Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames opgelet

Pagina's : [1] 2 3

Salaama
03-11-2003, 21:09

Wie gaat er met bad boys om (tijdens deze Ramadan notebené)??????..Dammm wat ik allemaal hoor van mijn neef en broer(tje) tijdens het eten (ramadan een maand waar we met z’n allen een keer gezellig eten),!!!!!.. Mijn broer is zo open als de deur, ik weet alles over hem, met wie hij relatie heeft, en dat hij dames versleet als de lopende deur..En ik moet altijd die belachelijke verhalen aan horen wat deze sukkels beleefd hebben s'avonds buiten (met de desbetreffende dames).. En die telefoongesprekken (mag ik hansfree aanhoren), ze houden jullie letterlijk voor de gek.. Ja ik weet mijn broertje en neef zijn ook niet goed bezig maar ja ik heb er al wat van gezegd, en ze lachen me gewoon uit… Ik weet dat geen enkele meid gaat zeggen dat ze met een bad boy heeft..mohiem ik heb jullie gewaarschuwd..

no_more
03-11-2003, 21:12
ja ik zeg eerlijk been there ik heb het meegemaakt maar ja ben blij dat ik erachter ben gekomen wat voor boy het was. en hem na een jaar gedumpt. moest wel kon niet verder

Salaama
03-11-2003, 21:14
Origineel gepost door no_more ja ik zeg eerlijk been there ik heb het meegemaakt maar ja ben blij dat ik erachter ben gekomen wat voor boy het was. en hem na een jaar gedumpt. moest wel kon niet verder Goed van je..Het zijn meestal echte loverboys.. Knap van je dat je eerlijk bent,,Ik ben ook niet trots over mijn broer(tje een neef), maar ja ik geef tenminste ook toe..

Just_cavalli
03-11-2003, 21:17
Ik hoop dat mijn vriendje niet zow is... maar ik geef t toe... marokkaanse jongens hebben nou niet echt de naam trouwe vriendjes te zijn... t zijn meestal echt die players... proud 2 b! jammer hoor!!!!!!

Salaama
03-11-2003, 21:29

Origineel gepost door Just_cavalli Ik hoop dat mijn vriendje niet zow is... maar ik geef t toe... marokkaanse jongens hebben nou niet echt de naam trouwe vriendjes te zijn... t zijn meestal echt die players... proud 2 b! jammer hoor!!!!!! Daar ben ik het niet mee eens,,,elke jongen met een pík, kan een player zijn..kom op zég!!!..Ik zelf kan goed met jongen opschieten en krijg vaak te horen dat bepaalde meiden gewoon makkelijk te krijgen zijn..Maar ja, een jongen moet wel een VEDOMDE goede vertrouwen in je hebben, wil je het voor me kaar krijgen dat men toegeeft dat hij een meisje gebruikt..Mohien uit mijn ervaring weet ik dat NL-ers (ja die uitgaanstypes, met hun one night standjes) Ant’s, Suri’s en zelfs Spanjaarden…dus ja,,het kan iedereen zijn…

no_more
03-11-2003, 21:29
het is zeker jammer en dan zeggen ze nog ja ze zien ons slecht als je niet wilt dat mensen je slecht zien dan moet je juist goede dingen doen en geen slechte dingen. ik heb met hem 1 jaar geehad en daarvan de laatste maanden had hij het me echt moeilijk gemaakt leugens enzv. van alles maar ja om een lang verhaal kort te maken ik zag het wel in maar wou hem niet kwijt met steun van mijn vriendinnen heb ik uiteindelijk de stap gezet om het uit te maken en daar ben ik echt blij om.

temsemni
04-11-2003, 03:16
Origineel gepost door no_more maar ja om een lang verhaal kort te maken ik zag het wel in maar wou hem niet kwijt dat vind ik nog dommer !! als je nou zegt dat je het niet inzag en je kon er dus niks aan doen, dan kan ik je niets kwalijk nemen. maar jij zag het dus in dat ie je voor de gek hield, maar toch wilde je hem niet kwijt ?? :kwaad:

Marrakchia_86
04-11-2003, 09:32
Origineel gepost door temsemni dat vind ik nog dommer !! als je nou zegt dat je het niet inzag en je kon er dus niks aan doen, dan kan ik je niets kwalijk nemen. maar jij zag het dus in dat ie je voor de gek hield, maar toch wilde je hem niet kwijt ?? :kwaad: Ewa, misschien hield ze zo veel van die jongen dat ze echt niet meer zonder hem kon.... :(

temsemni
04-11-2003, 19:14
Origineel gepost door Marrakchia_86 Ewa, misschien hield ze zo veel van die jongen dat ze echt niet meer zonder hem kon.... :( oh zo :( maar hoe kan je nog van iemand houden als je weet dat ie jou voor de gek houdt ? :(

Lella_Loubna
04-11-2003, 20:28
Origineel gepost door Just_cavalli Ik hoop dat mijn vriendje niet zow is... maar ik geef t toe... marokkaanse jongens hebben nou niet echt de naam trouwe vriendjes te zijn... t zijn meestal echt die players... proud 2 b! jammer hoor!!!!!! Boyz are playaz and that's a fact But girlll, don't feel sad, just play'em back! ;) Zo moet dat a bnejti :) Beslama :zwaai:

Salaama
04-11-2003, 21:05
Origineel gepost door temsemni oh zo :( maar hoe kan je nog van iemand houden als je weet dat ie jou voor de gek houdt ? :( Ooit gehoord van: Liefde maakt blind?????

Salaama
04-11-2003, 21:07
Origineel gepost door McAmegrabi Kunnen jullie nou nooit over iets anders praten?? La hawla wa lagoewata illa billah Ewa ja,,De waarheid onder ogen zien, kan soms heel leerzaam zijn...en wat is hier mis mee, om erover te praten, moeten we alle problemen negeren!!!!!!!

Chyhaan
04-11-2003, 21:08
Origineel gepost door Salaama Wie gaat er met bad boys om (tijdens deze Ramadan notebené)??????..Dammm wat ik allemaal hoor van mijn neef en broer(tje) tijdens het eten (ramadan een maand waar we met z’n allen een keer gezellig eten),!!!!!.. Mijn broer is zo open als de deur, ik weet alles over hem, met wie hij relatie heeft, en dat hij dames versleet als de lopende deur..En ik moet altijd die belachelijke verhalen aan horen wat deze sukkels beleefd hebben s'avonds buiten (met de desbetreffende dames).. En die telefoongesprekken (mag ik hansfree aanhoren), ze houden jullie letterlijk voor de gek.. Ja ik weet mijn broertje en neef zijn ook niet goed bezig maar ja ik heb er al wat van gezegd, en ze lachen me gewoon uit… Ik weet dat geen enkele meid gaat zeggen dat ze met een bad boy heeft..mohiem ik heb jullie gewaarschuwd.. :( Wat een rare broer.... Dat hij er trots op is... Ik ga met badboys om, maar ik zoen of sex niet meer met ze...

Salaama
04-11-2003, 21:13
Origineel gepost door Chyhaan :( Wat een rare broer.... Dat hij er trots op is... Raar is die niet,,gewoon een typetje 'Lang leven de lol'',,en ik heb niet gezegd; dat hij er trots op is, hij beseft zich heus wel dat hij niet goed bezig is.. [i] Ik ga met badboys om, maar ik zoen of sex niet meer met ze... [/B] Houden zo ;)

Chyhaan
04-11-2003, 21:17

Origineel gepost door Salaama Raar is die niet,,gewoon een typetje 'Lang leven de lol'',,en ik heb niet gezegd; dat hij er trots op is, hij beseft zich heus wel dat hij niet goed bezig is.. Houden zo ;) Ik ga het proberen :)

Pagina's : [1] 2 3