Bekijk originele versie : Mekka weer 'doelwit'
Bidawi_Mazlot
03-11-2003, 17:49
RIYADH, Saudi Arabia -- Two 'Islamic' militants have been shot dead by Saudi police after they tried to flee a gun battle in the holy city of Mecca.
Authorities were quoted by state media as saying they had foiled a terrorist plot after a cache of weapons and false identification papers were found.
The incident happened around two buildings in Mecca's al-Share'a neighborhood at 8 a.m. (0500 GMT) Monday.
Police tried to negotiate with the gunmen after surrounding the buildings, but the group targeted police with handmade explosives and Kalashnikov rifles and police returned fire, the ministry said.
As the gunmen tried to escape in two cars, an occupant in each was shot and killed. The ministry did not say how many members of the group there were. One policeman was slightly injured.
The Saudi government also did not say whether the "terrorist cell" was connected to al Qaeda, or whether it had anything to do with the May attacks in Riyadh.
A cache of weapons and bombs were found inside the car.
Fire arms, including Kalashnikov rifles, hand grenades, rocket-propelled grenades and material to make explosives were also found in the raided premises. Passports, identification cards, and flyers were also discovered.
Bron: Aljazeera
Dus onze vrome moslims van Al Qaeda vallen zelfs de heilige stad Mekka aan.
Met zo'n broeders als vrienden heb je helemaal geen vijanden nodig zeg.
Bidawi_Mazlot
03-11-2003, 18:22
Origineel gepost door Peej
Dus onze vrome moslims van Al Qaeda vallen zelfs de heilige stad Mekka aan.
Met zo'n broeders als vrienden heb je helemaal geen vijanden nodig zeg.
Dat jij je zorgen maakt over de ontwikkelen in NL met betrekking tot terrorisme, Islam en Marokkaanse relschoppertjes wil nog niet zeggen dat je nieuws van Aljazeera mag verdraaien naar jouw probleem....het doel van mijn topic is om gezond van gedachte te wisselen zonder te kijken naar elkaars achtergrond, religie ed....als jij met zo'n bril wil discussieren dan verzoek ik je om een eigen topic te starten waar jij jouw gal kunt spuwen over alles wat vreemd is in jouw wereldje....capisce?....goedzo!
Hmmm, een soort Amsterdam dus
Bidawi_Mazlot
04-11-2003, 01:58
Origineel gepost door rnaj
Hmmm, een soort Amsterdam dus
Nou nee het lijkt er niet eens op joh, de heilge plaats is niet zo eentje als in amsterdam....vrouwen achter raampjes met rood licht aan, zwaaiend :zwaai:" voor een tig aantal euro kan je me...., Tomaten! 1 Euro per 46 kilooooo!"....het lijkt wel een markt in A'dam joh :D......nee Mekka is een schone uiters rijne plek waar miljoenen jaarlijks komen om zich te reinigen van hun zondes.....vergelijk aub vuil zand niet met goud in het vervolg, ja rnaj we moeten wel respectvol blijven he ;)
Qua groote is mekka groter dan A'dam maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat een heilige STAD ook doelwit mag zijn van terrorisme.....Islam kent 73 stromingen en sommige kunnen dus nauw samenwerken met zionisten....neem het ff breed voor je zelf en je zult misschien begrijpen wat ik hiermee bedoel......
Bidawi_Mazlot
04-11-2003, 20:21
Origineel gepost door atlas
Mekka een rijne stad? Laat me niet lachen. Misschien geen vrouwen achter rood verlichte raampjes maar om nou te zeggen dat Saudi- Arabische vrouwen het zoveel beter hebben. Ze mogen namelijk niets!
En maar op pelgrimage naar een ingemetsteld stuk meteoriet dat al voor de islam werd vereerd. Over het aanbidden van afgoden gesproken...
Vergelijk dit
http://www.air-islam.com/islam/lieux/Mecca19.jpg
eens met de plek dat jij heilig verklaard, namelijk de wallen in A'dam.
Wereld van verschil toch? en de dames die een bezoek brengen aan el mecca l'moqarama komen juist voor een reiniging van lichaam en ziel naar deze uiterst reine plek......respect voor die dames!
Laat de foto maar eens goed inwerken op jouw hart.......
Bidawi_Mazlot
04-11-2003, 20:28
Origineel gepost door Democraat
Ach wat een mooie foto Bidawi, schitterend.
ik ben al bijna moslim.
Wie betaald de electriciteit voor al die lichtjes daaro?
Ik.
Elke dag als ik ga tanken.
Goedenavond :zwaai:
Je doet het tenminste voor een goed doel :D
Stel je eens voor dat je belasting moet betalen voor illegaal getapte electriciteit, om al die rooie lampjes op de wallen te laten branden....wat krijg jij der voor terug?, geen wip hoor! :D
Origineel gepost door Corrie
WOW!!!!!!!!!!!
Corrie die onder de indruk is, prachtig plaatje zeg.
Same here
Bidawi_Mazlot
04-11-2003, 23:11
Origineel gepost door atlas
en dus mogen Saudiese vrouwen niet zonder mannelijke begeleider de straat op, en dus mogen deze vrouwen zonder sluier de straat niet op, en dus mogen deze vrouwen geen auto rijden en dus mogen deze vrouwen hun eigen leven niet bepalen. Zouden ze stemrecht hebben? Denk het niet. Zouden ze mogen scheiden? Denk het niet. Mogen ze wel iets? Jawel, ze mogen kinderen baren en het huishouden doen. Lekker leven gelukkig wacht het paradijs op ze.
Dat is nog altijd beter dan vrouwen zien als transactie middel.....een vrouw is een diamant dat veilig opgeborgen moet worden... als je het doosje opent dan komt daar een stralend respectvol diamant uit tevoorschijn....ze hebben eer en respect voorzichzelf en dwingen dit af, dit kan je moeilijk vergelijken met wat er in de Europese ongelovige wereld gebeurt....dat jij in een waan leeft waarin je graag wil geloven is jouw probleem maar de realiteit is anders....onrecht kom je overal tegen en de onrecht die westerse vrouwen wordt aangedaan wordt vaak niet gezien door de westerse vrouwen, als ze een beetje eer voorzichzelf hadden kunnen opbrengen, dan zouden ze zien dat ze niet meer en minder dan een lustobject zijn, die gebruikt worden om geld mee te verdienen....transactie middel dus.....
Ipv dat jij als man je zusters op de wallen gaat helpen uit hun problemen, ga jij hen voor geld hun waarde en eer afnemen, is dat niet een beetje oneerlijk?.....dat ze er zelf voor gekozen kunnen hebben laten wij even in het midden. dit ligt aan de omstandigheden waarin ze leven.....maar geloof mij, deze vrouwen zijn totaal vernietigd en hebben bijna geen poot meer om op te staan, ze zien alleen nog heil in geld maar ze vergeten dat ze daar iets heel kostbaars voor moeten inleveren.....nee jij juigt dit toe onder de credo ''dit helpt verkrachtingen uit de wereld''....geinig.
Heb je trouwens een enquete kunnen houden onder de vrouwen waarover jij blijkbaar veel weet?....inderdaad jij mag niet in hun buurt komen omdat jij geen respect kan tonen voor een vrouw, in andere woorden jij vertegenwoordigd deze dames niet....je kan het beter houden bij je eigen soort en daar enquetes houden......
HeyoanQT
04-11-2003, 23:19
Mekka is geen heilige stad, dit is nog altijd Jeruzalem. Die meteoriet die door al die Moslims aanbeden wordt net zoals de heidenen vroeger deden zegt mijn niks.
RitaMaria
04-11-2003, 23:30
Origineel gepost door HeyoanQT
Mekka is geen heilige stad , dit is nog altijd Jeruzalem. Die meteoriet die door al die Moslims aanbeden wordt net zoals de heidenen vroeger deden zegt mijn niks .
Boeiend..liggen moslims niet wakker van.. :rolleyes:
Er zullen wel meer dingen zijn die jou niks zeggen..gaaap..
RitaMaria
04-11-2003, 23:48
Origineel gepost door jacko
Toch goed dat je het wel onrecht noemt. Niet mogen stemmen, niet mogen scheiden, niet allen de straat op mogen, niet auto-rijden....etcetera....
Het is mooi dat je een vrouw als een diamantje ziet.... alleen jammer dat ZIJ dan een heleboel niet meer MAG.
Terwijl JIJ als mannetje WEL alles mag...
Bidawi toch....
Sommigen.. :rolleyes:
RitaMaria
04-11-2003, 23:59
Sommigen?
SA, Iran, Pakistan, Afghanistan, Marokko tot voor kort, Arabische Emiraten, Soudan....
Sommigen?
Niet verder kijken dan je neus lang is :rolleyes:
Hoezo kortzichtig..lees je tekst opnieuw.
RitaMaria
05-11-2003, 00:01
Origineel gepost door MiH
we hebben het hier over mekka...
niet over de zielige ouwe mannetjes die het hele land regeren.. zittend met hun luie reet terwyl ze Allah's geschenken laten misbruiken door de kafir.. haal die 2 zaken niet door mekaar..
en bekyk die schoone foto nog s goed.. je ziet daar geen autosnelwegen lopen, je ziet daar alleen maar diamantjes zitten.. rein puur en dicht by Allah (swt)
Precies :goedzo:
RitaMaria
05-11-2003, 00:14
Ik snap echt niet wat je bedoelt Rita... leg het me uit... ik ben een beetje dom...
Wat bedoelde jij met sommige?
Kijk, in je eerste alinea (tekst) heb je het over het herkennen
van onrecht, quote;" Toch goed dat je het wel onrecht noemt."
elke weldenkend mens is in staat om dit te onderscheiden. Dat
je moslim bent wil niet per definitie zeggen dat je het eens bent
met wat er in SOMMIGE 'islamitische' gebeurt (in naam van je
geloof) bv hoe men vrouwen denkt te kunnen behandelen of
waar een vrouw dan zogenaamd recht op heeft..hopelijk begrijp
je het nu beter en valt het met je dommigheid wel mee.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.