Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : :verdomme: Bejaarden lijden onder terreur Marokkanen

marcogirl
03-11-2003, 13:55

Bejaarden lijden onder terreur Marokkanen hallo allemaal dit heb ik op internet gelezen wat vinden jullie ervan? [SIZE=3]Medewerkers en bewoners van het zorgcentrum Nieuw-Geuzenveld in Amsterdam worden stelselmatig geterroriseerd door een groep overwegend Marokkaanse jongeren, zo heeft een woordvoerder van het centrum zaterdagavond bevestigd. Eerder op de dag berichtten enkele media al over de wandaden van de jongeren. De groep maakt zich onder meer schuldig aan het bedreigen van het personeel, het ingooien van ruiten en het plegen van diefstal. Op verzoek van het zorgcentrum heeft de Vrije Universiteit van Amsterdam onderzoek gedaan naar de misdragingen van de jongeren. Volgens het Parool blijkt uit het nog geheime rapport dat het gaat om een groep van maximaal tachtig, vooral Marokkaanse jongeren, die in wisselende groepen de zorginstellingen Nieuw-Geuzenveld en de psychiatrische inrichting De Geuzenhoek al jaren onveilig maken. De bedreigingen nemen een dusdanige vorm aan, dat een aantal werknemers niet langer nachtdiensten wil draaien. Het komt dagelijks voor dat jongeren het tehuis binnen komen en vervolgens de medewerkers met de dood bedreigen, zo blijkt uit het onderzoek.

Hanan_1982
04-11-2003, 20:55
Alsjeblief zeg. Je doet nu net of de Marokkanen heilig zijn.

qwatra
04-11-2003, 22:27
Salaam, Dat kan ik heel goed geloven. Waar gaat de mentaliteit van de marokkaanse jongeren toch naar toe, hier in belgie is onlangs op het nieuws geweest dat alsmaar meer allochtone jongeren hun ouders in de steek laten omdat ze geen geld hebben om hun ouders te verzorgen, het gaat meestal om bejaarde marokkanen die de taal niet beheersen, geen onderdak en geen geld meer hebben. Als gevolg gaan ze naar de sociale dienst om in hun gebrekkig nederlands te vragen om hulp. Het is bewezen dat het laatste jaar dat soort gevallen gestegen is en dat er elke week minstens 5 tot 8 marokkaanse bejaarden aan de deur van de sociale dienst komen kloppen!!! Dus als ze Dit al bij hun eigen bejaarden durven doen waarom niet bij de nederlandse bejaarden?? Het is een echte schande...........

Selina
04-11-2003, 22:54
Origineel gepost door mister_jattari dit is allemaal bushit man een bejaarde tehuis heeft een receptie toch hoe wil een marokaan dan langs die receptie komen??? want je moet eerst melden bij die receptie dan kan je naar binnen. de media wil de marokanen gewoon zwart maken Ik heb daar bijna 5 jaar gewerkt,je hoef je niet te melden je kan gewoon door lopen

annisa_maroc
06-11-2003, 13:23

Origineel gepost door Selina Ik heb daar bijna 5 jaar gewerkt,je hoef je niet te melden je kan gewoon door lopen dat klopt.. ik heb ook bij een verzorgings huis stage gelopen en je mag gewoon door lopen... annisa

said2003
12-11-2003, 14:58
ja je mag gewoon doorlopen hoor en ik kan dat weten want ik ben een van die tachtig jongens hahahahahahahahahahahaha

said2003
12-11-2003, 15:00
grapje

annisa_maroc
13-11-2003, 12:59
Origineel gepost door said2003 ja je mag gewoon doorlopen hoor en ik kan dat weten want ik ben een van die tachtig jongens hahahahahahahahahahahaha :hihi:

annisa_maroc
13-11-2003, 13:05
Origineel gepost door said2003 grapje :eek: Wat!!?? een grappje?....ik dacht dat je dat meende... :rolleyes:

rytje
21-11-2003, 16:26
Origineel gepost door qwatra Salaam, Dat kan ik heel goed geloven. Waar gaat de mentaliteit van de marokkaanse jongeren toch naar toe, hier in belgie is onlangs op het nieuws geweest dat alsmaar meer allochtone jongeren hun ouders in de steek laten omdat ze geen geld hebben om hun ouders te verzorgen, het gaat meestal om bejaarde marokkanen die de taal niet beheersen, geen onderdak en geen geld meer hebben. Als gevolg gaan ze naar de sociale dienst om in hun gebrekkig nederlands te vragen om hulp. Het is bewezen dat het laatste jaar dat soort gevallen gestegen is en dat er elke week minstens 5 tot 8 marokkaanse bejaarden aan de deur van de sociale dienst komen kloppen!!! Dus als ze Dit al bij hun eigen bejaarden durven doen waarom niet bij de nederlandse bejaarden?? Het is een echte schande........... Precies, laten we het ff niet hebben over het wel of niet kunnen passeren van de balie, maar dit gedrag gewoon krachtig afkeuren...onze marrokkaanse jongeren moeten weten dat dit niet geaccepteerd wordt in de marrokkaanse cultuur en er niets mee te maken heeft!!

ZieNador
21-11-2003, 22:38
Wat doet dit onderwerp hier tersprake onder het kopje ramadan? EZELS, DIT KOPJE IS ALLEEN BESTEMD VOOR ZAKEN DIE TE MAKEN HEBBEN MET DE HEILIGE VASTEN MAAND EN DUS GEEN BULLSHIT!

rytje
22-11-2003, 15:43
Origineel gepost door ZieNador Wat doet dit onderwerp hier tersprake onder het kopje ramadan? EZELS, DIT KOPJE IS ALLEEN BESTEMD VOOR ZAKEN DIE TE MAKEN HEBBEN MET DE HEILIGE VASTEN MAAND EN DUS GEEN BULLSHIT! Over de ramadhan gesproken....waarom vloek je eigenlijk zo?? Ik vind alles wat ons kan laten nadenken over ons fuctioneren als moslims zinvol kan zijn om te overwegen...juist in de ramadhan....

Mocrobrains
22-11-2003, 16:33
het maakt niet uit waar het onder geplaats word als we er maar over kunnen praten. Inderdaad schandalig dat marokkaanse jongeren dit kunnen doen. Met zo een mooi geloof en dan toch oude mensen lastig vallen, ik zou het erg vinden als mij opa door paar hollanders werd lastig gevallen. Ik weet niet waar de boys mee bezig zijn maar de meesten dwalen echt. Op een of andere manier snap ik toch het bekijkpunt van de andere mensen ten opzichten van de marokkanen. Er gebueren gewoon dingen die niet kunnen.