Bekijk originele versie : Girls watch ya back
Miss_mandalinna
02-11-2003, 22:48
Vanmiddag zat ik op marocco1 een film te kijken.
Hier herkende ik het algemene beeld dat ik heb over mannen weer meteen terug.
Zoals ik al zei is het een algemeen beeld en wil dat natuurlijk niet zeggen dat alle mannen het zelfde zijn ( :D maar wel bijna allemaal)
De film ging over een meisje wat op een avond een man tegen kwam.
Hij was heel lief en aardig en bood haar een lift aan. Hij zette haar af waar ze hem vroeg haar af te zetten en vroeg haar heel sweet omhaar nummer. De volgende ochtend belde hij haar om met haar af te spreken, ze zei dat dit niet kon omdat haar moeder die dag naar haar zus gaan en daar zou blijven slapen. De man haalde het meisje over en ze gingen uit eten. Hij vertelde haar dat hij met haar wilde trouwen. ze zei dat hij wel erg snel ging maar hij ging er met de juiste woorden op in tot dat het meisje verkocht was en heilig van zijn woorden was overtuigd.
Op een gegeven moment vroeg hij of ze (naar zijn huisje wilde) het huis wilde zien waar ze in zouden gaan wonen (zij als zijn vrouw). na haar weer verkocht te hebben stemde ze in.
Thuis kreeg ze een lekker sapje waar ondertussen drugs in zat. Ze raakte buiten bewustzijn en hij legde haar in bed. De volgende ochtend werd ze wakker in een vreemd bed. Ze liep geschokt naar hem toe in de woon kamer ze ruziede een beetje en ging uiteindelijk hopeloos weg.
Thuis trof ze haar moeder, tegen wie ze maar gezegt had dat ze bij een collega is blijven slapen. Na een aantal dagen ging ze weer op zoek naar hem want ze menstrueerde nog niet. Onder tussen trof ze een nieuw slacht offer bij hem aan. die uiteindelijk is weg gelopen.
Hij bracht haar naar een "gynecoloog" die een abortus voor haar zou doen. Deze vrouw deed dat vaker voor zijn slachtoffers ze vormde samen een team als het ware.
Toen het meisje verdoofd werd moest ze tot 20 tellen maar ze kwam maar tot 4 en overleed. De gynecoloog schrok en de man kwam aan gerend. Ze besloten haar in de sloot te dumpen en het doen lijken als zelf moord. Uiteindelijk is de gynecoloog op gepakt en heeft de man uit angst en schuldgevoel (hoop ik) zich zelf op gehangen.
So lady's watch ya back, dont believe al the sweet talk a man can give ;)
Liefs Mandalinna
LQwaad4life
02-11-2003, 22:51
shit je veraadt mijn taktiek. :kwaad:
Miss_mandalinna
02-11-2003, 22:53
Sorry but i am glad i did :D
LQwaad4life
02-11-2003, 22:56
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Sorry but i am glad i did :D
nu kan ik door geen meisjes meer krijgen:kwaad:
en nog blij zijn ook yek :kwaad:
Miss_mandalinna
02-11-2003, 22:57
Origineel gepost door je_weet_toch
ja man shit nu moet ik ook andere gaan verzinnen :kwaad:
Ook je nieuwe plannetje zal ik gaan vernaaien :D
That's my Mandalinna stile :zwaai:
LQwaad4life
02-11-2003, 22:57
Origineel gepost door je_weet_toch
ja man shit nu moet ik ook andere gaan verzinnen :kwaad:
iwa, hoe gaan we dat fixen?
de gevoelige jongen spelen helpt niet meer.
younesel18
02-11-2003, 23:00
echt iets voor een meisje om erin te trappen.
DOUKALIA18
02-11-2003, 23:15
ja ik heb die film ook gezien op 2m was die en ja moet je maar niet met een jongen met wie 2 keer bent wezen eten naar huis gaan dan ben je toch dom naÏf hopeloos maar ja sommige meisjes kunnen wel wat van die film leren
temsemni
02-11-2003, 23:33
marokkaanse meisjes denken alleen maar aan trouwen trouwen trouwen, daarom worden ze zo vaak ingepalmd :jammer:
mannen weten dat meisjes denken: "als hij om mn hand komt vragen moet ie wel serieus zijn :Iluvu: "
ewa niet dus !! :zwaai:
salaam
Ik was met me vader aan het kijken. En toen zei i weled le haram. En daarop antwoorde me vader. Hia bent leharam zij is meegegaan en is nu iets kwijt geraakt niet hij. Toen was ik effe stil
missourzazate
03-11-2003, 09:54
Origineel gepost door temsemni
marokkaanse meisjes denken alleen maar aan trouwen trouwen trouwen, daarom worden ze zo vaak ingepalmd :jammer:
mannen weten dat meisjes denken: "als hij om mn hand komt vragen moet ie wel serieus zijn :Iluvu: "
ewa niet dus !! :zwaai: WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP DAT IS HELEMAAL NIET WAAR JULLIE JONGENS DENKEN GELIJK AAN TROUWEN
missourzazate
03-11-2003, 09:55
Origineel gepost door doudia
salaam
Ik was met me vader aan het kijken. En toen zei i weled le haram. En daarop antwoorde me vader. Hia bent leharam zij is meegegaan en is nu iets kwijt geraakt niet hij. Toen was ik effe stil WAAR WAS JE MET JE PAPA GAAN KIJKEN
Tinkelbel
03-11-2003, 10:02
me moeder heeft deze film ook gezien ze vertelde me het verhaal, en daarna kreeg k een preek van hier tot tokio
Tinkelbel
03-11-2003, 10:02
hahaha marokaanse loverboy damnzz in marokko zijn ze echt erg in dit soort dingen :eek:
_SaHaRa_
03-11-2003, 10:08
ach tjah wees alert..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.