent hier de rapster dus jij zou wel moeten kunnen rijmen ;) groetjes

Junkie
25-08-2002, 00:55
Rapster is een toffe chick Mijn hartsvriendin door dun en dik Op dagen dat de regen giet schijnt hier de zon, zing ik dit lied MissRapster, yeah yeah yeah....

SweetRose
25-08-2002, 00:56

Origineel gepost door Missrapster Laten we allemaal ff rijmen tot er een einde komt.... ;) Let's do it.... nou mijn topic over rijmen is niet goed of wat...... :( :( :huil: xxx

Miss_Banana
25-08-2002, 01:10
Origineel gepost door Missrapster Laten we allemaal ff rijmen tot er een einde komt.... ;) Let's do it.... Miss Rapster wiel van ons dat wij gaan rijm maken Terwijl iek viel goeder bien in koek maken Maar iek wiel wel bietje probeer Maar gaat me niet lukken in 1 keer Alleen jammer, iek weet niet wat ik moet zeg Ik denke en denke, maar wat weet ik nie eg Maar toch, iek wiel mij best doen, iek doe graag Daarom iek nu tiep zo traag Iek vertel wat iek vandaag heb gedaan Bien miet mein man naar markt gegaan Iek kopen van alles lekker groente en natuurlijk ook viel banaan Mijn man hij houden viel van vish Terwijl iek niet viel gek van ish Maar toch lekkerbekkie voor man gekoopt Misschien hij liever op meer gehoopt Man buik vol, vrouw nu rust Allen man stink naar vish en hij wil kus! Yarabi, waarom iek vish voor hem koop Nu iek stink naar vuilnish hoop! :( Miss Rappster, iek viel hoop jij mij rijmpje vind leuk En andere mensen bij lezen lig in deuk Zo niet iekie hebbe anders pech En dan ga ik lekker weg! xxx, Bennena

Junkie
25-08-2002, 01:10
Origineel gepost door el moechoe uuhmm ff denke rijmen dat ken ik niet. vraag dat maar aan zwarte piet. die vroeg het weer aan sinterklaas die keek weer heel verbaasd en zei vraag het maar aan missrapster want die lijkt op een hamster. zo kan ik wel uren door blijven gaan ciao lady's Dit rijmt voor geen meter Haal dit heel snel uit de ether Gooi het in de vuilnisbak De topic ligt nu in de prak    :zwaai::zwaai:

Analfabeet
25-08-2002, 01:13
Origineel gepost door Miss_Banana Miss Rapster wiel van ons dat wij gaan rijm maken Terwijl iek viel goeder bien in koek maken Maar iek wiel wel bietje probeer Maar gaat me niet lukken in 1 keer Alleen jammer, iek weet niet wat ik moet zeg Ik denke en denke, maar wat weet ik nie eg Maar toch, iek wiel mij best doen, iek doe graag Daarom iek nu tiep zo traag Iek vertel wat iek vandaag heb gedaan Bien miet mein man naar markt gegaan Iek kopen van alles lekker groente en natuurlijk ook viel banaan Mijn man hij houden viel van vish Terwijl iek niet viel gek van ish Maar toch lekkerbekkie voor man gekoopt Misschien hij liever op meer gehoopt Man buik vol, vrouw nu rust Allen man stink naar vish en hij wil kus! Yarabi, waarom iek vish voor hem koop Nu iek stink naar vuilnish hoop! :( Miss Rappster, iek viel hoop jij mij rijmpje vind leuk En andere mensen bij lezen lig in deuk Zo niet iekie hebbe anders pech En dan ga ik lekker weg! xxx, Bennena Hehehe ...Deze was Ghataaaaaarlijk....You Go Girl... Ikke ken nie Rijmuh dus probeer het ook nie niet...Lekker puuuuuuhuuuuuuuuuuu

Miss_Banana
25-08-2002, 01:13
Origineel gepost door JunkieXL Dit rijmt voor geen meter Haal dit heel snel uit de ether Gooi het in de vuilnisbak De topic ligt nu in de prak    :zwaai::zwaai: Helemaal niet, lees maar goed Want die van mij die DOET! :lol:

Miss_Banana
25-08-2002, 01:15
Origineel gepost door Analfabeet Hehehe ...Deze was Ghataaaaaarlijk....You Go Girl... Ikke ken nie Rijmuh dus probeer het ook nie niet...Lekker puuuuuuhuuuuuuuuuuu Dank je, poepie!

sharimma
25-08-2002, 16:43
het waren te wensen dat alle mensen hun eigen gebreken beter bekeken dan zouden ze t laten over anderen te praten!

Missrapster
25-08-2002, 18:09
dit is bestemd voor de mensen die veel praten over andere...negatieve dingen zeggen....: I don't give a f*ck what they say But don't choose the wrong day... Cuz when you do that you will see that you are truely mad... Cuz you know that i'm all that..!! He miss_banana..achmed...elmoechoe....sharimma...en Junkiexl...echt leuke stukjes...;)

soussiasaida
25-08-2002, 22:37
rijmen jullie maar ik :boogie: wel :D :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

Junkie
25-08-2002, 22:55
Even weg van het gezeik alles even aan de dijk Hyanogwat zus en zo Najib mijn broeder please don't go Ewa wat een rare dag Yasmina is totaal van slag

Miss_Banana
25-08-2002, 23:00

Origineel gepost door Missrapster dit is bestemd voor de mensen die veel praten over andere...negatieve dingen zeggen....: I don't give a f*ck what they say But don't choose the wrong day... Cuz when you do that you will see that you are truely mad... Cuz you know that i'm all that..!! He miss_banana..achmed...elmoechoe....sharimma...en Junkiexl...echt leuke stukjes...;) En als ik het aan mag vullen met een fourliner: You could neva be like me And that's an issue that u see Thought of that makes u cry Always keeps you won'drin' why Thanx, miss rapster

Pagina's : [1] 2