Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe kom je tegen woordig aan e goede man

Pagina's : [1] 2 3

faridanador
03-11-2003, 13:12

Ik zag e jongen deze vraag stelle maar nu draai ik ze om wedden dat dat moeilijker is:) Hoe komt een MEISJE tegenwoordig nog een een goed JONGEN....... (Bericht #) Ik vraag me af waar ik hede daags nog een goede MAN kan vinden. Onder goed versta ik lief, mooi, intelligent, gelovig, MAAGD. Een MAROKKAAN dat respect voor zich zelf heeft.. en die ZIJN doelen na streeft zonder zich zelf te schenden.... Bestaan die of is het allemaal maar een illusie....!!! Jongens ik hoor het wel......

faridanador
03-11-2003, 13:14
Origineel gepost door faridanador Ik zag e jongen deze vraag stelle maar nu draai ik ze om wedden dat dat moeilijker is:) Hoe komt een MEISJE tegenwoordig nog een een goed JONGEN....... (Bericht #) Ik vraag me af waar ik hede daags nog een goede MAN kan vinden. Onder goed versta ik lief, mooi, intelligent, gelovig, MAAGD. Een MAROKKAAN dat respect voor zich zelf heeft.. en die ZIJN doelen na streeft zonder zich zelf te schenden.... Bestaan die of is het allemaal maar een illusie....!!! Jongens ik hoor het wel...... bestaat niet hé wel zie je dat dat onmogelijk is

Kawtarina
03-11-2003, 13:18
Origineel gepost door faridanador bestaat niet hé wel zie je dat dat onmogelijk is Wel.........hij bestaat zekers wel!!! S nachts als ik slapie slapie doe komt ie me altijd bezoeken in mijn dromen :p

elmoemien
03-11-2003, 13:20
Hij bestaat zeker, ondergetekende is er een van:D:D:D

Kawtarina
03-11-2003, 13:24

Origineel gepost door elmoemien Hij bestaat zeker, onder getekende is er een van:D:D:D ondergetekende??

shoulin
03-11-2003, 13:26
salaam o alaikoum zuster, die man bestaat wel, ik ben een van, wa sallaam o alaikoum groetjes.

dariffa
03-11-2003, 13:27
Origineel gepost door faridanador Ik zag e jongen deze vraag stelle maar nu draai ik ze om wedden dat dat moeilijker is:) Hoe komt een MEISJE tegenwoordig nog een een goed JONGEN....... (Bericht #) Ik vraag me af waar ik hede daags nog een goede MAN kan vinden. Onder goed versta ik lief, mooi, intelligent, gelovig, MAAGD. Een MAROKKAAN dat respect voor zich zelf heeft.. en die ZIJN doelen na streeft zonder zich zelf te schenden.... Bestaan die of is het allemaal maar een illusie....!!! Jongens ik hoor het wel...... ik ben geen jongen, maar ik wou toch even reageren, ze bestaan wel degelijk, ik heb er 1 :D ik dacht eerst ook dat ze niet bestonden, maar je moet gewoon geduld hebben, geloof me dat helpt ;) p.s. 1 ding van al die dingen die jij hebt opgenoemd heeft ie trouwens niet, en dat is maagdelijkheid :rolleyes: maar die bestaan echt niet, mannelijke maagden!

elmoemien
03-11-2003, 13:28
Origineel gepost door Kawtarina ondergetekende?? elmoemien is er een van:D ik zal niet meer moeilijke woorden gebruiken:rolleyes:

sammmy
03-11-2003, 13:32
Origineel gepost door dariffa ik ben geen jongen, maar ik wou toch even reageren, ze bestaan wel degelijk, ik heb er 1 :D ik dacht eerst ook dat ze niet bestonden, maar je moet gewoon geduld hebben, geloof me dat helpt ;) p.s. 1 ding van al die dingen die jij hebt opgenoemd heeft ie trouwens niet, en dat is maagdelijkheid :rolleyes: maar die bestaan echt niet, mannelijke maagden! dariffa gefeliciteerd :Iluvu: je hebt het maar getroffen hoor. je wordt al een grote meid ;) maare die mannelijke maagden bestaan WEL.... ik heb bewijs....:stout:

dariffa
03-11-2003, 13:36
Origineel gepost door sammmy dariffa gefeliciteerd :Iluvu: je hebt het maar getroffen hoor. je wordt al een grote meid ;) maare die mannelijke maagden bestaan WEL.... ik heb bewijs....:stout: dank je wel lieverd, en nu jij :D en snel :kwaad:

Mylady
03-11-2003, 13:37
Salaam faridanador, Ik ben het ook met je eens..echt een goede man bestaat in mijn ogen ook niet meer.. :( Ik weet niet wat er aan de hand is met de jongens van tegenwoordig, maar k weet in ieder geval wel dat ze tegenwoordig echt niet veel meer te bieden hebben. Als het aan hun ligt dan willen ze alleen maar nemen, nemen... Wie weet bestaan ze ook wel hoor, maar op het moment geloof ik daar echt niet meer in... :confused: Nou wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uitgeholpen en bestaat er nog hoop voor ons!!!! :) veel liefs van mij :zwaai:

Kawtarina
03-11-2003, 13:42
Origineel gepost door dariffa ik ben geen jongen, maar ik wou toch even reageren, ze bestaan wel degelijk, ik heb er 1 :D ik dacht eerst ook dat ze niet bestonden, maar je moet gewoon geduld hebben, geloof me dat helpt ;) p.s. 1 ding van al die dingen die jij hebt opgenoemd heeft ie trouwens niet, en dat is maagdelijkheid :rolleyes: maar die bestaan echt niet, mannelijke maagden! pff mannelijke maagden bestaan niet meer? Hoe weet jij dat nou, ik weet zeker dat die wel bestaan, ik moet hem alleen wel tegenkomen... :rolleyes:

Kawtarina
03-11-2003, 13:43
Origineel gepost door elmoemien elmoemien is er een van:D ik zal niet meer moeilijke woorden gebruiken:rolleyes: nou moeilijke woorden gebruik je niet, ik snapte alleen niet ondergetekende, je kon beter zeggen IK. ( en of ik dat geloof is iets anders.. :o )

dariffa
03-11-2003, 13:49
Origineel gepost door Kawtarina pff mannelijke maagden bestaan niet meer? Hoe weet jij dat nou, ik weet zeker dat die wel bestaan, ik moet hem alleen wel tegenkomen... :rolleyes: nou meid als jij dat wilt geloven, dan wens ik je heeel erg veel succes met zoeken :zwaai:

Tijn
03-11-2003, 13:50

Goede man nodig? ....stap eens wat vaker binnen bij de KAASboer ;)

Pagina's : [1] 2 3