Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : charo

Pagina's : [1] 2

farah20
02-11-2003, 14:05

wie weet het recept??? het is een spaanse deeg, alvast bedankt :zwaai:

marhaba
03-11-2003, 22:03
hmmm lekker aten we altijd vroeger in marokko. ik zou ook graag het recept willen?

Hasna_real
04-11-2003, 15:05
Volgens mij is het precies dezelfde deegrecept als voor Sfens alleen de vorm is anders!

Glimlachje
04-11-2003, 15:50
Het is toch chorro?

RitaMaria
05-11-2003, 08:19

Origineel gepost door farah20 wie weet het recept??? het is een spaanse deeg, alvast bedankt :zwaai: Bedoel je misschien churro"s?? In dat geval heb ik dit recept.. ;)

prinses_yasmina
05-11-2003, 14:21
Origineel gepost door RitaMaria Bedoel je misschien churro"s?? In dat geval heb ik dit recept.. ;) Ewa waar wacht je dan nog op???:D Zet maar neer al is het niet wat zij bedoeld...ik heb zin om me uit te leven in de keuken!!:D :rolleyes:

RitaMaria
05-11-2003, 15:35
Origineel gepost door prinses_yasmina Ewa waar wacht je dan nog op???: D Zet maar neer al is het niet wat zij bedoeld...ik heb zin om me uit te leven in de keuken!!:D :rolleyes: oke, momentje :(

Hasna_real
05-11-2003, 16:50
He Rita, WIJ willen churro! Wij willen Churro! Wij willen Churro....

RitaMaria
05-11-2003, 17:13
Origineel gepost door Hasna_real He Rita, WIJ willen churro! Wij willen Churro! Wij willen Churro.... Hahahaha. :giechel: :giechel: Ok..zal proberen dit vandaag nog te plaatsen ..

RitaMaria
06-11-2003, 12:33
ps- Dit recept is eerder door mij geplaatst in de Topic Chebakia hoe maak je dat??-->voor liefhebbers-->deze topic is een kijkje waard!! Churro's Ingredienten : 100 gr zelfrijzend bakmeel 1/4 tl gemalen kaneel 50 gr boter 175 ml water 3-4 eieren vanillesuiker, suiker. Voorbereiding: zeef bakmeel met kaneel. Snijd de boter in blokjes en laat dit met het water in een steelpan smelten. Verhit op hoog vuur. Haal de pan meteen van het vuur en roer er met 'n pollepel het meel doorheen. Zet de pan terug op het vuur en verhit al roerende nog 30 sec Laat het nu afkoelen. Bereidingswijze: Meng de eieren krachtig door het afgekoelde beslag tot het soepel en glanzend word. Doe het beslag in een spuitzak met grote kartelmond. Verhit de olie en spuit hierin telkens 10 cm deeg. Bak de churros in ongeveer 3 min goudbruin en laat ze op keukenpapier uitlekken. Bestrooi ze met suiker vermengd met de vanillesuiker. Ps- je kan dit achteraf ook dopen in gesmolten chocolade!! Smakelijk Eten !!!!

RitaMaria
06-11-2003, 12:35
Origineel gepost door RitaMaria ps- Dit recept is eerder door mij geplaatst in de Topic Chebakia hoe maak je dat??-->voor liefhebbers-->deze topic is een kijkje waard!! Churro's Ingredienten : 100 gr zelfrijzend bakmeel 1/4 tl gemalen kaneel 50 gr boter 175 ml water 3-4 eieren vanillesuiker, suiker. Voorbereiding: zeef bakmeel met kaneel. Snijd de boter in blokjes en laat dit met het water in een steelpan smelten. Verhit op hoog vuur. Haal de pan meteen van het vuur en roer er met 'n pollepel het meel doorheen. Zet de pan terug op het vuur en verhit al roerende nog 30 sec Laat het nu afkoelen. Bereidingswijze: Meng de eieren krachtig door het afgekoelde beslag tot het soepel en glanzend word. Doe het beslag in een spuitzak met grote kartelmond. Verhit de olie en spuit hierin telkens 10 cm deeg. Bak de churros in ongeveer 3 min goudbruin en laat ze op keukenpapier uitlekken. Bestrooi ze met suiker vermengd met de vanillesuiker. Ps- je kan dit achteraf ook dopen in gesmolten chocolade!! Smakelijk Eten !!!! Tips: Niet op laag vuur bakken!! Vuur moet middelmatig zijn en de churro's zacht van binnen en knapperig van buiten..voor dit recept wel een spuitzak MET KARTEL- MOND gebruiken!!!

OUIDAD1
06-11-2003, 12:39
HEE MEIDEN, DIT DE SPAANSE CHURRO UITVOERING. MAAR NIEMAND DIE DE MAROKKAANSE HEEFT(DAAR ZIT TROUWENS GEEN KANEEL IN)!! DUS PLEASE PLEASE PLEASE...HET RECEPT

RitaMaria
06-11-2003, 12:44
Origineel gepost door OUIDAD1 HEE MEIDEN, DIT DE SPAANSE CHURRO UITVOERING. MAAR NIEMAND DIE DE MAROKKAANSE HEEFT(DAAR ZIT TROUWENS GEEN KANEEL IN)!! DUS PLEASE PLEASE PLEASE...HET RECEPT Dan doe je er toch geen kaneel bij ?? :( En nog iets ..gebruik bij dit recept enkel ZELFRIJZENDE BAKMEEL !! Jaha..want ik 'ken' enkelen van julllie ..zoals iemand die cake meel ipv...gebruikte :schok:

noal03
06-11-2003, 12:55
hahahaha klopt heb ik ook een keer gedaan cakemeel gebruikt ik dacht dat het hetzelfde was totaal mislukt natuurlijk

RitaMaria
06-11-2003, 13:00

Origineel gepost door noal03 hahahaha klopt heb ik ook een keer gedaan cakemeel gebruikt ik dacht dat het hetzelfde was totaal mislukt natuurlijk Aha..busted :D en het leuke was/ is dat 'ze' achteraf beklag komen doen: niet erg maar dan ga ik in m'n eentje piekeren :idee: waarom het bij mij wel altijd lukt ..en na 'enkele' vragen komt de aap uiteindelijk uit de mouw..je moet je voorstellen hoe ik me dan voel :verdriet:

Pagina's : [1] 2