Bekijk originele versie : Breede Heupen...
AmandelCake
15-11-2007, 18:27
WIE HEEFT ER TIPS OM MOOIE BREEDE HEUPEN TE KUNNEN KRIJGEN??
DANK JULLIE WEL:sjans:
AmandelCake
15-11-2007, 18:29
uuppp!!
Miraclee
15-11-2007, 18:42
zoiets heb je of heb je niet, dat kun je niet maken :D
AmandelCake
15-11-2007, 18:43
:(
ik heb gehoord van veel dansen en sporten:kweetnie:
LadyRabat
15-11-2007, 18:45
je heupen zijn je heupen.. zo ben je geschapen
alhamdoulilah toch...
wat je wel kunt doen is je taille trainen zodat die smaller wordt (dus vet wegtrainen, als je dat hebt op die plek) dan lijken je heupen wat breder.
AmandelCake
15-11-2007, 18:46
je heupen zijn je heupen.. zo ben je geschapen
alhamdoulilah toch...
wat je wel kunt doen is je taille trainen zodat die smaller wordt (dus vet wegtrainen, als je dat hebt op die plek) dan lijken je heupen wat breder.
ik ben al slank:(
echt heleeeemmaaal slank alleen heb niet echt zo heupen best een beetje smalle heupen:(
LadyRabat
15-11-2007, 18:50
ik ben al slank:(
echt heleeeemmaaal slank alleen heb niet echt zo heupen best een beetje smalle heupen:(
Mijn oude buurmeisje had dit ook.. ze is toen naar de sportschool gegaan en heeft dmv oefeningen grotere spieren gekweekt waardoor haar heupen ook wat breder leken.
Ze is toen van maatje 32/34 naar maatje 36 gegaan door heel hard te trainen omdat ze zichzelf echt te mager vond.
Maar toen ze ermee was gestopt kwam haar oude figuur wel weer terug..
VREUGDEHARTJE
15-11-2007, 18:50
je mag mijn brede heupen hebben ik wil er maar graag af
AmandelCake
15-11-2007, 18:56
Mijn oude buurmeisje had dit ook.. ze is toen naar de sportschool gegaan en heeft dmv oefeningen grotere spieren gekweekt waardoor haar heupen ook wat breder leken.
Ze is toen van maatje 32/34 naar maatje 36 gegaan door heel hard te trainen omdat ze zichzelf echt te mager vond.
Maar toen ze ermee was gestopt kwam haar oude figuur wel weer terug..
ik word er echt gek van..ik lijk niet eens anar mijn leeftijd:(
je mag mijn brede heupen hebben ik wil er maar graag af
geeeff!!!
VREUGDEHARTJE
15-11-2007, 19:01
hahahahahhahahahaha ik heb zwaar een binnenpretje, ik heb een nichtje die is nu 16 jaar en die is 1.80 meter en weegt 55 kilo en ze heeft haast geen kont weet je wat die gek deed, ze vouwde een t-shirt op en deed hem in haar spijkerbroek om een vollere kont te hebben tot haar moeder haar betrapte. ik vond de verhoudingen al nooit kloppen met haar lichaam.
de wereld is oneerlijk de ene heeft teveel de ander heeft niets.
Vreugdehartje
XAUTOBITCHX
15-11-2007, 19:01
ik heb echy heupen meestal voordele maar soms ook nadelee
AmandelCake
15-11-2007, 19:05
hahahahahhahahahaha ik heb zwaar een binnenpretje, ik heb een nichtje die is nu 16 jaar en die is 1.80 meter en weegt 55 kilo en ze heeft haast geen kont weet je wat die gek deed, ze vouwde een t-shirt op en deed hem in haar spijkerbroek om een vollere kont te hebben tot haar moeder haar betrapte. ik vond de verhoudingen al nooit kloppen met haar lichaam.
de wereld is oneerlijk de ene heeft teveel de ander heeft niets.
Vreugdehartje
:lol:
die is goed:gniffel:
ik heb echy heupen meestal voordele maar soms ook nadelee
ja ik weet:hihi:
XAUTOBITCHX
15-11-2007, 19:08
:lol:
die is goed:gniffel:
ja ik weet:hihi: zomerjurkjes:stout:,,,, broeken:jammer:
ouders niet maar zeurennnnn :hihi:
AmandelCake
15-11-2007, 19:10
zomerjurkjes:stout:,,,, broeken:jammer:
ouders niet maar zeurennnnn :hihi:
ik draag zowiezo lang..maar dat is het..als je jrkje met een broek draagt lijk je nog smaller!!!!
XAUTOBITCHX
15-11-2007, 19:15
ik draag zowiezo lang..maar dat is het..als je jrkje met een broek draagt lijk je nog smaller!!!!
lange of korte jurkjes hets veel mooie om heupen te hebben ...
en smaille taille die heb k ook:haha:
maaar nog mooier een platte buik erbijjjjjjjj die heb k nietttt kfc s te verleidelijk:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.