Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Be Happy !!!!!!

Dorita
24-08-2002, 13:05

Salam, Heb je ook wel eens een probleem, en als je dat hebt opgelost dan kom je nog een groter probleem tegen en zo gaat het maar door. Je gaat een stap vooruit, en twee stappen achteruit.....Snapt iemand wat ik bedoel..... Ik ben gezond, mag niet klagen, maar toch als ik een probleem heb en die opgelost heb, dan heb ik binnen no time weer een probleem.... Weet iemand hier een medicijn tegen?????? Dont worry and be happy misschien>>>> xxxxx Dorita :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Chaimae
24-08-2002, 13:06
dan mot je geeen problemen oplossen zodat je geen grotere tegen komt :D

Dorita
24-08-2002, 13:10
hahahaha, chemie als het leven zo makkelijk was dan was iedereen gelukkig.....Nee, problemen zijn er juist om op te lossen... xxxxx dorita

Chaimae
24-08-2002, 13:12
Origineel gepost door Dorita hahahaha, chemie als het leven zo makkelijk was dan was iedereen gelukkig.....Nee, problemen zijn er juist om op te lossen... xxxxx dorita tuurlijk zijn problemen er om op te losen en om er van te leren oh nee om ervAN TE LEREN ZIJN FOUTEN MAAR PROBLEMEN TOCH OOK WEL ?? (oops capslock)

Dorita
24-08-2002, 13:16

tuurlijk probeer je te leren van je fouten en je problemen, maar het is gewoon niet leuk om ze te hebben....En als je het einde al niet in zicht ziet, dan ben je helemaal depri, maar Hamdoellilah zo ver is het bij mij nog niet. Ik zet gewoon plaat op van Ashanti - happy, en dan zijn we allemaal weer Happy !!!!!!! xxxxxx Dorita

SaraZena
24-08-2002, 13:26
problemen zijn er om opgelost te worden en als jij zelf je problemen kunt oplossen dan is dat alleen maar super. En ja, er zijn altijd wel problemen, dat hoort bij het leven. Ik kan me geen leven voorstellen zonder problemen, zou denk ik ook wel zo saai zijn. Een beetje strees in je leven is goed voor je :D be happy!!!!! No matter what :)

SaraZena
24-08-2002, 13:32
Origineel gepost door angel20 THAT'S LIFE!!!! EN INDERDAAD DON'T WORRY BE HAPPY!!!! OF LEES MIJN ONDERTEKENING EENS :D M.A.W. het komt wel goed!!! :D

laziz
24-08-2002, 13:34
leven en laten leven zeg ik altyd vandaag zorgen omdat het regent morgen schijnt de zon en dan heb je en heel ander blik en het leven gaat gewoon door met of zonder problemen leeeeeeeeeeeef

SaraZena
24-08-2002, 13:37
Origineel gepost door angel20 hahaha, dat wou ik eigenlijk typen, maar moest ineens aan jou denken. Dus heb ik het maar anders geformuleerd :hihi: :D By the way hoe is het nou met je huis?!?!?! Alles toch nog kunnen regelen?!?!? hahaha, angel :D het gaat incha'allah allemaal goed komen. Als alles goed verloopt dan zit ik er half september in mijn nieuwe huis. INCHA'ALLAH!!!!!

Junkie
24-08-2002, 14:03
I wilde ooit een nieuw paspoort hebben, maar moest daarvoor ingeschreven staan. Dus ik wil me laten inschrijven, bleek ik deaarvoor een geldig paspoort nodig te hebben. Dit zijn dus de soort problemen die helemaal geen uitdaging zijn, maar waar je superdepri van wordt.

Dorita
24-08-2002, 18:26
Hey lieve mensen, Dank je wel voor jullie reacties en jullie begrip.... Hhaahhaah, die Junkie XL ik dacht dat ik de enige was die zoiets overkwam, maar het leven bestaat dus niet alleen maar uit rozengeur en manenschijn.... Het leven is gewoon kei en keihard.... Groetjes Dorita :zwaai: