Bekijk originele versie : het gaat mij om liefde niet om geld ik hou gewoon van die ander !
marocgirl18
02-11-2003, 14:20
ik had 1 jaar een relatie met een jongen uit amsterdam ik hield heel veel van hem ik was gek op hem hij had een eigen huis hij had een hele dure auto hij heeft een eigen taxi bedrijf en hij chef en hij bedrijfsleider in alberthein en hij wel knap en alles maar de probleem ik wilde niet met hem trouwen waarom weet ik niet hij wou me hand komen vragen maar ik wou het gewoon niet omdat ik iemand in marokko had ontmoet waar ik gek op was dus ik ging de volgende zomer naar marokko en die jongen van marokko kwam me hand vragen ik hield te veel van hem ook al leefde hij in marokko hij werkte wel maar had niet echt veel geld ik wou hem gewoon en nu ben ik met hem verloofd en insa alah in de zomer ga ik trouwen en ik ben nog steeds gek op hem maar ik weet nog steeds niet waarom ik niet voor die ander heb gekozen al me vrienden zijden neem hem maar ik wou het niet xxxxxxxx
sneakynawal
02-11-2003, 14:22
Leuk dat je je man van je leven bent tegen gekomen....
ewa ja mekteb meer zeg ik niet schat en veel geluk met deze safiiiiiii daaaaaaaaaaaaag
sneakynawal
02-11-2003, 14:24
Origineel gepost door MOORDENAAR
:confused: Ksnap niks van je verhaal meid!
ze laat het verschil zien tussen een gemaakte 'houden van' (luxe) en het echte 'houden van' (minder luxe)... en zij heeft voor het tweede gehouden... ze houdt echt van hem...
Dacht ik zo... als het nie waar is... dan moet je het maar zeggen, jongedame..
marocgirl18
02-11-2003, 14:28
SnEakyNaWaL goed zo jij begrijpt wat ik bedoel geld is niet belangrijk liefde is belangrijker geld raakt op liefde kan meer worden beslamma
geld en macht is niet alles
het gaat om de echte liefde
:zwaai:
sneakynawal
02-11-2003, 14:29
woowww dat heb je mooi gezegd... liefde kan meer worden...
jah geld raakt altijd op... ook bij mij :(
-xxx-Rachida
02-11-2003, 17:19
Origineel gepost door missbrabander
volg hart want daar zal je geen spijt van krijgen
Soms is het beter om dit juist niet te doen.....gebruik bij alles allereerst jouw verstand.......jouw hart zal zich noodgedwongen aan moeten passen.
Lady_moi
02-11-2003, 18:00
Origineel gepost door marocgirl18
SnEakyNaWaL goed zo jij begrijpt wat ik bedoel geld is niet belangrijk liefde is belangrijker geld raakt op liefde kan meer worden beslamma
sow mooi gezegd :traan1:
ik hoop dat je lang en gelukkig zal leven lieferd echt veel geluk in je leven ik wns je het beste toe :)
hidamida
02-11-2003, 18:32
Heb jij geen susje.
miss_saliha
02-11-2003, 18:49
ik denk dat jij je gewoon niet lekker voelt bij een man die zo rijk is...
je hebt te veel dingen in je hoofd rondhangen waarbij je denkt hoe komt ie aan het geld?....hoe heeft ie dit allemaal voor elkaaar gekregen?...enz.
zulke vragen wil je wel een antwoord op hebben...
en nog ietss...het is mektab..
veel succes met die andere....beslema :zwaai:
hafid_freak
02-11-2003, 18:55
Origineel gepost door marocgirl18
ik had 1 jaar een relatie met een jongen uit amsterdam ik hield heel veel van hem ik was gek op hem hij had een eigen huis hij had een hele dure auto hij heeft een eigen taxi bedrijf en hij chef en hij bedrijfsleider in alberthein en hij wel knap en alles maar de probleem ik wilde niet met hem trouwen waarom weet ik niet hij wou me hand komen vragen maar ik wou het gewoon niet omdat ik iemand in marokko had ontmoet waar ik gek op was dus ik ging de volgende zomer naar marokko en die jongen van marokko kwam me hand vragen ik hield te veel van hem ook al leefde hij in marokko hij werkte wel maar had niet echt veel geld ik wou hem gewoon en nu ben ik met hem verloofd en insa alah in de zomer ga ik trouwen en ik ben nog steeds gek op hem maar ik weet nog steeds niet waarom ik niet voor die ander heb gekozen al me vrienden zijden neem hem maar ik wou het niet xxxxxxxx
verloofd dus te laat
:zwaai:
hahhahhaahahaahhahahahaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.