Bekijk originele versie : wat moet ik doen.....??
lela_nadia16
03-11-2003, 13:09
Ik ken een jongen waar ik helemaal gek op ben... hij ook op mij, tenminste dat zegt hij, ook zegt hij dat hij met mij wilt trouwen enzo... :verliefd: Ik ken hem nu al 1 jaar en we hebben erg goed contact met elkaar...
Zelf ben ik niet zo mooi en ik heb ook geen "j-lo figuur"... :rolleyes: Hij is of was echt iemand die elke dag een andere chick had je weet wel... en nu zegt hij dat hij die andere meiden niet meer wilt maar hij wilt mij... :confused:
Mijn vraag is nu moet ik hem geloven??
Ik wil het wel, maar ik kan het niet... En ik wil ook niet dat hij mijn hart breekt... :( wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen stonden
Jullie mening en adviezen aub.... zowel die van de meiden als van de jongens zijn welkom
_SaHaRa_
03-11-2003, 13:23
ik zou me op mijn school concentreren..ik denk niet echt dat die jongen serieuze bedoelingen met jou heeft (allahoe alim)..volg je verstand..;)
lela_nadia16
03-11-2003, 13:28
ja dat is ook de advies die ik van hem krijg... en er niets liever dat hij wilt dan dat ik mijn school af maak...
_SaHaRa_
03-11-2003, 13:33
je bent nog jong..er kan nog van alles op je pad komen..zorg dat je eerst meer kennis opdoet..steviger in je schoenen staat..liefde komt je pad wel een x kruizen..
MOcROzINA
03-11-2003, 13:44
IK ZOU ZEGGEN DENK GOED NA VOORDAT JE JA ZEGT TEGEN HEM ..........;);)
Kawtarina
03-11-2003, 13:49
Origineel gepost door MOcROzINA
IK ZOU ZEGGEN DENK GOED NA VOORDAT JE JA ZEGT TEGEN HEM ..........;);)
Ik heb er verder niets aan toe te voegen.. :o
:zwaai:
Heb je al wat met deze jongen gedaan (naar bed weet ik veel)
Hou in je achter hoofd dat ie je misschien wil gebruiken en daarna aan de kant zet. DUS WEES WIJS EN DENK GOED NA VOOR JE DOMME DINGEN GAAT DOEN EN ER SPIJT VAN KRIJG!!!!
Abdel0095
03-11-2003, 14:55
Zeg maar tegen hem dat als hij je echt wilt, hij weet waar je vader te vinden is. Begint ie loze praatjes te voeren, dan loos je de lozer!
groet
Abdel
lela_nadia16
03-11-2003, 15:03
voor alle duidelijkheid ik ben nooit met hem naar bed gegaan.... sterker nog ik ben MAAGD en ik heb ook nog nooit met een jongen gezoend of wat dan ook...
en hij heeft nog nooooit aan me gezeten ofzo...
thx voor de mensen die hebben gereageerd... :kusgrijs:
peacefull
03-11-2003, 15:10
Zeg hem dat je hem niet meer wil zien enkel als hij je hand komt vragen... Vertel hem dat jullie elkaar al lang genoeg kennen, en als hij wil trouwen dan moet hij het ook maar bewijzen: woorden zijn geen daden!!!
Als je niets meer van hem hoort.... tja dan weet je genoeg! ;)
peacefull
03-11-2003, 15:12
:eek: Ben je maar 16 jaar oud????
Wel dan heb ik een andere tekst voor je.... doe het rustig aan, mannen genoeg!!! Je bent te jong, stel dat je huwelijk mislukt.... geniet maar eerst!!! Natuurlijk moet je je grenzen kennen en niet zomaar er op los genieten en geen rekening houden met je geloof!!!
Origineel gepost door Abdel0095
Zeg maar tegen hem dat als hij je echt wilt, hij weet waar je vader te vinden is. Begint ie loze praatjes te voeren, dan loos je de lozer!
groet
Abdel
zo hoort het en niet anders :goedzo:
lela_nadia16
03-11-2003, 15:19
dank jullie....
maar de situatie ligt toch iets gevoeliger als je verliefd bent... of niet??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.