Bekijk originele versie : Marokkanen zijn echt diep triepst...
Wat een volk.
Of ze zijn heel boerig en lopen echt in kleding waar je niet in loopt al krijg je geld toe.
Of ze zijn wannabe moslim; dragen hoofddoek gecombineerd met een strak truitje, skinny pants, super hoge pumps en veel, heel veel make-up. Last but not least een loopstijl daarbij zichzelf aangemeten waar een model op houten klompen nog moeite mee zou hebben.
Of ze zijn wel vroom en hebben een gedachtegrang van ver voor de middeleeuwen, en proberen zich toch binnen de gangbare gedragspatronen geldend in Europese landen te manouevreren.
Triest toch gewoon???
Nu begrijp ik dat conclusie-rapport van laast; VEEL Marokkanen schijnen last te hebben van Schyzofrenie.
Ja ik weet, ik heb weer 99% van de lezers beledigd. Kom maar op met de zogenaamde 'ik zal haar wel op haar plaats zetten' reacties.
:moe:
flowers_lady
15-11-2007, 14:08
heb je aandacht nodig, allatif!
MeneerMo
15-11-2007, 14:08
:banana: traaaaaaaaaaalalalaaaaaaa
flowers_lady
15-11-2007, 14:09
zehma, kijk mij eens ´verlicht´ zijn. wat een idioterie!
zehma, kijk mij eens ´verlicht´ zijn. wat een idioterie!
Dat zeg ik..................:maf:
hier is al een topic over geopend
Oh sorry, hoe haal ik het in mijn hoofd!
weet je wat pas triest is dat is een troela die netals jouw niks te doen heeft, en dan maaar haar eigen volk zwart loopt te maken;)
kuss_khaoula
15-11-2007, 15:14
Hoe bedoel je gefrustreerd. :moe:
Nadoriaaa
15-11-2007, 16:09
Meid een betere wereld begint bij jezelf ;)
Xx_SchatJe_xX
15-11-2007, 16:10
Wat een volk.
Of ze zijn heel boerig en lopen echt in kleding waar je niet in loopt al krijg je geld toe.
Of ze zijn wannabe moslim; dragen hoofddoek gecombineerd met een strak truitje, skinny pants, super hoge pumps en veel, heel veel make-up. Last but not least een loopstijl daarbij zichzelf aangemeten waar een model op houten klompen nog moeite mee zou hebben.
Of ze zijn wel vroom en hebben een gedachtegrang van ver voor de middeleeuwen, en proberen zich toch binnen de gangbare gedragspatronen geldend in Europese landen te manouevreren.
Triest toch gewoon???
Nu begrijp ik dat conclusie-rapport van laast; VEEL Marokkanen schijnen last te hebben van Schyzofrenie.
Ja ik weet, ik heb weer 99% van de lezers beledigd. Kom maar op met de zogenaamde 'ik zal haar wel op haar plaats zetten' reacties.
Indd.:goedzo:
SaSa_Lici0uss
15-11-2007, 16:46
Beter dan uit het oog verloren
greeneyezlady
15-11-2007, 16:54
Wat een volk.
Triest toch gewoon???
Hoi vervloeker weer ee n vrouwelijke account?
Niet spotten aub met gedachten uit Middeleeuwen. Deze domme zin wordt vaak door Hollanders gezegd om aan te geven dat de ideen van de islam achterlijk en ouderwets zijn en eigelijk meestal niet passen in de samenleving. Alsof Allah iets heeft geopenbaard dat later niet van toepassing zal zijn...
Of bedoel je iets anders?
Hoi vervloeker weer ee n vrouwelijke account? NU je het zegt zou best wel kunne dat dit vervloeker is:hihi:
Misspoes
15-11-2007, 17:40
weer zo een psycho. wat hebben mensen tegen het marokkaanse volk. zie nooit iemand op straat die het recht in je gezicht zegt. op marokko.nl wel.
vind dat wel erg schijnheilig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.