Bekijk originele versie : Hoe vaak zijn jullie......
Hoe vaak zijn jullie geflitst of in ieder geval bekeurd. Wie heeft er weleens een proces-verbaal gekregen. Wie heeft er een strafblad? Wie heeft er weleens gezeten?
Ik heb me dit weekeinde nogal uitgeleefd op de snelwegen dus zit met angst de brievenbus in de gaten te houden totdat er een bekeuring binnenkomt en die zijn meestal nogal prijzig.... Voor de rest geen strafblad, geen procesverbaal, dus ben nog CLEAN. ;)
Jullie??
Ali Z. :zwaai:
parelprinsesje
24-08-2002, 21:16
hé daar!!!
telt een bekeuring voor m'n fiets ook....??
volgens meneer de agent was het zeer gevaarlijk op dit 'wrak'te fietsen.
( kettingkast, voor achterband en een stuur) ik was het dus absoluut niet eens met meneer de agent, ;)
ik ga in hoger beroep!!!!!
groetjes een parelprinsesje:)
ben 1 keer geflitst onderweg naar Den Bosch
k reed 40 km harder dan was toegestaan
Dit was met oud en nieuw en heb nog niets gehad :D
Voor de rest bekeuringen zat voor
parkeren waar k niet mag..
DiaNo
SaraZena
24-08-2002, 21:17
ik heb een strafblad. maar wat ik heb gedaan, dat vertel ik liever niet, praat er niet graag over. ik heb in ieder geval 2 jaar gezeten.
ik heb heel veel bekeuringen gehad, ik rijd veel te hard, maar probeer het nu een beetje in de gaten te houden. :D Ik ga falliet aan die shit bekeuringen.
Ik weet precies waar alle kastjes staan, maar die gasten met die pistooltjes die zie je altijd te laat.
Origineel gepost door parelprinsesje
hé daar!!!
telt een bekeuring voor m'n fiets ook....??
volgens meneer de agent was het zeer gevaarlijk op dit 'wrak'te fietsen.
( kettingkast, voor achterband en een stuur) ik was het dus absoluut niet eens met meneer de agent, ;)
ik ga in hoger beroep!!!!!
groetjes een parelprinsesje:)
Hahahaha....
Maar parelprinsesje zo een boete is meestal hoger dan de prijs van zo een fiets (gratis) :D Dus voortaan gooi je die fiets op zn hoofd en zet je het op een lopen en terwijl je wegholt zeg je tegen m dat ie boeven moet gaan vangen.... Of plan B is : Gooi je parels op de stoep en dan valt ie op zn bek...OK?
Ali Z.
Origineel gepost door Ali_Z
Hoe vaak zijn jullie geflitst of in ieder geval bekeurd. Wie heeft er weleens een proces-verbaal gekregen. Wie heeft er een strafblad? Wie heeft er weleens gezeten?
Ik heb me dit weekeinde nogal uitgeleefd op de snelwegen dus zit met angst de brievenbus in de gaten te houden totdat er een bekeuring binnenkomt en die zijn meestal nogal prijzig.... Voor de rest geen strafblad, geen procesverbaal, dus ben nog CLEAN. ;)
Jullie??
Ali Z. :zwaai:
T*ring weg...Diemen-noord...langs de snelweg...aanhangwagen...;)
Jullie zijn gewaarschuwd
Al3afriet
SaraZena
24-08-2002, 21:19
Origineel gepost door Diano
ben 1 keer geflitst onderweg naar Den Bosch
k reed 40 km harder dan was toegestaan
Dit was met oud en nieuw en heb nog niets gehad :D
Voor de rest bekeuringen zat voor
parkeren waar k niet mag..
DiaNo
dan heb je geluk gehad, want er zat dan geen rolletje in :D
Origineel gepost door sabrinat
ik heb een strafblad. maar wat ik heb gedaan, dat vertel ik liever niet, praat er niet graag over. ik heb in ieder geval 2 jaar gezeten.
ik heb heel veel bekeuringen gehad, ik rijd veel te hard, maar probeer het nu een beetje in de gaten te houden. :D Ik ga falliet aan die shit bekeuringen.
Ik weet precies waar alle kastjes staan, maar die gasten met die pistooltjes die zie je altijd te laat.
Pffff dangerrrrr in tha HOUSE. Maar een tip: In het vervolg als je zo een verstoppertje speler achter een boom ziet staan met een pistooltje...gewoon terugschieten....
Ali Z.
Origineel gepost door FarD
Op alles wat daar staat kan ik 'nooit' antwoorden, en insallah blijft dat ook zo..
Wil jij mn prive-chauffeur worden ?? :D
Ali Z.
dan heb je geluk gehad, want er zat dan geen rolletje in :D
en of k geluk heb gehad
k vreesde voor die boete, niet normaal
DiaNo
SaraZena
24-08-2002, 21:22
Origineel gepost door Ali_Z
Pffff dangerrrrr in tha HOUSE. Maar een tip: In het vervolg als je zo een verstoppertje speler achter een boom ziet staan met een pistooltje...gewoon terugschieten....
Ali Z.
nee man, heb geen zin om weer te gaan zitten, omdat ik zo'n kabouter heb neergeschoten.
nee man, heb geen zin om weer te gaan zitten, omdat ik zo'n kabouter heb neergeschoten.
Kabouters zat, als je maar niet kabouter Plop neerschiet want dan krijg je problemen met mn zussie.
Ali Z.
Haha.. Hangt ervan wat ik ervoor krijg? :D
Nee hoor... Is afgesproken... :giechel:
Vergoeding: 1 liter benzine per kilometer.
Oke?
Ali Z.
tetouani79
24-08-2002, 21:39
heb genoeg bekeuringen voor te hard rijden en parkeeren betaad. nu mag ik wel te hard rijden en niet betalen voor parkeer plaatsen, heb namelijk een auto uit spanje gehaald dit jaar en ik heb nog steeds die spaanse kenteken, moet hem nog invoeren, maar voorlopig de duivel uithangen. wwaaaaaaaaaahahahahahaha.
strafblad niet. heb vorige week een inbreker in mekar geramd samen met een vriend van me en gisternacht zijn mijn broertje en die vriend opgepakt toen ze naar huis liepen, ze zijden julie hebben die man kapot geslachen. ze ontkenden alles natuurlijk en mijn broertje had een alibi hij zat ergens bij iemand thuis. maar ja, had ie maar niet bij marokkanen moeten komen inbreken.
Die benzine is dan wel voor rekening van jou, maar tis jouw auto waarmee gereden gaat worden dus heb jij er plezier van en niet ik... :(
Nee ik bedoel dat ik je wil betalen met benzine.............
op voorwaarde dat je m gelijk in de tank gooit.
LIEF HE VAN MIJ
Ali Z.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.