Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje over een ondernemingsplan???

jasminaatje
17-11-2007, 22:14

Salaam, Ik heb een vraagje over als je een ondernemingsplan wilt maken. Ik ben van plan een eigen onderneming te gaan beginnen,maar ik moet eerst een goede ondernemingsplan schrijven,weet misschien iemand van jullie wie mij hier bij kan helpen???Het is best wel moelijk om die alleen te schrijven. Alvast bedankt,

blero
18-11-2007, 10:44
Salaam, Ik heb een vraagje over als je een ondernemingsplan wilt maken. Ik ben van plan een eigen onderneming te gaan beginnen,maar ik moet eerst een goede ondernemingsplan schrijven,weet misschien iemand van jullie wie mij hier bij kan helpen???Het is best wel moelijk om die alleen te schrijven. Alvast bedankt, http://www.unizo.be/elearning/presentatie2005/presentatie82.jsp?cursus=26296 tis wat theoretisch maar als je iets serieus wilt beginnen raadpleeg je best een goede boekhouder. Hier in belgie moet je zo'n plan in gesloten enveloppe afgeven aan de notaris en pas als je binnen de 3 jaar failliet gaat word deze bekeken. Kwestie van fraude enzo.

wraps
25-11-2007, 16:44
Hoi Jasminaatje, Voorbeelden van een compleet ondernemingsplan te vinden op www.kvk.nl Alleen op sommige punten aan je eigen situatie aanpassen, Succes, Wraps

DMBC
03-12-2007, 16:06
Beste jasminaatje, Stuur me een pm met je emailadres erin. Dan stuur ik je een aantal business plannen die van bestaande bedrijven zijn. gr.

MarocStar
03-12-2007, 16:20

Ik snap niet dat mensen een bedrijf willen beginnen en niet eens een ondernemingsplan kunnen maken. Hoe kan je bedrijf slagen?

Palestina2010
03-12-2007, 20:03
Het kan toch zo zijn dat mensen een steuntje in de rug nodig hebben? Sommigen zijn praktisch sterker Anderen theoretisch

Gypsymeid
03-12-2007, 23:37
Precies, het is niet zo moeilijk als het lijkt. Download een ondernemingsplan via kvk of rabobank bijvoorbeeld en in Words pas je de dingen aan naar je eigen situatie. Het financieel gedeelte laat je door je boekhouder invullen, maar is soms niet eens zo belangrijk, uiteraard wel bij de bank voor een lening maar verder heeft de gemeente daar weer niks mee te maken.

Sam009
04-12-2007, 00:27
http://www.unizo.be/elearning/presentatie2005/presentatie82.jsp?cursus=26296 tis wat theoretisch maar als je iets serieus wilt beginnen raadpleeg je best een goede boekhouder. Hier in belgie moet je zo'n plan in gesloten enveloppe afgeven aan de notaris en pas als je binnen de 3 jaar failliet gaat word deze bekeken. Kwestie van fraude enzo. Leuke site :goedzo: