Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haha, allemaal aandacht trekkers.

Pagina's : [1] 2 3 4

praatjes
02-11-2003, 21:39

Ik ben echt blij met al die meiden die een string dragen voor mijn aandacht, want daar doen ze het eigenlijk voor. Zelfs willen enkele een borstvergroting maken, en dat allemaal voor mijn. Het maakt mijn trots en ik ben er erg blij om.

chicamaroquia
02-11-2003, 21:42
:confused: Zijn felicitaties nu op hun plek of is dit gewoon een blijde gedachten die je met ons wil delen op deze achtste dag van de heilige maand Ramadan... :jammer:

sweet_karima
02-11-2003, 21:43
hahahahah jij bent gek

praatjes
02-11-2003, 21:53
Origineel gepost door chica*******a :confused: Zijn felicitaties nu op hun plek of is dit gewoon een blijde gedachten die je met ons wil delen op deze achtste dag van de heilige maand Ramadan... :jammer: Ik wou alleen zeggen dat, hoe jij erbij loopt mijn heel erg blij maakt en ook tegelijk trots. Meer wil ik niet kwijt :)

Tijn
02-11-2003, 21:54

gelukkig voor de meiden vullen praatjes geen gaatjes ;)

praatjes
02-11-2003, 21:54
Origineel gepost door sweet_karima hahahahah jij bent gek Klopt als een bus :D

chicamaroquia
02-11-2003, 21:55
Origineel gepost door praatjes Ik wou alleen zeggen dat, hoe jij erbij loopt mijn heel erg blij maakt en ook tegelijk trots. Meer wil ik niet kwijt :) Hoe loop ik er dan bij? P.S. als jij naar mij kijkt bega je een zonde. Zou het op prijs stellen dat je mij er niet bij betrekt...

Tijn
02-11-2003, 21:55
Origineel gepost door praatjes Ik wou alleen zeggen dat, hoe jij erbij loopt mijn heel erg blij maakt en ook tegelijk trots. Meer wil ik niet kwijt :) ...meer hoef je ook niet kwijt.......want gelukkig voor de meiden vullen praatjes geen gaatjes ;)

praatjes
02-11-2003, 21:57
Origineel gepost door Tijn gelukkig voor de meiden vullen praatjes geen gaatjes ;) Jij hebt ook helemaal gelijk, daarom heb ik voor de meiden de daden naast mijn praatjes die geen ander beter dan ik kan invullen. :)

praatjes
02-11-2003, 22:06
Origineel gepost door missbrabander niet allemeiden lopen bij hoe jij wilt praatjes Dat bedoel ik, als alle meiden er zo bij lopen zoals ik dat wil dan zou het afgelopen zijn met al die onrust. :)

praatjes
02-11-2003, 22:13
Origineel gepost door NadinaNadina Ga toch slapen joh vieze idioot! Haha :D Kom je naast me liggen dan?? :)

praatjes
02-11-2003, 22:19
Origineel gepost door NadinaNadina Al was je de laatste op de wereld dan nog zou ik jou voorbij lopen, laat staan naast je komen liggen. Kijk wel uit Nou waarom dan?? Wat maakt mijn zo afschuwelijk en zo verschrikkelijk. Er moet toch een reden zijn. Waar komt al die haat vandaan naar mijn toe? :)

praatjes
02-11-2003, 22:23
Origineel gepost door missbrabander en praatjes en wie zegt dat ze het voor jou doen ??? Ik zeg dat toch, en ze doen het ook voor mijn aandacht die ik hun altijd geef. Ik ga niet zo zorgvuldig om met mijn woorden, ik zeg altijd wat ik zie. De meeste meisjes kleden zich niet aan volgens geloofsovertuiging maar voor het trekken van de aandacht wat hun leven gelukkig zou moeten maken :)

praatjes
02-11-2003, 22:26
Origineel gepost door NadinaNadina Praatjes die heeft veel praatjes, hij is volgens mij echt zo een lelijke aap die verlangt naar de aandacht van een meisje, en hier op yasmina, kan hij net doen alsof hij alle aandacht van de wereld krijgt. Dat doet hem goed. Laten wij hem maar gewoon dat pleziertje gunnen. Praatjes, jongenman, je hebt gelijk, ik draag mijn stringetje speciaal voor jou Je hoeft het zelf niet te bekennen, want je draagt het speciaal voor mijn aandacht en daarom ook voor mijn, dat is gewoon zo hoe je het went of keert. Het is de waarhjeid en de enige waarheid :)

Chyhaan
02-11-2003, 22:28

Origineel gepost door praatjes Ik ben echt blij met al die meiden die een string dragen voor mijn aandacht, want daar doen ze het eigenlijk voor. Zelfs willen enkele een borstvergroting maken, en dat allemaal voor mijn. Het maakt mijn trots en ik ben er erg blij om. Ik zal je even uit de droom helpen... :rolleyes: Ik draag het echt niet voor jou.... Ik vind het alleen vies als je een onderbroeklijn ziet door je broek heen... Ziet er zo goor en onverzorgt uit...

Pagina's : [1] 2 3 4