Bekijk originele versie : Meidennn Ik heb een vraaggiieee
Ik heb krullen van me zelf en ik stijl het..Maarr het blijft niet echt styl het gaat pluizenn wat doen jullie dr tegee?
Painless
20-11-2007, 18:29
Ik gerbuik voor ik mijn haar stijl( met een goede stijltang) Gliss Kur liquid silk. Een beetje verdelen over vochtig haar. Dat is mijn geheim. Ik krijg vaak te horen dat mijn haar heel gezond oogt en je zou ook niet zeggen dat ik van mezelf een bos krullen heb.
Meid ik hoop dat je er wat aan hebt.
X
Painless
R_berkaniia
20-11-2007, 18:49
:kweetnie:
Heb best styl haar, dus als ik het styl. Heb ik gewoon niets nodig. Je kan even kijken in de winkels, voor een serum ofzo.
prinses007
20-11-2007, 18:52
als je uit de douche komt gelijk je haar eerst fohnen dan pas stuk voor stuk stylere begin eerst achterin en zo pluk na pluk na voren.... ben je klaar doe er een ietje pietje amla olie, yasmina olie of des noods olijfe olie in wel piepklein beetje en dan moet het goed zijn en niet gelijk mee naar buite gaan doe er anders een sjaal om want je haar is nog wrm en als je dan naar buiten gaat gaat het ontploffe...
astuu
R_berkaniia
20-11-2007, 18:55
Olijfolie, is dat niet (té) vettig?
prinses007
20-11-2007, 19:03
Olijfolie, is dat niet (té) vettig?
nee je leest niet geod:lekkerpuh ietje pietje staat er bij... eerst lezen en dan commetaar aub:hadj:
R_berkaniia
20-11-2007, 19:04
nee je leest niet geod:lekkerpuh ietje pietje staat er bij... eerst lezen en dan commetaar aub:hadj:
Jij moet je commentaar voor je houden. Sjéé, kinderachtig gedoe.
prinses007
20-11-2007, 19:10
Jij moet je commentaar voor je houden. Sjéé, kinderachtig gedoe.
beter mileu begint bij je zelf wie geeft er nou op wie commentaar:moe:
Nou dames thankss ga dat olijf olie proberen x !
schatje7
21-11-2007, 20:03
je moet biosilk olie gebruiken is ook goed gewoon op je haar maar ook met stijltang ze verkopen het bij team kapsalons en cosmo kapsalons misschien is dat wat:) opzich wel prijzig maar zker de moeite waard
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.