Bekijk originele versie : wat eten jullie??
Wat eten jullie allemaal tijdens de ramadan? is dat gewoon soep of iets anders? en wat eten jullie bij el fjer?
:zwaai:
boelilie
02-11-2003, 15:24
Soep ligt op tafel, pizza, lemsemem, shfing, Baghrir, Loempia, ...
Altijd heel veel op tafel, mijn oom en zijn vrouw komen dan bij ons en nog een andere oom is altijd plezier rond de tafel.
En met El fjer krijg ik zelf niets door mijn keel dus eet ik gewoon een boterham met kaas of tonijnsalade of eiersalade, met een glas fruitsap en op het einde een glas water om g1 dorst meer te hebben. Maar mijn ouders en broers eten altijd of frieten of lasagna of spagetti of tagin of kip met rijst,... wat mijn moeder dan maar ook klaar maakt. Maar zou ik dat allemaal moete eten amai dan zou ik nu vrij dik zijn Mijn broers hebben een geluk dat ze niet bij komen!
Dikke zoen
Nawal
:zwaai:
alles der oep en der aan :D
lovejamal
06-11-2003, 14:11
Harira soep, loempia's, marokkaanse pannekoeken, van die honingkoekjes ( ik weet niet hoe ze heten) enzo allemaal gemaakt door me schoonmoeder. Ik wil het zelf ook graag leren maken allemaal
fatimous
07-11-2003, 09:36
In de Ramadan gaat het niet alleen om wat je eet maar bidden jullie in de Ramadan ??? dat is veel belangrijker dan wat je eet in de Ramadan.....
laboudanda
07-11-2003, 22:54
Wat ik eet??
Wil je dat echt weten??
WAT IK GEWOON EET he???
Ok je wilt het dus echt weten he...
Tjeeesh zal ik het zeggen dan??
Wil je het dus echt weten he...ok hier komt ie:
IK EET ALTIJD:
1 paar gebakken sokken
THATS ALL!
En OVER VREET JE EIGEN NIET anders is de RAMADAN ongeldig...JAMMRDAN!
NEXT!
azineunarif2
08-11-2003, 11:50
Origineel gepost door fatimous
In de Ramadan gaat het niet alleen om wat je eet maar bidden jullie in de Ramadan ??? dat is veel belangrijker dan wat je eet in de Ramadan.....
:goedzo:........................................
ik eet eten..... :D
babyvanbelisma
09-11-2003, 12:18
Als ik thuis eet begin ik met een glaasje water, dan wat anders te drinken, karnemelk ofzo. Dan ga ik iets eten, vanavond bijvoorbeeld pizza. Bij mij thuis doet niemand aan ramadan behalve ik dus het is niet echt feestelijk ofzo, ik eet gewoon wat er in huis is.
Als ik bij mijn schoonouders thuis eet, eten we in ieder geval hrira, verder kip, batata enz. gewoon lekker!! en natuurlijk met na3na3 erbij!!
mmmmmm kheb er alweer trek in.....
Jammer dat ik thuis eet vandaag...:(
Beni_Bouyachie17
09-11-2003, 12:46
Hmm jullie hebben djnoen bij mij gedaan debaa !!!
Maar babyvanbelisma , nu je ne3ne3 opnoemde ik mis het eigenlijk wel een beetje, heb het nu in geen maanden gedronken, ik hou dr namelijk niet van geld ook voor koffie..
Ewaa mamaaaa ik wil vanavond atheeeeeee !!
Ewaa ramadan moebarak iedereen...
Thalay,
Nadia,
P.s hrira, eitje, en voor de rest wat m n mama heeft gemaakt, vaak gebakken vlees of kip ... of msemen met kefta... (m n favoriet)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.