Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik snap t niet....

LZN
24-08-2002, 17:33

Salem alaykum, tis een heel lang verhaal maar ik zal t proberen kort t houden. ik heb een aardige jongen ontmoet en sindsdien bellen we heel vaak met elkaar. maar de laatste tijd merk ik aan dingen dat hij schijt aan mij begint te krijgen. dingen zoals: als er een vriend aan komt als wij aan tel. zijn dan zegt ie ik bel je zo terug. kijk als t z'n moeder was ok maar t is gewoon een vriend. en dit gebeurt vaker. vroeger(3 weken geleden) belde hij mij minstens 2 x per dag. nu 'vergeet' hij mij 2 dagen. ik voel me niet meer speciaal. als hij niet zo tegen mij zo praten zoals hij doet dan zou ik t neit zo erg vinden maar hij zegt altijd tegen mij dat hij verliefd op mij is en ik alles voor m ben. maar blijkbaar niet..... :( hij is een goede jongen die gewoon naar school gaat en die best goed is in voetbal enzo. en ik heb gemerkt in die 3 weken dat hij geen player is. hij denkt en praat goed over meisjes. ik voel me niet gebruikt want dat kan niet want ik heb hem niet eens gezoend maar ik ben teleurgesteld. ik wil graag de mening weten van alle broeders en zusters. Is hij een heel goede toneelspeler en moet ik t contact verbreken of.........?? Alvast bedankt en ilâ l-liqâ'.

goudblondje01
24-08-2002, 17:40
hmmm maak het uit meid als ie moeite doet om niet uit elkaar te gaan dan is het justt toneel en als je uit maak en hij zegt niks en zeg oh jammer you know dan is het gewoon een LOSER!!! en waarschijnlijk is ie niet meer echt verliefd op je als het zo wel was liet ie het ook merken hoop dat je er wat aan hebt ciao :zwaai:

Missrapster
24-08-2002, 17:43
he meid waar woon je zo was mn boy ook

Najib26
24-08-2002, 18:15
Het leren kennen moet van twee kanten komen (een relatie voor het huwelijk is haram, maar dat wist je denk ik al). Hou dus afstand. En laat hem of ga hem zeker niet zoenen. Je kunt beter hem kwijtraken, dan ongehoorzaam zijn aan Allah.

Najib26
24-08-2002, 18:17

Lalazina: Leeftijd: 16 Biografie: leven zoals Allah (swt) wilt Als je wilt leven zoals Allah ons heeft voorgeschreven, dan is het beter om hem te laten schieten. Je bent pas 16 jaar!!!!!! Ik denk niet dat jij binnen een paar maanden met hem gaat verloven of trouwen, want dat is de enige geldige relatie binnen de islam.

jamila_nador
24-08-2002, 18:19
Origineel gepost door LaLaZina Salem alaykum, tis een heel lang verhaal maar ik zal t proberen kort t houden. ik heb een aardige jongen ontmoet en sindsdien bellen we heel vaak met elkaar. maar de laatste tijd merk ik aan dingen dat hij schijt aan mij begint te krijgen. dingen zoals: als er een vriend aan komt als wij aan tel. zijn dan zegt ie ik bel je zo terug. kijk als t z'n moeder was ok maar t is gewoon een vriend. en dit gebeurt vaker. vroeger(3 weken geleden) belde hij mij minstens 2 x per dag. nu 'vergeet' hij mij 2 dagen. ik voel me niet meer speciaal. als hij niet zo tegen mij zo praten zoals hij doet dan zou ik t neit zo erg vinden maar hij zegt altijd tegen mij dat hij verliefd op mij is en ik alles voor m ben. maar blijkbaar niet..... :( hij is een goede jongen die gewoon naar school gaat en die best goed is in voetbal enzo. en ik heb gemerkt in die 3 weken dat hij geen player is. hij denkt en praat goed over meisjes. ik voel me niet gebruikt want dat kan niet want ik heb hem niet eens gezoend maar ik ben teleurgesteld. ik wil graag de mening weten van alle broeders en zusters. Is hij een heel goede toneelspeler en moet ik t contact verbreken of.........?? Alvast bedankt en ilâ l-liqâ' ik zou ook niks van me laten horen,en gewoon afwachten wanneer hij je mist zal ie je wel zelf bellen.Lieve meid ga hem niet elke minuut smsen of bellen.Laat hem zien dat je meer waard bent :verliefd:

Souhaila85
24-08-2002, 23:08
Origineel gepost door LaLaZina Salem alaykum, tis een heel lang verhaal maar ik zal t proberen kort t houden. ik heb een aardige jongen ontmoet en sindsdien bellen we heel vaak met elkaar. maar de laatste tijd merk ik aan dingen dat hij schijt aan mij begint te krijgen. dingen zoals: als er een vriend aan komt als wij aan tel. zijn dan zegt ie ik bel je zo terug. kijk als t z'n moeder was ok maar t is gewoon een vriend. en dit gebeurt vaker. vroeger(3 weken geleden) belde hij mij minstens 2 x per dag. nu 'vergeet' hij mij 2 dagen. ik voel me niet meer speciaal. als hij niet zo tegen mij zo praten zoals hij doet dan zou ik t neit zo erg vinden maar hij zegt altijd tegen mij dat hij verliefd op mij is en ik alles voor m ben. maar blijkbaar niet..... :( hij is een goede jongen die gewoon naar school gaat en die best goed is in voetbal enzo. en ik heb gemerkt in die 3 weken dat hij geen player is. hij denkt en praat goed over meisjes. ik voel me niet gebruikt want dat kan niet want ik heb hem niet eens gezoend maar ik ben teleurgesteld. ik wil graag de mening weten van alle broeders en zusters. Is hij een heel goede toneelspeler en moet ik t contact verbreken of.........?? Alvast bedankt en ilâ l-liqâ' ik vind dat je die jongen wat tijd moet geven, als hij je zogezegd 2 dagen "vergeet" dan neem je niet op als hij beld, wedden dan dat hij meer zal bellen...

miss_laghzala
25-08-2002, 21:00
Origineel gepost door ITHRANE IK KAN JOU HELAAS GEEN ADVIES GEVEN, ZIET NAMELIJK BIJNA IN HETZELFDE SCHUITJE EN ZELF WEET IK NIET WAT IK MOET DOEN......... SORRY :love: