Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een makkelijk prog. om foto's te bewerken in het nl??!!

meisje_99
15-11-2007, 22:23

welke is daar geschikt voor?

BoubkerC
15-11-2007, 22:27
Begin handleiding van Adode Photoshop 7.0 te lezen want er is geen simpeler dan die :hihi: en het is het beste :hihi:

meisje_99
15-11-2007, 22:33
Begin handleiding van Adode Photoshop 7.0 te lezen want er is geen simpeler dan die :hihi: en het is het beste :hihi: owkaj, dat kan dus bijna niet fout gaan:hihi: en heb je maybe een link voor mij waar ik hem kan downloaden?

BoubkerC
15-11-2007, 22:39
owkaj, dat kan dus bijna niet fout gaan:hihi: en heb je maybe een link voor mij waar ik hem kan downloaden? sry ben niet thuis als je ff handig bent kan je ff naar de site www.bitsoup.org registreer je ff maar ey als je meer daar wilt downloaden is 1 voorwaarde je moet ook uplloaden maar :hadj: pas op!!! alleen als je handig bent :hihi:

meisje_99
15-11-2007, 22:44

sry ben niet thuis als je ff handig bent kan je ff naar de site www.bitsoup.org registreer je ff maar ey als je meer daar wilt downloaden is 1 voorwaarde je moet ook uplloaden maar :hadj: pas op!!! alleen als je handig bent :hihi: hahaha thanks voor de waarschuwing. MIjn verstand zegt mij er maar niet op te klikken, voordat ik allemaal virussen binnen sleep. Zo handig ben ik niet, maar dat had je dus al in de gaten:hihi: soukran anyway!

meisje_99
16-11-2007, 14:36
up Ik ben nog steeds op zoek naar dat programma in het nederlands please!