Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eindelijk weer eens goed nieuws over Marokkanen

Pagina's : [1] 2

HaagseMoCro
02-11-2003, 19:43

Overlast door Marokkanen in Gouda neemt af 2 november 2003 GOUDA - De problemen rondom jonge Marokkanen in Gouda zijn de afgelopen jaren verminderd. Dat zegt districtchef Van Hoorn van de politieregio Gouwe IJssel. Volgens Van Hoorn heeft de strenge aanpak door de politie en de gemeente effect gehad. Eén de grootste knelpunten in Gouda is nog steeds het hoge aantal auto-inbraken, die door de harde kern worden gepleegd. Gouda kent relatief één van de grootste Marokkaanse gemeenschappen in Nederland. Van de 72 duizend inwoners zijn er 5700 van Marokkaanse afkomst. Bron: TV West.

Metalsa
02-11-2003, 19:48
noem jij dit goed nieuws, dat is goed nieuws voor smerissen in die regio dat ze die jongens hard aanpakken meer niet en de harde kern dan die zijn nog steeds aan de gang

T-ManiaC
02-11-2003, 20:22
Origineel gepost door Metalsa noem jij dit goed nieuws, dat is goed nieuws voor smerissen in die regio dat ze die jongens hard aanpakken meer niet en de harde kern dan die zijn nog steeds aan de gang Het is hun goed recht om zulke criminele jongens hard aan te pakken. Wil je het goed praten wat ze doen dan? Ik vind het wel degelijk goed nieuws. En je moet niet vergeten dat zulke mensen onze 'imago' verpesten...

an3sdej
02-11-2003, 20:32
Is Saïma nu weer Metalsa?? :-)

Metalsa
02-11-2003, 22:38

even voor de duidelijkheid ik vind ook dat ze 'hun' hard aan moeten pakken maar zolang 'ze' vinden dat marokkanen de problemen veroorzaken is dat slecht nieuws. trouwens 'wij' horen helemaal geen problemen te veroorzaken als we ons gewoon gewoon aan de Koran houden. btw ik ben geen Saïma

DonAgewan
02-11-2003, 22:41
zo goed is dit nieuws niet.

HeyoanQT
03-11-2003, 00:11
Ik vind het wel goed nieuws, het geeft weer namelijk dat de politie de criminaliteit en de symptonen ervan probeert te bestrijden wat betekend dat belasting geld voor een goed doel benut wordt. Het geeft echter wel weer dat er opvoedkundig nog een hele lange weg afgelegd moet worden door Marokkaanse ouders, met name door ze weg te houden van criminele bendes die ontstaan door groepsvorming, en ze van de straat af te houden door ze bezig te houden met onder andere (huis)werk, of jeugdhonken met marokkaanse en nederlandse leiddinggevenden die ze weer op het juiste spoor proberen te zetten.

Erwin
03-11-2003, 06:51
Het is goed om te lezen dat er eindelijk opgetreden wordt tegen de rotte appels. Dat zou iedereen die daar geen last (in welke zin dan ook) van wil hebben moeten steunen.

rnaj
03-11-2003, 11:43
Ik weet niet goed of dit goednieuws is over of voor marokkanen. Het feit dat de overlast terug loopt is in iedergeval goed nieuws voor iedereen die in gouda woont dus ook voor 5700 marokkaanse nederlanders in gouda.....

malika309
03-11-2003, 13:14
Origineel gepost door T-ManiaC Het is hun goed recht om zulke criminele jongens hard aan te pakken. Wil je het goed praten wat ze doen dan? Ik vind het wel degelijk goed nieuws. En je moet niet vergeten dat zulke mensen onze 'imago' verpesten... Hear, hear, het is inderdaad gewoon gek voor worden hoe sommige zich gedragen, weet je wat ze nodig hebben een schop onder hun **** en wie weet misschien gaan hun hersenen er van rammelen en gaan ze misschien ook functioneren......gewoon triest.

-xxx-Rachida
03-11-2003, 22:46
Origineel gepost door MiH klopt ik woon in gouda en 3x is er in mn auto ingebroken.. ik durf niet met 100% zekerheid te beweren dat het marokkanen zyn maar kdenk helaas van wel.. die harde kern mogen ze oppakken en n half jaartje laten zitten in n heropvoedingskamp in de sahara van lmagrib.. kyke of ze daarna nog zo stoer in te grote auto's rondscheuren En wat doe je met een Nederlander die een vrouw heeft verkracht en daarna vermoord? 2 jaar plus TBS??? (en dan heb ik het over een heeeeleee zware straf)

-xxx-Rachida
03-11-2003, 22:51
Origineel gepost door HeyoanQT Ik vind het wel goed nieuws, het geeft weer namelijk dat de politie de criminaliteit en de symptonen ervan probeert te bestrijden wat betekend dat belasting geld voor een goed doel benut wordt. Het geeft echter wel weer dat er opvoedkundig nog een hele lange weg afgelegd moet worden door Marokkaanse ouders, met name door ze weg te houden van criminele bendes die ontstaan door groepsvorming, en ze van de straat af te houden door ze bezig te houden met onder andere (huis)werk, of jeugdhonken met marokkaanse en nederlandse leiddinggevenden die ze weer op het juiste spoor proberen te zetten. Jeez.....wat voor symptomen ga bestrijden dan??? ik begrijp t niet hoor....kijken jullie niet langer dan jullie neus lang is, kunnen jullie niet zelf nadenken, zijn jullie zo makkelijk beïvloedbaar door de media....t zijn allemaal suggeraties naar een groep mensen waarvan ze niet eens weten of zij het wel zijn...... en by tha way, ik zie geen enkel positieve berichtgeving in dat artikel...maar ach, k ben maar een Marookkaan:rolleyes:

-xxx-Rachida
03-11-2003, 23:28
Origineel gepost door MiH rachida.. die gebeurtenissen halen de marokkaanse gemeenschap als geheel niet naar beneden, althans nog niet (ze zouden t kunnen brengen omdat piet n vriend heeft die achmed heet, by wyze van spreken natuurlijk) ik doel op stevige maatregelen omdat n klein groepje jonge marokkanen t blykbaar geen moer kan schelen wat er met de rest van de mede marokkanen gebeurd.. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.....waarom moet ik mij verantwoorden voor iets waar ik helemaal geen grip op heb?? En die vingertejs wijzen wel degelijk onze kant op....want het woordje 'Marokkaan' wordt heel snel in de mond genomen...

Pagina's : [1] 2