Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom is het altijd de vrouw

Pagina's : [1] 2 3

jawhara1
02-11-2003, 18:47

Die moet stoppen met werken !!!!!! Als ze een vriend heeft een **** is Als ze rookt slecht is!!!!!!! Ze s'avond niet weg mag !!!!! Thuis in de keuken hoort !!!!!! geen maagd meer is een schande !!!!! En zo kan ik verder blijven gaan , Maar als een man dit allemaal doet is alles normaal :confused: eerlijk gezegd snap ik het niet . Als ik het zo bekijk mag een man alles , maar dan ook alles in deze wereld . En een vrouw niet ????????? want als ze het doet is ze afgeschreven Ben ik de enige die zo denkt :confused:

RaiseUp
02-11-2003, 18:48
vrouwen moeten gewoon gehoorzamen

hafid_freak
02-11-2003, 18:49
Origineel gepost door jawhara1 Die moet stoppen met werken !!!!!! Als ze een vriend heeft een **** is Als ze rookt slecht is!!!!!!! Ze s'avond niet weg mag !!!!! Thuis in de keuken hoort !!!!!! geen maagd meer is een schande !!!!! En zo kan ik verder blijven gaan , Maar als een man dit allemaal doet is alles normaal :confused: eerlijk gezegd snap ik het niet . Als ik het zo bekijk mag een man alles , maar dan ook alles in deze wereld . En een vrouw niet ????????? want als ze het doet is ze afgeschreven Ben ik de enige die zo denkt :confused: die lippen man doe die aub weg

masterswazzup
02-11-2003, 18:50
waarom is een cirkel rond...waarom is een vierkant ..vierkant.....waarom is de kleur groen groen.....waarom is bloed rood ....thats life en daar kan je nix aan verandere:D

mar0c_girl
02-11-2003, 18:54

mmm ik vind het nergend op slaan hoor..meisjes mogen tegenwoordig veel meer...

naisha
02-11-2003, 18:54
omdat het zo is....

miss_saliha
02-11-2003, 19:14
sorry...hooor maar ze heeft echt wel gelijk!!!!

nefissa
02-11-2003, 19:15
Origineel gepost door RaiseUp vrouwen moeten gewoon gehoorzamen :D Ja precies maar mannen moeten ook gehoorzamen ;)

hafid_freak
02-11-2003, 19:19
Origineel gepost door missbrabander het moet van allebei de kanten niet alleen maar van de vrouwen hey maar zeg eens eerlijk mensen, wie is er bij jullie thuis de baas?????? voor diegene die nog thuiswonen dan

miszyiman
02-11-2003, 19:20
Origineel gepost door mar0c_girl mmm ik vind het nergend op slaan hoor..meisjes mogen tegenwoordig veel meer... ooowjah is het normaal dan als ze rookt en een vriend heeft en ontmaagd word voor haar huwelijk en s'avonds het huis uit gaat en nog meer...??? nee hoor dat zal altijd zo blijven..:confused:

Metalsa
02-11-2003, 19:23
je moet gewoon de waarheid onder ogen zien. zo zit de wereld in elkaar (en tussen onze oren) o ja, je mag best beginnen met er verandering in brengen je bent toch niet de eerste

miszyiman
02-11-2003, 19:26
Origineel gepost door hafid_freak hey maar zeg eens eerlijk mensen, wie is er bij jullie thuis de baas?????? voor diegene die nog thuiswonen dan hahaha:D Je wilt niet weten hoe mijn ma men pa onder handen neemt..:hihi: Meskien:( maar hij weet het ook aan te pakken..ze doen alles gewoon samen..en ik weet dat dat bij heel veel niet zo is..jammer voor diegene..of eigenlijk voor die mannen:rolleyes: Vrouwen komen wel steeds meer in beeld maar zullen nooit zullen ze als de mannen in beeld komen..:(

01LaHbIbAh09
02-11-2003, 19:27
De regels gelden ook voor de mannen!!! Maar niet iedereen houdt zich daaraan!!! Zo is het ook bij vrouwen....ook sommige vrouwen houden zich niet aan de regels. Maar wat kan ik zeggen meid:THAT'S LIFE!!! Mannen hebben meer macht!

hafid_freak
02-11-2003, 19:30
Origineel gepost door miszyiman hahaha:D Je wilt niet weten hoe mijn ma men pa onder handen neemt..:hihi: Meskien:( maar hij weet het ook aan te pakken..ze doen alles gewoon samen..en ik weet dat dat bij heel veel niet zo is..jammer voor diegene..of eigenlijk voor die mannen:rolleyes: Vrouwen komen wel steeds meer in beeld maar zullen nooit zullen ze als de mannen in beeld komen..:( Hoeft dat dan ? "als man in beeld komen ... " ?

miszyiman
02-11-2003, 19:37

nee die zijn al in beeld..ik bedoel daarmee dat ze dus alles mogen wat wij eigenlijk niet mogen... jah owke mannen mogen het ook niet maar die hebben ze3ma overal bout aan:rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3