Bekijk originele versie : waar verkopen ze mooie tassen
Ik heb een nieuwe tas nodig.:)
Wil het ook wel weten, wil ook een nieuwe tas.
:regie: Waarom reageert nu niemand.
SweetCheeks
15-11-2007, 16:35
Ik heb laatst een leuke tas gekocht bij Invito, en ik had er ook nog eens een kortingsbon (15%) bij. Dus als je interesse hebt, Flippie, laat maar weten dan mail ik het je.
Bij de Tabs op bossenlommerpolein in A'dam heb ik laatst een Super leuke TasGehaald En Lekker Cheap!
in amsterdam genoegggggg winkelss...
wat voor tas zoek je dan..iets speciaal,...
kijk ook bij kleding winkels, hangen ook mooie tassen ooit...
Pure_Beauty
15-11-2007, 19:11
Bij de Tabs op bossenlommerpolein in A'dam heb ik laatst een Super leuke TasGehaald En Lekker Cheap!
die winkel heet Fabs hoor :hihi:
Ik heb laatst een leuke tas gekocht bij Invito, en ik had er ook nog eens een kortingsbon (15%) bij. Dus als je interesse hebt, Flippie, laat maar weten dan mail ik het je.
Ja, ik heb wel interesse.:)
in amsterdam genoegggggg winkelss...
wat voor tas zoek je dan..iets speciaal,...
kijk ook bij kleding winkels, hangen ook mooie tassen ooit...
Nee, geen speciale tas. En er moet een inklap paraplu in kunnen en een flesje water. Want dat neem ik altijd mee naar mijn werk.;)
Ik heb bij de invito een tijd geleden een heel leuke tas gekocht! Een zwarte met slangenleer.. echt supermooi!
SweetCheeks
16-11-2007, 13:23
Ja, ik heb wel interesse.:)
Heb je e-mail nodig anders kan ik het je niet mailen
Heb je e-mail nodig anders kan ik het je niet mailen
Ik pm het je even.:)
Ik vind dat die tassen wat op de Invito site staan tegenvallen. Ben benieuwd of ze in de Invito winkel mooier hebben.
Invito, h&m en Dolcis heeft ook leuke had ik nooit gedacht maar heb daar zooooo een leuke tas van en iedereen vraagt me vanwaar is hij? en hij is van Dolcis en niemand gelooft het hehe.
Hoe ziet die tas van Dolcis eruit?
Mooie tassen zijn zo duur :jammer:!!
Ik heb een hele mooi tas gezien in de bijenkorf, € 89,95 :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.