Bekijk originele versie : Kruidvat oogcontrourgel tegen donkere kringen
[ik heb deze gister gekocht en heb het die zelfde avond voor het slapen rondom me ogen ingesmeerd..ik deed volgens mij een beetje teveel want opeens begon me huid waar ik het had gesmeerd heel erg te branden maar het gekke is dat dat gebrand meteen wegtrok..is dat normaal? vanochtend heb ik het ook opgedaan alleen dan een beetje en het brandde niet..maar ik voelde het wel intrekken]
aichatje
15-11-2007, 20:31
heeft het geholpen tegen je donkere kringen? Misschien moet je niet teveel doen.. Ik heb het nooit gebruikt dus kan daar dan ook niks over zeggen.
aicha
Ik heb het pas sinds gister gebruikt..dus of ik nu al resultaat kan zien....denk het niet hihi
Sweety_moi
15-11-2007, 20:39
Haha, ik heb 'm een tijdje geleden gehaald en moest lachen bij je tekst omdat ik het precies herken bij de eerste keer :hihi: Ik dacht toen meteen oohw nee wat is ditt.. Als je alleen 'n beetje op doet dan brand 't niet..
Haha, ik heb 'm een tijdje geleden gehaald en moest lachen bij je tekst omdat ik het precies herken bij de eerste keer :hihi: Ik dacht toen meteen oohw nee wat is ditt.. Als je alleen 'n beetje op doet dan brand 't niet..
Haha ja ik schrok echt.. ik wou het bijna eraf wassen maar toen dacht ik nee ik zie wel wat er gebeurd.. misschien verdwijnen die bruine kringen spontaan wahah...maar waar smeer jij het precies? en zie je al resultaat?
Sweety_moi
15-11-2007, 21:14
Haha ja ik schrok echt.. ik wou het bijna eraf wassen maar toen dacht ik nee ik zie wel wat er gebeurd.. misschien verdwijnen die bruine kringen spontaan wahah...maar waar smeer jij het precies? en zie je al resultaat?
Precies op de huid rondom mn ogen.. Hmmm ik weet niet, ik verwachtte ook niet echt iets, 't voelt wel lekker aan als je het lichtjes smeert.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.