Bekijk originele versie : Heren...
Even serieus, wie van jullie is weleens op dieet geweest?
Brahiem89
19-11-2007, 00:09
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
:hihi:
Ssst! Misschien wil er iemand wel serieus reageren.
IceTea35
19-11-2007, 00:10
Even serieus, wie van jullie is weleens op dieet geweest?
Ik!
Er moest bijna 7 kilo af. Het is idd gelukt. ;)
Ik!
Er moest bijna 7 kilo af. Het is idd gelukt. ;)
Moest? Van wie? Voor jezelf? Voor je gezondheid? Of voor een ideaalbeeld dat met de dag vertekeningen laat zien?
:)
IceTea35
19-11-2007, 00:17
Moest? Van wie? Voor jezelf? Voor je gezondheid? Of voor een ideaalbeeld dat met de dag vertekeningen laat zien?
:)
Van mijzelf. Ik vind "zadeltassen" niet aantrekkelijk.... ;)
Van mijzelf. Ik vind "zadeltassen" niet aantrekkelijk.... ;)
Dat kan.
En nu nog volhouden. Succes!
hahahahaa dat is echt vet!!
moOie_mOkurr
19-11-2007, 00:33
Muahahaha :lol:, was vergeten dat de boys ook nog doen aan dieeten. Een jongen die ik ken woog eerst 90 kilo met een lengte van 1m75 (ongeveer) Hij heeft er zeker 25 kilo afgetraind :eek:. Nou, die heeft nu gewoon een strakke body! Very nice!
hahahahaa dat is echt vet!!
;)
Silence.. I kill youuuuu..
nee ik nooit.. ik wil wel 3 kilotjes kwijt ofso.. maar ik ga liever sporten..
Muahahaha :lol:, was vergeten dat de boys ook nog doen aan dieeten. Een jongen die ik ken woog eerst 90 kilo met een lengte van 1m75 (ongeveer) Hij heeft er zeker 25 kilo afgetraind :eek:. Nou, die heeft nu gewoon een strakke body! Very nice!
:hihi:
Damn, hoor chicks vaak zeggen: Oeh moet echt 5 kilo kwijt, minimaal! Eén week doen ze het serieus en dan safie. Maar deze gozer was fanatiek!
Silence.. I kill youuuuu..
nee ik nooit.. ik wil wel 3 kilotjes kwijt ofso.. maar ik ga liever sporten..
Wie ga je killen?
Oh maar je weet wel dat je een paar kilo'tjes kwijt wilt raken..hmm interesting.
Wie ga je killen?
Oh maar je weet wel dat je een paar kilo'tjes kwijt wilt raken..hmm interesting.
ik heb net voor de 100ste keer die filmpje op youtube gekeken.. van Achmed the dead terrorist..
dus zinnetje bleef in me kop..
ewa jah.. paar kilotjes kwijt dan voel ik me wat lichter denk ik.. ik zelf ben 85.. en 1,82 lang..
troubleMan
19-11-2007, 00:42
ik moet AANkomen wat dacht je daarvan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.