Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen?¿¿

touzine
03-11-2003, 15:34

Op m'n werk zit een vrouw die altijd aan me zit, knijpt me in m'n buik, m'n wangen enzo..... Ik vind het helemaal niet leuk..... Hoe kom ik van haar af????? :huil:

SOmaar
03-11-2003, 15:36
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hihi: :hihi:

power_flower
03-11-2003, 15:37
Bijten!! :D

_SaHaRa_
03-11-2003, 16:21
ongewenste intimidatie..:eek:.. snij haar onderbeen open en strooi er wat zout over zodat het bloedt gaat stollen en zij wellicht ophoudt met haar handtastelijkheid..:D

nefissa
03-11-2003, 19:11

Origineel gepost door touzine Op m'n werk zit een vrouw die altijd aan me zit, knijpt me in m'n buik, m'n wangen enzo..... Ik vind het helemaal niet leuk..... Hoe kom ik van haar af????? :huil: :hihi: :eek: Oooh zo erg voor je, wanneer ze de volgende keer aan je zit, moet je haar zo een harde klap op haar gezicht geven dat ze erbij neervalt :D Misschien dat ze dan de hint begrijpt :hihi:

Faatima
03-11-2003, 19:12
Origineel gepost door touzine Op m'n werk zit een vrouw die altijd aan me zit, knijpt me in m'n buik, m'n wangen enzo..... Ik vind het helemaal niet leuk..... Hoe kom ik van haar af????? :huil: Je weet precies waar ze naar solliciteerd :p

miss_saliha
03-11-2003, 19:24
hahahah meskien....:blauwkus: gewoon tegen der zeggen dat ze van je af moeten blijven...en anders zeg je Ik ben al bezet....:stout:

laijla_1
03-11-2003, 20:43
gewoon tegen haar zeggen: "Stop ermee want je weet da ik geen vrouwen sla, maar ik stuur met alle plezier mijn vriendin op je af!!!" ookal is die vriendin maar ingebeeld :hihi:

ChOcOtOfFfF
03-11-2003, 20:50
Origineel gepost door touzine Op m'n werk zit een vrouw die altijd aan me zit, knijpt me in m'n buik, m'n wangen enzo..... Ik vind het helemaal niet leuk..... Hoe kom ik van haar af????? :huil: je gaat mij niet vertellen dat je dat erg vind, anders had je dr allang shie stoten verkocht:zweep:

touzine
04-11-2003, 15:02
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF je gaat mij niet vertellen dat je dat erg vind, anders had je dr allang shie stoten verkocht:zweep: :huil: 'k heb alles al geprobeerd maar ze denkt dat ik geintje maak