Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De waarheid is makkelijk te zien!!

Pagina's : [1] 2

Ghribe
03-11-2003, 13:57

Salut Freres et Soeurs, Wie van jullie tijd hebt kan de waarheid over De zionist even lezen in de volgende site.www.davidduke.com (http://www.davidduke.com) heel interessante

Elberfeld
03-11-2003, 14:23
David Duke? Is dat niet dat oud-kukluxclan-lid?

Ghribe
03-11-2003, 14:30
Origineel gepost door Elberfeld David Duke? Is dat niet dat oud-kukluxclan-lid? Dat kan ,maar dat doet het niet toe .het gaat om wat hij aan het licht bringt

Peej
03-11-2003, 14:32
Origineel gepost door Ghribe Dat kan ,maar dat doet het niet toe .het gaat om wat hij aan het licht bringt Ach man, gestoorde ziel. Als je de denkbeelden van een (ex)Ku Klux Klan lid volgt ben je wel heel erg naief he. Als jij in een land zou leven waar de Klan het voor het zeggen heeft had jij ook geen leven omdat je toevallig geen blanke arier bent. Denk eerst na voordat je wat zegt man.

Ghribe
03-11-2003, 14:47

Origineel gepost door Peej Ach man, gestoorde ziel. Als je de denkbeelden van een (ex)Ku Klux Klan lid volgt ben je wel heel erg naief he. Als jij in een land zou leven waar de Klan het voor het zeggen heeft had jij ook geen leven omdat je toevallig geen blanke arier bent. Denk eerst na voordat je wat zegt man. Ok, ga maar eerst lezen en dan neutral aantwoord geven of hij de waarheid zegt. een Klan of een jood is welcome als maar de waarheid wordt verteeld.

Ghribe
03-11-2003, 14:49
Origineel gepost door Peej Ach man, gestoorde ziel. Als je de denkbeelden van een (ex)Ku Klux Klan lid volgt ben je wel heel erg naief he. Als jij in een land zou leven waar de Klan het voor het zeggen heeft had jij ook geen leven omdat je toevallig geen blanke arier bent. Denk eerst na voordat je wat zegt man. Eerst leeeeeeeeeezen dan reageeeeeeeren .

Peej
03-11-2003, 15:05
Origineel gepost door Ghribe Eerst leeeeeeeeeezen dan reageeeeeeeren . Nou ik heb zojuist even dit artikeltje van de heer Duke gelezen. http://www.davidduke.com/writings/welfarebomb.html Daarin zegt hij keihard dat arme zwarten geholpen of zelfs verplicht moeten worden om aan geboortebeperking te doen. Hij wil dat ze aan geboorteperperking doen omdat er anders teveel uitkeringen naar die arme zwarten gaan. Maar volgens hem willen linkse politici (liberals) voorkomen dat de arme zwarten aan geboortebeperking doen omdat er zo meer zwarte stemmers geboren worden die traditioneel op de "liberal politicians" stemmen. Dat soort ideeën zal jou als allochtoon wel lekker in de oren klinken hè Hier even een korte quote uit dit artikel; "should they have children? I don't think they should not have children .. .1 think reproduction patterns are based on self-interest, although not in any conscious sense. When you look at the gains the Black community has made, it hasn't been based so much on opportunity as on the profoundness of numbers. In the political arena, you count votes. . . "The best self-interest of the Black community is for it to have its numbers. I could not support a position that would decrease our numbers. In some in-stances, this is what Darwin was talking about, the name of the game is just to be there in the future." Als ik dit soort enge dingen lees weet ik al met wat voor griezel we te maken hebben en hoef ik hem verder niet serieus te nemen met zijn vreemde complottheoriën. Dezelfde ongeloofwaardige complottheorieén die Achmad hier op het forum al meerdere malen heeft geplaatst.

Guy
03-11-2003, 15:05
Je moet in je achterhoofd houden dat hij een rascist is. Maar hij ken nuttige dingen zeggen.

Peej
03-11-2003, 15:10
Origineel gepost door guy Je moet in je achterhoofd houden dat hij een rascist is. Maar hij ken nuttige dingen zeggen. Dus hij mag de zwarten discrimineren zolang hij de joden ook maar op dezelfde hoop gooit? Vreemde denkbeelden houdt jij er op na.

Peej
03-11-2003, 15:18
Deze is ook leuk...Een artikeltje op zijn site waarin eens even heel duidelijk wordt gemaakt hoe de criminaliteit in amerika met name door de zwarte medemens wordt gepleegd. Als hier zoiets zou worden gezegd over Marokkanen word de boodschapper meteen voor vuile rascist uitgemaakt. Maar ja, de heer Duke heeft ook iets tegen Joden. Dus dan mag hij de zwarten er ook wel even bij pakken. http://www.davidduke.com/library/race/crime&race-jtaylor.html

Ghribe
03-11-2003, 15:27
Origineel gepost door Mikkel Ik lees het nog geeneens. Alles wat in het nadeel is van de joden en amerika, neem je voor lief. Zelfs als het van een ECHTE rascist afkomt. Als hij hier had gewoond, was jij het haasje geweest, gekleurde marokkaanse vriend. L'ENMI DE MON ENMI EST MON AMI

Peej
03-11-2003, 15:33
Dus die vuile rascist van een David Duke is een vriend van jou? Pas maar op dat hij je niet van achteren een mes in je rug duwt. Waarschijnlijk ben jij niet eens blank genoeg naar zijn smaak en wil hij je niet eens als zijn vriend hebben.

Bazba
03-11-2003, 15:34
Origineel gepost door Ghribe L'ENMI DE MON ENMI EST MON AMI Leuke zinsnede voor cowboyfilms, maar om daar nou je moraal op te baseren. Zou je de Koran er niet beter eens op naslaan?

Ghribe
03-11-2003, 15:34
Origineel gepost door Peej Nou ik heb zojuist even dit artikeltje van de heer Duke gelezen. http://www.davidduke.com/writings/welfarebomb.html Daarin zegt hij keihard dat arme zwarten geholpen of zelfs verplicht moeten worden om aan geboortebeperking te doen. Hij wil dat ze aan geboorteperperking doen omdat er anders teveel uitkeringen naar die arme zwarten gaan. Maar volgens hem willen linkse politici (liberals) voorkomen dat de arme zwarten aan geboortebeperking doen omdat er zo meer zwarte stemmers geboren worden die traditioneel op de "liberal politicians" stemmen. Dat soort ideeën zal jou als allochtoon wel lekker in de oren klinken hè Hier even een korte quote uit dit artikel; "should they have children? I don't think they should not have children .. .1 think reproduction patterns are based on self-interest, although not in any conscious sense. When you look at the gains the Black community has made, it hasn't been based so much on opportunity as on the profoundness of numbers. In the political arena, you count votes. . . "The best self-interest of the Black community is for it to have its numbers. I could not support a position that would decrease our numbers. In some in-stances, this is what Darwin was talking about, the name of the game is just to be there in the future." Als ik dit soort enge dingen lees weet ik al met wat voor griezel we te maken hebben en hoef ik hem verder niet serieus te nemen met zijn vreemde complottheoriën. Dezelfde ongeloofwaardige complottheorieén die Achmad hier op het forum al meerdere malen heeft geplaatst. Hij is echt tof die duke je moet hem zien op tv schattig van mens de joden hebben alles gedaan om hem klein te krijgen maar en VAIN iK BEN GEK OP HEM I LOVE HEM JE MOET ZIJN BOEK EVEN KOPEN GOED VOOR JOU KABISA

Ghribe
03-11-2003, 15:37

Origineel gepost door guy Je moet in je achterhoofd houden dat hij een rascist is. Maar hij ken nuttige dingen zeggen. weet ik ami. maar kijk naar ander kant hij heeft die joden echt gepaakt voor mij is het iets heel objectif of hij rasist of niet wil ik in dat gevaat niet weten

Pagina's : [1] 2