Bekijk originele versie : Dieet!! Wie doet er mee???
Hoi dames,
Verse topic voor alle dames die mee willen doen met het dieet!!
Dagelijks posten wat je gegeten hebt motiveert...
Voel je vrij tips te geven
Ik begin met wat ik gisteren heb gegeten en vandaag...hoop dat jullie meedoen (samen zijn we sterker!!!)
Gisteren (15-11-2007)
Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met becel light (heeel licht besmeerd) en een plak slankie 20+ kaas plus halve liter water
middag: 1 volkoren boterham met een gekookt ei plus halve liter water
avond: 1 gestoomde paprika,1 gestoomd worteltje,handje gestoomde doperwten,paar gestoomde champignons 100 gram gestoomde kipfilet
Vandaag (16-11-2007)
Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met becel light (heeel licht besmeerd) en een plak slankie 20+ kaas plus halve liter water
middag: 1 volkoren boterham met een gekookt ei plus halve liter water en een klein bakje rauwkost
Vanavond: weer gestoomde groente... en 100 gram gestoomde kabeljauwfilet
Bouchra83
16-11-2007, 16:36
hoeveel kan je afvallen meid?
Ik doe 'n dieet bestaat uit fruit en groeten en water..
Ben sinds maandag begonnen en ben al 2 kilo afgevallen..
Heb sinds maandag geen brood gegeten..
Doe ook aan sport natuurlijk..
hoeveel kan je afvallen meid?
Ik doe 'n dieet bestaat uit fruit en groeten en water..
Ben sinds maandag begonnen en ben al 2 kilo afgevallen..
Heb sinds maandag geen brood gegeten..
Doe ook aan sport natuurlijk..
Hey ik weet niet wat je af kan afvallen.. helaas... maar dieet dat jij doet lijkt mij moeilijk want ik kan echt niet zonder 2 boterhammen per dag
ik wil mijn zwangerschapskilos kwijt raken. weeg 63 wil 55 wegen, insha allah. begin morgen:)
Promises_
04-12-2009, 12:58
Ik ben ook gister begonnen meiden. Bij mij moet er ook 10 kilo af. Ik hoop dat het me gaat lukken.
Ik ben al begonnen met op mn eten te letten en minimaal 2 l water te drinken per dag. En ik sport dagelijks 30 minuten op mn crocctrainer.
Vanaf vandaag ga ik nog beter opletten op mn voedsel, want ik heb de afgelopen dagen teveel lekkere dingen gegeten. :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.