Bekijk originele versie : dames dont use make up!!! desnooods hou je een dag in de weeek een make up loze dag!
bentoujda00
20-11-2007, 10:14
ik ben nu al een paar dagen bezig om geen make up meer aante brengen mijn gezicht ziet er echt stukke beter uit,.
heb natuurlijk ook een saunatje gepakt!maar waarom ik gebruik het liefst ook bronzingpowder en allerlei prul..
ik realiseer me dat het eigelijk niet nodig is.
of weinig
als je het moeilijk vind gebruik je minder en zo bouw je het af.
ik zie meisjes van 13 14 met poeder foundation rough.
dood en dood zonde.
hoe gaat je gezicht eruit zien als je 30 ben
vol putjes!!!
wees zuinig op je huid!!!
jelllaahh wie gaat er ook op de no make up tour..
desnoods neem je een aantal kuren zonnebank. heb je ook een tintje
hoef je weken geen make up op de doen!!
gebruiken jullie veel en wat???
true true true
ik moet ook nodig aan de NIET make up
zaterdag of zondag hhihihihi
Hey meiden,
Ik gebruik elhmdl niet veel make-up en ook niet vaak.
Als ik naar een feestje ga dan zet ik wel oogschaduw, beetje poeder etc maar niet dagelijks.
het is inderdaad zonde en zie soms ook meiden die helemaal vol zitten..sommige willen hun puistjes camoufleren maar je ziet het juist veeel meer:maf2:
Ik heb ook altijd van moeder meegekregen dat het allemaal niet nodig is en slecht voor je huid is..Als ik kijk naar mijn moeder of oma, die zijn echt niet zo gerimpeld als die hollandse oude vrouwtje dus denk ook aan je toekomst ind;)
Je gezicht goed reinigen en een goede creme gebruiken..wil je een tintje gebruik dan een getinte dagcremde die bij je huidtype past
wasalam:zwaai:
Gypsymeid
20-11-2007, 11:24
Ik was er na de zomervakantie mee begonnen, in Spanje veel in de zon gezeten en in Nederland meteen zonnebank kuurtje er achter aan en me gezicht ziet er zoveel beter uit. Foundation is echt het slechtste wat je kan gebruiken, doe dan wat bronzing poeder op ofzo dat laat nog beetje lucht door. Nu gebruik ik alleen af en toe wat cover up onder me ogen, slaap weinig laatste tijd en mascara (wel weinig) en lip gloss blijven een must voro mij voorlopig:)
Beauty_01
20-11-2007, 12:06
Foundation is niet slecht, mits je de juiste gebruikt.
Het hydrateert wel en je huid gaat er niet van 'dicht' zitten.
Natuurlijk heb je ook veel foundations die niet goed zijn voor je huid maar als je een goede koopt is er niks aan de hand.
Gewoon goed reinigen elke dag en met een lotion nadeppen.
1 keer per week gezichtsmasker en niks aan de hand.
Bithawia
20-11-2007, 12:51
ik gebruik een lijntje kohl om me ogen en lipgloss of labello lippen, meer niet.
heel soms als ik echt zin heb doe ik wat mascara op
verder nooit foundation, rouge of andere troep.... krijg daar altijd pukkeltjes van. ik merk gewoon dat mijn huid gaaf en gezond blijft door er niks op te smeren.
Ik gebruik af en toe make-up. Soms dagen niet, maar als ik er moe uit zie of ik in een bepaalde mood dan gebruik ik het.
Ik vind vaak als ik een meisje met veel make up zie dat ze nep mooi is. Vaak zijn ze zonder make net zo mooi alleen dan zie je het is natural. Hebben ze die laag poeder denk je, ach ja met make up is iedereen mooi. Ze zijn dan plots niet meer bijzonder...
Hamdoelilah, de islaam leert ons ook om buitenshuis niet opgedoft naar buiten te gaan. Naast het feit dat het slecht is voor je huid, je huid krijgt geen zuurstof meer man....haha, is het ook beter voor je innerlijk!!! Je straalt zonder make up veel meer uit dan met een masker!
Poeder en dergelijke zal ik nooit gebruiken..zo iets gebruik ik alleen op trouwfeesten..
Letchiinaa_
20-11-2007, 13:57
Het moet er natuurlijk uitzien, niet alsof je net uit een horrorfilm komt.
Áls ik het draag doe ik alleen beetje mascara.... less is always more.:D
rachke113
20-11-2007, 14:40
Ik gebruik nooit make up zelfs geen foundation, Enkel op feesten dan wel beetje foundation saffi:D
Je hebt ook gelijk topicstarter,allemaal slegt voor de huid
XxmeninaxX
20-11-2007, 14:59
Foundation is niet slecht, mits je de juiste gebruikt.
Het hydrateert wel en je huid gaat er niet van 'dicht' zitten.
Natuurlijk heb je ook veel foundations die niet goed zijn voor je huid maar als je een goede koopt is er niks aan de hand.
Gewoon goed reinigen elke dag en met een lotion nadeppen.
1 keer per week gezichtsmasker en niks aan de hand.
:lol: Inderdaad! Ik gebruik zelf geen foundation, maar ik weet dat als je goede foundation koopt het totaal niet schadelijk is voor je huid. Waarschijnlijk lopen al deze meiden met het Kruidvatmerk-foundation :hihi: Mijn zusje draagt al jaren foundation en zij heeft een puntgave huid!
Het grappige is dat hier een paar keer de zonnebank vermeld wordt, terwijl dat juist VEEEEEL schadelijker is dan foundation.
ainzorapowerr
20-11-2007, 15:06
E ja hoor waar zijn alle meiden met neppe poppe hoofden, natuurlijk reageren die weer niet.
Nu lijkt het net of iedereen geen make up draagt!
Zied waar zijn jullie!!
Mami_Vanilla
20-11-2007, 15:45
ik gebruik mascara ,oogpotlood en beetje rouge omdat ik best wit ben. dan heb ik tenminste een kleurtje, zie ik er niet uit als een zombie:p
soms ook foundation omdat ik soms puistjes krijg.
maar vandaag was ik alleen met mascara en oogpotlood naar school gegaan. ik krijg nu vanzelf we roze wangentjes door de kou:p
ik ga probere ook om geen foundation meer te gebruiken. ik hoop dat t me lukt. ik heb ook spijt dat ik op een jonge leeftijd mascara ben gaan gebruiken:(ik had zulke mooie donkere lange wimpers:( allemaal afgebroken:(
ik ga mee op de no make up tour!!!
Ik gebruik mascara, bronzing poeder beetje en camouflage voor me wallen.
Is dat veel en erg?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.