Bekijk originele versie : teveel gezeur van de mannen!
nour_el_3oejoen
02-11-2003, 13:20
...salaam...
ik hoor de laatste tijd veel meer mannen zeuren over dat vrouwen steeds meer vrijheid willen etc etc ...ze willen onafhankelijk zijn..blablabla
maar wat vele van hun niet door hebben is dat de vrouw niet meer recht wil dan dat de Islam haar geeft!....zo lees je in een topic dat een vrouw haar "bek " dicht moet houden....!..das heel wat anders dan eigenlijk hoort !
maar goed never minddd....was ff gefrustreerd...en dit moest er ff uit!
nour_el_3oejoen
02-11-2003, 13:29
.....jah das natuurlijk een heel stap verder..ik heb het meer over de rechten die ze hebben gekregen van de Islam!..en zoiezo de rechten die de vrouwen van de nederlandse overheid hebben gekregen zijn niet zo groot (?) dat het mogelijk inbreuk maakt om de regels van de Islam. Als moslima hoor je voor jezelf te weten welke rechten en welke niet , als je ze aanneemt inbreuk maken op je geloof!
nour_el_3oejoen
02-11-2003, 13:30
Origineel gepost door Atlasleeuw
:hihi:
eejj meneer is online..:D
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
...salaam...
ik hoor de laatste tijd veel meer mannen zeuren over dat vrouwen steeds meer vrijheid willen etc etc ...ze willen onafhankelijk zijn..blablabla
maar wat vele van hun niet door hebben is dat de vrouw niet meer recht wil dan dat de Islam haar geeft!....zo lees je in een topic dat een vrouw haar "bek " dicht moet houden....!..das heel wat anders dan eigenlijk hoort !
maar goed never minddd....was ff gefrustreerd...en dit moest er ff uit!
:hihi: Je moet je niks aantrekken van wat "veel mannen" zeggen...
You know better than that:wijs:
Trouwens het is zo dat er wel degelijk verschil te vinden is tussen de rechten die de vrouw vanuit de Islam verdient en de zogehete ´vrijheden` die menig vrouwen zich toe eigenen.
Het feit dat "veel mannen" zo veel zeuren over de vrouw, is omdat diezelfde mannen het verschil niet zien tussen de twee onderwerpen in mijn bovengenoemde vergelijking.
nour_el_3oejoen
02-11-2003, 19:12
Origineel gepost door A_K_A
:hihi: Je moet je niks aantrekken van wat "veel mannen" zeggen...
You know better than that:wijs:
Trouwens het is zo dat er wel degelijk verschil te vinden is tussen de rechten die de vrouw vanuit de Islam verdient en de zogehete ´vrijheden` die menig vrouwen zich toe eigenen.
Het feit dat "veel mannen" zo veel zeuren over de vrouw, is omdat diezelfde mannen het verschil niet zien tussen de twee onderwerpen in mijn bovengenoemde vergelijking.
wat jij nu doet meneer is hetzelfde wat ik net zei nu met andere woorden zeggen..:wijs:...
Mijn woorden zijn beter:ego:
Ik bedoel sorry mevrouw:hihi:
hafid_freak
02-11-2003, 19:27
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
wat jij nu doet meneer is hetzelfde wat ik net zei nu met andere woorden zeggen..:wijs:...
:hihi:
Komt omdat ik na het eerste stukje gelijk reageerde zonder de rest te lezen...:jeweetog:
Dus in feite bewijs ik alleen maar dat grote geesten gelijk denken...:wijs:
hafid_freak
02-11-2003, 19:32
Komt omdat ik na het eerste stukje gelijk reageerde zonder de rest te lezen...
typisch mannen :D
Origineel gepost door hafid_freak
typisch mannen :D
:jeweetog: Herken je jezelf daar ook in?
nour_el_3oejoen
02-11-2003, 19:44
Mijn woorden zijn beter:ego:
Ik bedoel sorry mevrouw:hihi:
...:D.............tuurlijk zijn je woorden beter...
Dank:ego:
Typisch een geval van erkenning waar het benodigd is:wijs:
ik ben onschuldig, ik heb geen negatief dingen over vrouwen gezegd. :)
denk ik
nour_el_3oejoen
03-11-2003, 09:01
Origineel gepost door Faris
ik ben onschuldig, ik heb geen negatief dingen over vrouwen gezegd. :)
denk ik
hahaha...oke dan weten we dat tenminste van jou..:D
Gelukkig dat je me gelooft :)
Mijn woorden berusten altijd op de waarheid. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.