Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag je je haren verven, terwijl je vast?

Pagina's : [1] 2 3 4

Touriyah
02-11-2003, 19:35

Ik vraag mij dat eigenlijk af. Ik ben kapster en werk in een kapsalon, ik wou deze week mijn haren verven want wij doen dat onder elkaar met de collega's. Nu zij mijn moeder dat dat niet mocht onder het vasten. (overdag dus). Maar zij wist het niet helemaal zeker. Mag het nu wel of niet?? Alvast bedankt

Faatima
02-11-2003, 19:37
Origineel gepost door Touriyah Ik vraag mij dat eigenlijk af. Ik ben kapster en werk in een kapsalon, ik wou deze week mijn haren verven want wij doen dat onder elkaar met de collega's. Nu zij mijn moeder dat dat niet mocht onder het vasten. (overdag dus). Maar zij wist het niet helemaal zeker. Mag het nu wel of niet?? Alvast bedankt Als het niet bij je eigen haar mag gebeuren, dan mag je andermans haar ook niet verven!

Lady_moi
02-11-2003, 19:39
Origineel gepost door Faatima Als het niet bij je eigen haar mag gebeuren, dan mag je andermans haar ook niet verven! :goedzo:

Touriyah
02-11-2003, 19:40
Origineel gepost door Faatima Als het niet bij je eigen haar mag gebeuren, dan mag je andermans haar ook niet verven! Waarom zou dat niet mogen? Iemand anders verven? Tuurlijk mag dat wel. Je hebt toch handschoenen aan. En je brengt het met een kwast op. Maar mijn vraag was mag IK mijn haren verven terwijl IK vast??

naisha
02-11-2003, 19:41

ik heb mijn haar roze geverfd..

Lady_moi
02-11-2003, 19:42
als het haram is en ge verft een ander moslim zijn haar dan ben jij verantwoordelijk voor die zonde

Lady_moi
02-11-2003, 19:43
Origineel gepost door naisha ik heb mijn haar roze geverfd.. ik heb da ook es gedaan enkel jaren terug

moiself
02-11-2003, 19:44
ik zou het niet weten maar het is al zoiezo haram om je ahar te verven en geen hoofddoek te dragen...

Touriyah
02-11-2003, 19:44
Origineel gepost door Lady_moi als het haram is en ge verft een ander moslim zijn haar dan ben jij verantwoordelijk voor die zonde Oef ik verf niet een ander moslim zijn haren!!!!!! In de ramadan dan. Ik werk in een kapsalon en daar komen alleen nederlandse klanten. Dus hun zijn geen moslim!! Is het zo moeilijk om mijn vraag te beantwoorden? Mijn vraag was mag je je haren verven tijdens het vasten?????????

Faatima
02-11-2003, 19:48
Origineel gepost door Touriyah Waarom zou dat niet mogen? Iemand anders verven? Tuurlijk mag dat wel. Je hebt toch handschoenen aan. En je brengt het met een kwast op. Maar mijn vraag was mag IK mijn haren verven terwijl IK vast?? Dat is net zoals iemand alcohol aanbieden terwijl je zelf niet drinkt. Iemand drugs geven terwijl je zelf niet gebruikt, jij begrijp?

naisha
02-11-2003, 19:48
Origineel gepost door Lady_moi ik heb da ook es gedaan enkel jaren terug serieus :D

Faatima
02-11-2003, 19:49
Origineel gepost door Touriyah Oef ik verf niet een ander moslim zijn haren!!!!!! In de ramadan dan. Ik werk in een kapsalon en daar komen alleen nederlandse klanten. Dus hun zijn geen moslim!! Is het zo moeilijk om mijn vraag te beantwoorden? Mijn vraag was mag je je haren verven tijdens het vasten????????? ANTWOORD OP JOUW VRAAG = NEEEEEEE MAG NIET

Lady_moi
02-11-2003, 19:50
alsde een antwoord wil die kan ik u nie geven omda ik et zelf nie weet

Touriyah
02-11-2003, 19:51
Een vrouw mag wel haar haren verven, behalve geen zwart!!!! Denk je dat ik dom ben ofzo. blijkbaar lees je niet veel over de islam! Alleen je haar zwart verven is haram. Ik ben ook een moslima dus doe nou niet alsof ik iets slechts doe. Alleen toevallig weet ik niet of dat mag haren verven tijdens het vasten omdat dat normaal wel mag. Daarom vraag ik het gewoon

Touriyah
02-11-2003, 19:52

Origineel gepost door Faatima ANTWOORD OP JOUW VRAAG = NEEEEEEE MAG NIET hehe eindelijk een antwoord. Nou dankje wel :)

Pagina's : [1] 2 3 4