Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoen geven

faridanador
02-11-2003, 23:26

mag je iemand deze maand e knuffel of e zoen gevenop de wang

Chyhaan
02-11-2003, 23:28
Ligt er aan van welk geslacht;) Die vraag heb ik ook gesteld aan een vriendin:)... En met welke intentie je het doet.... Jij bent een vrouw zoen je een man... Dat is niet toegestaan Zoen je een vrouw, dan ligt dat eraan met welke intentie, ben je verliefd op haar en geef je er een zoen... Dan mag dat niet:)

ChOcOtOfFfF
02-11-2003, 23:29
de regels die altijd gelden, gelden ook deze maand. Normaal mag je niet een jongen zoenen, die geen mahram is dus nu ook niet, als je dat bedoeld.

Asiake
03-11-2003, 00:29
salaam, ik zit eigenlijk ook met die vraag. Ik ben wel getrouwd. En gewoon, een gewone kus op de mond, een knuffel. Geen tongzoenen ofzo, dat weet ik, maar als hij thuiskomt van twerken, mag ik hem begroeten door een simpele kus op de mond, gelijk je een kindje zou kussen. En een knuffel. Ik weet het eigenlijk niet. Groetjes

ChOcOtOfFfF
03-11-2003, 00:36

Origineel gepost door Asiake salaam, ik zit eigenlijk ook met die vraag. Ik ben wel getrouwd. En gewoon, een gewone kus op de mond, een knuffel. Geen tongzoenen ofzo, dat weet ik, maar als hij thuiskomt van twerken, mag ik hem begroeten door een simpele kus op de mond, gelijk je een kindje zou kussen. En een knuffel. Ik weet het eigenlijk niet. Groetjes als dat zonder se.xgevoel is bij je man of vrouw wel dacht ik Wa Allahu A`lem

faridanador
03-11-2003, 09:26
en na het vasten mag je dan wel ik bedoel als je getrouwd bent hé. ik denk van niet maar volgens andere mag je dan "alles" zoals normaal.?

oemDua
03-11-2003, 10:34
Ja na het vasten mag je alles doen :D , mits je tuurlijk getrouwd bent

deheks
03-11-2003, 10:49
Je mag je man/ vrouw ook gedag of goede dag kussen zonder s e x intenties lees het maar na op www.walidin.com!!

sahab
03-11-2003, 12:28
Origineel gepost door Asiake salaam, ik zit eigenlijk ook met die vraag. Ik ben wel getrouwd. En gewoon, een gewone kus op de mond, een knuffel. Geen tongzoenen ofzo, dat weet ik, maar als hij thuiskomt van twerken, mag ik hem begroeten door een simpele kus op de mond, gelijk je een kindje zou kussen. En een knuffel. Ik weet het eigenlijk niet. Groetjes Hallo, Voordat ik ging trouwen had een heel mooie arabische boek gekocht (Tuhfat el3arous)waarin alles in staat .en veel meer. en deze vraag stond ook tussen en het antwoord was: ja. je mag je man knuffelen een dikke kus geven tijdens ramadan maar je moet ook eerst weten of je man wel tegen kan de mijne nie..... beslama

leyla14
03-11-2003, 14:46
salaam ik heb een vraag...Zoenen mag je dat tijdens de ramadan gewoon als het nog geen tijd is om te vaste.....