Bekijk volle/desktop versie : Hva?....Hes?...HIER MELDEN!



Pagina's : [1] 2

02-11-2003, 21:58
Welke school is beter Hva of Hes?
Zouden leerlingen van die scholen voordelen en nadelen willen opnoemen .................thank you

03-11-2003, 11:21


ik zit op de hva...nou de school ziet er uit als een lucifers doosje...je wordt een beetje down van dit gebouw maar voor derest is het wel oke...

03-11-2003, 20:41
dames.... k heb voor allen een vraagje....

wie heeft van jullie der boeken nog niet...

als dat het geval is heb k voor jullie wel een leuke voorstel denk ik

-bijna alle opleidingen bestelbaar
-NIEUW
-60%

k hoor t wel.. of pm me

03-11-2003, 20:55

Citaat:
Origineel gepost door DeALeR
dames.... k heb voor allen een vraagje....

wie heeft van jullie der boeken nog niet...

als dat het geval is heb k voor jullie wel een leuke voorstel denk ik

-bijna alle opleidingen bestelbaar
-NIEUW
-60%

k hoor t wel.. of pm me
jij moet een riffi zijn....

03-11-2003, 21:27


HOEZO RIFFIE

04-11-2003, 19:27
Sarcasme...............(ben zelf ook riffie.....neem het niet al te serieus op)

04-11-2003, 22:53
zit ook op de hva, het gebouw waar ik zit is echt saai, het was een kantoor, dus moet je je voorstellen. En ik vind dat niet alles daar goed geregeld is. Maar ja ze zeggen dat het beter gaat worden, dus zal het wel merken...

04-11-2003, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door misSanae
zit ook op de hva, het gebouw waar ik zit is echt saai, het was een kantoor, dus moet je je voorstellen. En ik vind dat niet alles daar goed geregeld is. Maar ja ze zeggen dat het beter gaat worden, dus zal het wel merken...
Dankjewel..................aub nog meer reacties........schoolkeuze is erg belangrijk

05-11-2003, 14:08

Citaat:
Origineel gepost door thashnift
Dankjewel..................aub nog meer reacties........schoolkeuze is erg belangrijk
Ben je van plan om een opleiding op een van deze scholen te volgen?De HVA bij de amstel is wel heel mooi, en groot, maar daar heb je alleen die economische en technische opleidingen, wij zitten helaas in een ander gebouw Ik weet niet wat jij voor opleiding wil gaan doen??

05-11-2003, 15:50
Ik wil management, economie en recht gaan doen in de duale vorm.....
Ik weet dat dat bij de hva kan ....bij de hes weet ik dat nog niet .......als iemand dit weet ...laat weten.

05-11-2003, 20:30
tashnift , k ben geen riffie dame.. duss weet niet waar je t over heb

05-11-2003, 22:11
..................misverstand

06-11-2003, 16:09


He thashnift, als het goed is kan je de MER ook volgen op de HES, ik was namelijk ook eerst voor een economische opleiding aan het kijken.
bij hva amstelstation hebben ze ook de MER. Ik weet niet hoe die school is, maar het ziet er wel goed uit, beter dan waar ik zit. Hoop dat je eruit komt. su6

06-11-2003, 17:02
Dat weet ik ....maar volgens mij hebben ze de mer daar niet in een duale vorm...dat is het probleem. Ik wil duaal doen.

07-11-2003, 16:25
Ik zit op de HvA aan het Amstelstation...Relaxed school is het zeker! Ook veel gezellige mede mocro''s

Toen ik een kijkje op de HES had genomen vond ik gelijk dat het op een ziekenhuis leek..Alles was zo wit en stilletjes

Pagina's : [1] 2