Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen die Horen??!!

Pagina's : [1] 2

LZN
02-11-2003, 12:25

Discussie: Vrouwen Die horen gewoon in de keuken........ Alleen das hun Taak..... Als ze der naast nog willen werken.... Kan Ook..... Maar dat hele gedoe van vrouwen die zeggen: Jaa keuken is voor beidde hij moet ook wat doen........ Nee das Bullshit....... een vrouw hoort dat te doen..... SOLo..... als een man ooit uit zichzelf wilt helpen Oke..... Maar niet dat je zegt samen lalalalalalallal That Aint Happening.............. Yallah Meningen :).

nour_el_3oejoen
02-11-2003, 12:27
hmm...daar zit wel wat in....ik zelf vind dat ik de boel in de keuken in orde moet houden...maar hulp is altijd welkom.!

Ezzedine
02-11-2003, 12:42
En de enigste plicht is het zwijgplicht

nour_el_3oejoen
02-11-2003, 12:46
..zwijgplicht...:confused:............in het recht heb je dat niet daar heet het zwijgrecht...maar dat bedoel je vast niet.........

Ezzedine
02-11-2003, 13:01

Origineel gepost door nour_el_3oejoen ..zwijgplicht...:confused:............in het recht heb je dat niet daar heet het zwijgrecht...maar dat bedoel je vast niet......... Je kan het zo mooi formuleren,maar in andere woorden bek dicht

sneakynawal
02-11-2003, 13:07
Uh... ik wil nie in de keuken geplaatst worden :kwaad:

nour_el_3oejoen
02-11-2003, 13:15
Origineel gepost door Ezzedine Je kan het zo mooi formuleren,maar in andere woorden bek dicht nou zoek maar een vrouw die dat voor je gaat doen!!!!! ik in ieder geval niet!!....bek dicht 3addd!

sneakynawal
02-11-2003, 14:26
Origineel gepost door NadinaNadina Ik haat het woordje 'keuken' me too

LadyLo
02-11-2003, 15:34
Origineel gepost door NadYaa_Y Discussie: Vrouwen Die horen gewoon in de keuken........ Alleen das hun Taak..... Als ze der naast nog willen werken.... Kan Ook..... Maar dat hele gedoe van vrouwen die zeggen: Jaa keuken is voor beidde hij moet ook wat doen........ Nee das Bullshit....... een vrouw hoort dat te doen..... SOLo..... als een man ooit uit zichzelf wilt helpen Oke..... Maar niet dat je zegt samen lalalalalalallal That Aint Happening.............. Yallah Meningen :) saaie zondag he??? vandaar deze topic! niks te doen zeker! je wou gewoon reacties, want je weet net zo goed als ik dat hij naar zn eten kan fluiten als hij zn armen niet uit de mouwen steekt!!! :rolleyes:

SSJchabab
02-11-2003, 16:05
Origineel gepost door LadyLo saaie zondag he??? vandaar deze topic! niks te doen zeker! je wou gewoon reacties, want je weet net zo goed als ik dat hij naar zn eten kan fluiten als hij zn armen niet uit de mouwen steekt!!! :rolleyes: Nee !! Zij is temminste slimmer dan de gewoonlijke vrouw

Kneusje
02-11-2003, 16:09
Origineel gepost door NadYaa_Y Discussie: Vrouwen Die horen gewoon in de keuken........ Alleen das hun Taak..... Als ze der naast nog willen werken.... Kan Ook..... Maar dat hele gedoe van vrouwen die zeggen: Jaa keuken is voor beidde hij moet ook wat doen........ Nee das Bullshit....... een vrouw hoort dat te doen..... SOLo..... als een man ooit uit zichzelf wilt helpen Oke..... Maar niet dat je zegt samen lalalalalalallal That Aint Happening.............. Yallah Meningen :) Wat is jouw mening dan? :D

diesel49
02-11-2003, 16:11
Origineel gepost door NadYaa_Y Discussie: Vrouwen Die horen gewoon in de keuken........ Alleen das hun Taak..... Als ze der naast nog willen werken.... Kan Ook..... Maar dat hele gedoe van vrouwen die zeggen: Jaa keuken is voor beidde hij moet ook wat doen........ Nee das Bullshit....... een vrouw hoort dat te doen..... SOLo..... als een man ooit uit zichzelf wilt helpen Oke..... Maar niet dat je zegt samen lalalalalalallal That Aint Happening.............. Yallah Meningen :) http://www.dikkiedikonline.nl/Echte_blondje.jpg het echte blondje is dus een marokkaan! :D

SSJchabab
02-11-2003, 18:09
Origineel gepost door NadYaa_Y Dat was niet nodig geweest die Pic Maar moet er wel om lachen :haha: :hihi: Ik moest echt 10 minuten naar die plaatje kijken voordat ik merkte wat er mis aan was :o

jawhara1
02-11-2003, 18:33
Origineel gepost door NadYaa_Y Discussie: Vrouwen Die horen gewoon in de keuken........ Alleen das hun Taak..... Als ze der naast nog willen werken.... Kan Ook..... Maar dat hele gedoe van vrouwen die zeggen: Jaa keuken is voor beidde hij moet ook wat doen........ Nee das Bullshit....... een vrouw hoort dat te doen..... SOLo..... als een man ooit uit zichzelf wilt helpen Oke..... Maar niet dat je zegt samen lalalalalalallal That Aint Happening.............. Yallah Meningen :) Denk je echt dat ik niks anders tedoen zal hebben dan alleen de keuken ????? Voor mij is het goed ik doe de keuken wel , maar dan gaat hij wel strijken :D

SSJchabab
02-11-2003, 19:36

Origineel gepost door NadYaa_Y Hey Mannetje... Wie heeft jou gebanned :boos: de Sukkels........ Jij van Alle mensen nog ;) Jaaa Erg he hahahah Yust me heeft me gebannend, omdat ik bij het oog verloren heb geschreven dat ik vegeta zoek, maar ik zocht hem ook echt ;)

Pagina's : [1] 2