Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iets leuks doen met vrienden?

Tangaouia_sanae
20-11-2007, 19:28

Ik ben volgende week jarig enzo :o En ik wil er een super gezellige dag van maken met vrienden, alleen het probleem is... WAT? Heeft iemand leuke ideeen :o Kom aub niet met bios of uit eten want dat is een dagelijkse bezigheid :rolleyes:

R_berkaniia
20-11-2007, 19:32
Paintball! Is echt leuk en gezellig.:o

Tangaouia_sanae
20-11-2007, 19:36
Paintball! Is echt leuk en gezellig.:o ja dat is kei stoer :eek: Dankjewel :kus: maar volgens mij best duur :(

R_berkaniia
20-11-2007, 19:39
ja dat is kei stoer :eek: Dankjewel :kus: maar volgens mij best duur :( Dat wel. Het kost je ong. €30.- p.p.

Tangaouia_sanae
20-11-2007, 19:45

Dat wel. Het kost je ong. €30.- p.p. Ach dat valt wel mee :D Heb je het ooit eerder gedaan :D

R_berkaniia
20-11-2007, 19:49
Ach dat valt wel mee :D Heb je het ooit eerder gedaan :D Jah, dat wel. Nééh. Maar ben het wel van plan. Zo snel mogelijk..:gniffel: Even wachten op me geld..:kwaad:

Tangaouia_sanae
20-11-2007, 19:58
Jah, dat wel. Nééh. Maar ben het wel van plan. Zo snel mogelijk..:gniffel: Even wachten op me geld..:kwaad: :gniffel: Incha'Allah meid! Als ik dat ga doen (denk het wel of misschien lasergamen haha) dan laat ik het je weten :hihi:

islamia22
21-11-2007, 11:03
je kan gaan karten of als het alleen meiden zijn kAn je er een beautty dag van maken, prive zwembad afhuren met sauna bubbelbad etc. kijk eens op www.templeofbeauty.nl of in belgie heb je er ook heel veel en de kosten vallen reuze mee

Tangaouia_sanae
21-11-2007, 17:26
je kan gaan karten of als het alleen meiden zijn kAn je er een beautty dag van maken, prive zwembad afhuren met sauna bubbelbad etc. kijk eens op www.templeofbeauty.nl of in belgie heb je er ook heel veel en de kosten vallen reuze mee Shokran lieverd :sjans: