Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anti-transpiratie?

Pagina's : [1] 2 3

ShopAholic
20-11-2007, 17:58

Bestaat er een middel of iets dergelijks tegen transpiratie onder de oksels? Als ik een truitje draag dan zie je altijd vochtige ronde vlekken onder mijn oksels en ik irriteer me daar mateloos aan, iemand goede tips?

BladiShmek
20-11-2007, 18:28
Als ShopAholic zou je dat toch wel moeten weten hey :o :gniffel:

EL_Mohdadi
20-11-2007, 18:31
je kan een prik laten doen om zweten te stoppen langdurig effect

ShopAholic
20-11-2007, 18:46
Als ShopAholic zou je dat toch wel moeten weten hey :o :gniffel: Op gebeid van kleding wel ja, maar dit soort dingen NO WAY:hihi:

ShopAholic
20-11-2007, 18:47

je kan een prik laten doen om zweten te stoppen langdurig effect Is er geen andere manier? Dit vind ik wel een beetje te ver gaan want ik ben als de dood voor prikjes en dit is nog zacht uitgedrukt:(

R_berkaniia
20-11-2007, 18:50
Sorry hoor, gewoon een goeie deo. Transpireren is belangrijk, hoor.

BladiShmek
20-11-2007, 18:50
Op gebeid van kleding wel ja, maar dit soort dingen NO WAY:hihi: Ik wens je in ieder geval erg veel succes meid :goedzo:

R_berkaniia
20-11-2007, 18:51
Misschien ligt het gewoon aan de puberteit?

Chnitifa
20-11-2007, 18:52
Is er geen andere manier? Dit vind ik wel een beetje te ver gaan want ik ben als de dood voor prikjes en dit is nog zacht uitgedrukt:( :hihi: koop gewoon goeie deo joh

ShopAholic
20-11-2007, 18:52
Sorry hoor, gewoon een goeie deo. Transpireren is belangrijk, hoor. Alsof een goeie deo helpt tegen transpiratie, dat is puur voor de geur maar het vocht blijft gewoon komen. Daar heb ik dus niet veel aan, maar toch bedankt voor je reactie:)

ShopAholic
20-11-2007, 18:53
Ik wens je in ieder geval erg veel succes meid :goedzo: Bedankt! Al kom ik niet echt ver hier:p

R_berkaniia
20-11-2007, 18:54
Alsof een goeie deo helpt tegen transpiratie, dat is puur voor de geur maar het vocht blijft gewoon komen. Daar heb ik dus niet veel aan, maar toch bedankt voor je reactie:) Tuurlijk niet. Deoleen, is echt goed. En voor alle duidelijkheid die is parfumvrij. Dus het gaat zeker niet om de geur. Deo is tegen zweet. Parfum is voor een lekker geurtje.

ShopAholic
20-11-2007, 18:57
Tuurlijk niet. Deoleen, is echt goed. En voor alle duidelijkheid die is parfumvrij. Dus het gaat zeker niet om de geur. Deo is tegen zweet. Parfum is voor een lekker geurtje. Ik bedoelde eigelijk meer dat er door deodorant geen 'zweetgeur' vrijkomt. Niet dat daar perse een geurtje aan moet zitten. Maar je zegt dat deoleen goed is, is dat ook tegen die vochtige plekken die tevoorschijn komen?

R_berkaniia
20-11-2007, 19:00
Ik bedoelde eigelijk meer dat er door deodorant geen 'zweetgeur' vrijkomt. Niet dat daar perse een geurtje aan moet zitten. Maar je zegt dat deoleen goed is, is dat ook tegen die vochtige plekken die tevoorschijn komen? Ohw sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen. Jah deoleen helpt echt. Tenminste bij mij. Heb nooit last van vochtige plekjes.

prinses007
20-11-2007, 19:06

je hebt meide die soms of helemaal nooit hun okselhaar scheren(echt waar) en als je dat doet ga je sneller en meer zwete dus zorg altijd dat het daar glad is...verder vind ik nivea deo goed helpe maar ja dat is per persoon verschillend

Pagina's : [1] 2 3