Bekijk originele versie : studeren om later achter de keuken te staan...:s
nour_el_3oejoen
03-11-2003, 10:50
salaam mensen....
(uit verveling weer een topic)....:D
ik hoor wel vaker mannen zeggen van jah vrouw hoort thuis achter de keuken of ergens anders thuis moehiem thuis.....dan vraag ik me af waarom ben ik dan aan et studeren.. :maf:.....parttime werken lijkt mij dan een goede optie..maar goed wat vinden jullie ervan..??:D...
( onderwerp is vast 10000 keer besproken toen IK er niet was)...
:zwaai:
oujdiameghrabia
03-11-2003, 10:55
ik zal het wel heerlijk vinden om niet te werken
nour_el_3oejoen
03-11-2003, 10:57
jah oke ik bedoel niet harddd werken dat mag d eman wel doen..:D.....ik heb het over een leuke niet drukke en niet teveel tijd in beslag nemende baantje..:wijs:.
Atlasleeuw
03-11-2003, 11:00
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
jah oke ik bedoel niet harddd werken dat mag d eman wel doen..:D.....ik heb het over een leuke niet drukke en niet teveel tijd in beslag nemende baantje..:wijs:.
luie kip :D
nour_el_3oejoen
03-11-2003, 11:01
Origineel gepost door Atlasleeuw
luie kip :D
hahah wagga fiekk..ik pak je nog wel!.....
maar heej ik ga nu echt weg....latersssssssss..:D
_SaHaRa_
03-11-2003, 11:04
Het lijkt mij heerlijk om niet te hoeven werken..:D..Maar om toch sociale contacten te onderhouden zou ik part-time willen werken..en daarnaast tijd aan eventuele kinderen besteden..
faridanador
03-11-2003, 12:46
zolang er geen kinderen zijn is da geen probleem maar ik zie mij ni mn kind na opvang brengen tusse de belgen nee als ze nog klein zijn moet je bij hen zijn vind ik ik noem dat opvoeding;)
Achter de keuken? :watte?:
Zeker in een vlaag van enthousiasme dit topic geopend:hihi:
Maar om het toch een tikje serieus te houden, m'n respect gaat zonder meer uit naar de vrouwtjes die niet alleen thuis willen zitten maar hun opleiding willen benutten en zodoende lekker geld verdienen met een respectabele baan.:wijs:
Marrakchia_86
03-11-2003, 13:38
Ik vindt; 'Dat als zowel de man als de vrouw zorgt voor het inkomen, dat dan ook de man en de vrouw voor het huishouden en de zorg voor de kinderen op zich moet nemen.'
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
salaam mensen....
(uit verveling weer een topic)....:D
ik hoor wel vaker mannen zeggen van jah vrouw hoort thuis achter de keuken of ergens anders thuis moehiem thuis.....dan vraag ik me af waarom ben ik dan aan et studeren.. :maf:.....parttime werken lijkt mij dan een goede optie..maar goed wat vinden jullie ervan..??:D...
( onderwerp is vast 10000 keer besproken toen IK er niet was)...
sta jij achter de keuken???????
ik sta meestal IN de keuken, of ACHTER het aanrecht :D
Origineel gepost door dariffa
sta jij achter de keuken???????
ik sta meestal IN de keuken, of ACHTER het aanrecht :D
jij ook altijd met je kritiek!!!!
nee hoor, ik hou nog wel van je, maar moest dit even kwijt :D
Origineel gepost door sammmy
jij ook altijd met je kritiek!!!!
nee hoor, ik hou nog wel van je, maar moest dit even kwijt :D
sorry maar het viel gewoon op, en aangezien het altijd makkelijk is om andere mensen af te kraken, wou ik er even wat van zeggen :)
ik hou ook van jou, heb je nog pijn aan je hand??
moet ik er een kusje op geven??
jaaaaaaaaaa kussssssssie :D
maar die moet je bewaren voor meneertje:stout:
Wat mijn zus altijd zegt werken is voor de domme en jammer genoeg hoor ik tot de domme......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.