Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben half marokaans

LZN
24-08-2002, 16:19

ik wil graag met een marokaanse meid sammen wonnen(na dat ik haar heb uitgeheulijkd ) en daar na met haar gaan trouwen maar veel marokaanse ouders denken er heel anders over wat is jullie meening hier over ik bedoel het serieus :confused:.

Junkie
24-08-2002, 17:16
Je moet het zelf weten, maar zoals je hebt kunnen lezen is het wel in strijd met de geloofsregels.

Tnawie
26-08-2002, 02:16
bza3t 3lik dat jij half maroc bent, k ben mia filmia maroc

Sahra22
26-08-2002, 11:01
Hoi! Ten eerste wil ik zeggen dat jij geen meisje kunt uithuwelijken, je kunt haar ten huwelijk vragen en als zij jou accepteert, dan volgt er een bruiloft en dán mag jij met haar onder één dak wonen. Ik raad je aan je wat meer te verdiepen in de leer van de Islam grtjes Sahra

_crazy2000
26-08-2002, 13:42

Origineel gepost door johan_elghazi ik wil graag met een marokaanse meid sammen wonnen(na dat ik haar heb uitgeheulijkd ) en daar na met haar gaan trouwen maar veel marokaanse ouders denken er heel anders over wat is jullie meening hier over ik bedoel het serieus :confused: ahlf maroc, half turk, half spaans enz enz zegt niks het gaat om je geloof pipo

Tnawie
02-09-2002, 11:41
Origineel gepost door hichamtwentyone ik begrijp ADON niet meer een keer is hij moslim de andere keer weer niet Plato is om de zelfde redenen weggepest, hij is hem gemeerd en is terug gekomen als Adon. Het zou mij nie verbazen dat Plato=Adon nog een andere gedaante heeft.( Leda en de zwaan)........ Plato, wij weten dat jij slim bent (al hoewel jij dat nie snapte van de filosoof foucaut) en dat jij een lekkere halve maroc bent met grijze ogen en blanke huid, jij hoeft jezelf nie ieder keer te verkopen............bazzzzzzz 3lik a neppe filosoof

mack_379
02-09-2002, 11:55
Ik ben ook Half Marokkaans, maar wat heeft dat met samenwonen te maken...... Of je geloofd en hanteert die regels of niet, samenwonen komt bij ons niet voor, het is haram en je dient eerst getrouwd te zijn voordat je kan gaan samenwonen anders leef je in Haram en dat lijkt me niet echt een goeie start.........