Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ramadan, leef je in deze maand anders?

douniaberkania
03-11-2003, 21:00

Wat doe je in de ramadan wel of niet en voor de rest van het jaar wel of niet?? Ik zou dat echt eens willen weten of mensen denken van ramadan niet eten klaar verder leven of echt anders gaan leven, andere handelingen gaan verrichten?

ChOcOtOfFfF
03-11-2003, 21:14
Wat ik anders doe doe ik nu ook, je bent niet alleen in de Ramadan een moslim. Toch ben je in de Ramadan jezelf wel bewuster van bepaalde zaken denk ik. Je bent dankbaar voor het eten, wat je altijd wel bent natuurlijk, maar nu voel je zelf hoe het is om een lege maag te hebben, terwijl wij nog s`ochtends voor zonsopgang nog lekker kunnen eten, en dus geen honger hebben. Maar kwa gedrag ben ik dezelfde, i am who i am.

younesel18
03-11-2003, 21:36
Ik word (hoe raar het ook klinkt) sneller ziek in de ramadan. (Mischien moet ik toch wat meer eten in de ochtend):(

faridanador
03-11-2003, 21:59
deze maand denk ik meer bij alles wat in de wereld gebeurt en over geloog enz en voel ik me toch anders veel bewuster.... wat zal het zijn als de ramadan in de zomer valt.... dan gaan er volgens mij veel eten;) allah ie hfad

sammmy
04-11-2003, 13:40

ramadan is een nieuwe start voor vele mensen.

Selina
05-11-2003, 20:47
Zuinig leven

TnawieMocro
05-11-2003, 21:00
ik leef welanders,denkend over het leven en vergevend t.o.v personen, maar dat doe ik nu bewuster. vroeger deed ik het ook

maghrebgirl20
11-11-2003, 18:46
ik bid en vast, en probeer beter te leven en zo, en niet schelden natuurlijk. best moeilijk want niet eten is echt kei makkelijk maar de rest is moeilijk. ook met je gedachtes en ze, niet aan jongens denken. minder muziek luisteren etc. maar ja eigenlijk is het wel zielig want zo zou ik altijd moeten leven