Bekijk originele versie : HBo/HeAo studenten klik hier!
Salaam aleikom wr.wb
Zoek jij nog je boeken voor een hbo/heao opleiding.. en woon je in of omgeving amsterdam.. dan is hier je kans
-Diverse opleidingen (bijna allemaal)
-nieuwstaat
-30 tot 40 % korting op alle boeken!
voor meer info stuur een pm tje :)
Classy.Lady
02-11-2003, 14:59
Origineel gepost door DeALeR
Salaam aleikom wr.wb
Zoek jij nog je boeken voor een hbo/heao opleiding.. en woon je in of omgeving amsterdam.. dan is hier je kans
-Diverse opleidingen (bijna allemaal)
-nieuwstaat
-30 tot 40 % korting op alle boeken!
voor meer info stuur een pm tje :)
Het was toch 50% korting? :D
-nieuwstaat
-50% op alles
intresse stuur n pm tje voormeer info... :zwaai:
Groetjes,
:engel:
sadgirl...hchoema ahliek.. schaam je dame... :kwaad:
Classy.Lady
02-11-2003, 15:14
sadgirl...hchoema ahliek.. schaam je dame... :kwaad:
Het was goed bedoeld hoor..:engel:
yek ha goed bedoeld... voor wie... grrr... je weet 50% s goedkoop. voor splinternieuwe boeken...
ps. jij volgt ook hbo... boeken nodig?
Classy.Lady
02-11-2003, 15:19
yek ha goed bedoeld... voor wie... grrr... je weet 50% s goedkoop. voor splinternieuwe boeken...
ps. jij volgt ook hbo... boeken nodig?
:hihi:
Nee, ik geen boeken nodig..:engel:
oke... k d8 misschien bezorg k die boeken en kunnen we daarna wat gaan drinken... ghahaha maar gaat dus niet door :giechel:..
maar hey waarom SADgirl?..verdrietig om wat..?:)
Classy.Lady
02-11-2003, 15:24
oke... k d8 misschien bezorg k die boeken en kunnen we daarna wat gaan drinken... ghahaha maar gaat dus niet door :giechel:..
maar hey waarom SADgirl?..verdrietig om wat..?:)
Ga eerst je kortingen fixen , voordat je aan "wat drinken" gaat denken hoor..:jammer:
ghhaha beswieja was niet slecht bedoeld hoor.. en trouwens , me kortingen wat hebben die daar mee te maken :s
Classy.Lady
02-11-2003, 15:30
ghhaha beswieja was niet slecht bedoeld hoor.. en trouwens , me kortingen wat hebben die daar mee te maken :s
Ik dacht dat je in de war was met je "30 tot 40 % korting op alle boeken" En "50% op alles"..Dus dat heeft het ermee te maken..:D
oke.. me kortingen zijn gefixt.. het is en blijft 30 tot 40 % .. gaan we nu wat drinken.. kun je me in een keer vertellenwaarom je jezelf sadgirl noemt.:)
Classy.Lady
02-11-2003, 15:56
oke.. me kortingen zijn gefixt.. het is en blijft 30 tot 40 % .. gaan we nu wat drinken.. kun je me in een keer vertellenwaarom je jezelf sadgirl noemt.:)
:eek:
Het was echt wel 50% korting hoor..:ego:
Mighty_Osama
02-11-2003, 19:38
voor mij geldt toch 50 %...:D dat had k zo'n week gelede gehoord......:D......Beslemaa.......:zwaai:
jep wat gezegd is is gezegd,. .. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.