Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amerikaanse Chinook-helicopter neergehaald in IRAK!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

jihad12
02-11-2003, 11:15

Een Amerikaanse Chinook-transporthelikopter is zondag neergeschoten bij het internationale vliegveld van Bagdad. Dat hebben de Amerikaanse strijdkrachten in Irak gemeld. Daarbij zouden zeker twintig slachtoffers zijn gevallen, onder wie zeker één dodelijke slachtoffer. In het toestel zaten 32 tot 35 mensen. Twee Chinooks naderden het vliegveld, toen één van de helikopters werd beschoten met een "onbekend wapen". De inzittenden waren net op verlof geweest. Het is nog niet duidelijk waar het toestel precies is neergeschoten. Inwoners van Fallujah, 50 kilometer ten westen van Bagdad, beweerden dat het toestel in de buurt van hun stad was gecrashed. Volgens de bewoners zijn er twee luchtdoelraketten op de helikopter afgevuurd waarvan er één doel trof.

jihad12
02-11-2003, 11:34
Ja lijkt mij ook sterk op zich, een helicopter met meer dan 25 mensen en maar twee doden. Ozo lekker detail: "De inzittenden waren net op verlof geweest. " Welcome back in occupied iraq, hahhaa

Ezzedine
02-11-2003, 11:44
US helicopter shot down in Iraq An American military helicopter has been shot down in Iraq, leaving 13 of those on board dead and more than 20 wounded. The aircraft was one of two twin-rotor Chinook helicopters flying nearly 60 personnel from a US military base to Baghdad International Airport. It came down near the flashpoint town of Falluja, 50 kilometres (32 miles) west of the capital. Falluja lies within the so-called "Sunni triangle" of central Iraq - a largely Sunni Muslim area where resistance to the US-led coalition's occupation has been intense. They'll never be safe until they get out of our country Iraqi in Falluja A US military spokesman said the helicopter had been fired on with an "unknown weapon", but local Iraqis are reporting that it was hit by a surface-to-air missile. Local villagers displayed blackened pieces of wreckage to journalists, and in nearby Falluja residents celebrated in the streets. "This was a new lesson from the resistance, a lesson to the greedy aggressors," one Iraqi told the Associated Press news agency. "They'll never be safe until they get out of our country." The troops on board had been preparing to fly abroad for rest and recreation leave. US military officials have repeatedly warned that hundreds of surface-to-air missiles remain unaccounted for in Iraq. Bomb kills soldier Sunday also saw an American soldier killed by a bomb blast in Baghdad. A US military spokesman said the soldier died in hospital after his military convoy was attacked in the early hours. Fact file: Chinook Attacks on coalition troops have intensified in the past week, reaching an average of 30 a day. The most senior American military commander in Iraq, General Ricardo Sanchez, has described the attacks as strategically and operationally insignificant. The BBC's Jill McGivering, in Iraq, says the surge in violence may be associated with the Muslim holy month of Ramadan. The planning and execution of some recent attacks has led to speculation the militants opposed to the coalition have now formed into a more cohesive, better organised force. A senior British member of the Coalition Provisional Authority in Iraq, Sir Jeremy Greenstock, told the BBC that the people carrying out the attacks were a "nasty mix". He said they were supporters of former Iraqi leader Saddam Hussein, "imported terrorists", and criminals released from jail by the former regime before it fell. Sunday's incidents follow an announcement by the chief US administrator in Iraq, Paul Bremer, that he wants to accelerate the handover of authority to Iraqis. Eight days ago, a US Black Hawk helicopter crashed near the northern town of Tikrit after reportedly being hit by a rocket-propelled grenade. One of the five crew members on board was hurt in that incident. The Chinook, which has a crew of four, is a heavy-lift helicopter used primarily for moving troops transporting artillery. Dertien doden en en een aparte incident in Baghdad waar een Amerikaanse soldaat werd gedood

jihad12
02-11-2003, 11:45
Jaja 13 doden en 20 gewonden, zelfs zionistenzender foxnews meldt dit: http://www.foxnews.com/story/0,2933,101948,00.html

jihad12
02-11-2003, 11:58

Hulde aan het onafhankelijke http://english.aljazeera.net/HomePage Die het nieuws als eersten brachten.

Ezzedine
02-11-2003, 12:15
The bloody toll US troops 359 dead - of which 234 died in combat (119 since end of the war) and 125 in non-combat (102 since end of the war) 5063 wounded UK troops 51 dead - of which 19 died in combat (11 since end of the war) and 32 in non-combat (seven since end of the war) 530 wounded Iraqi forces Estimates of between 4,895 and 6,370 (unofficial thinktank estimates) total deaths during the war. Iraqi civilians Estimates range from 7,784 to 20,000 (www.iraqbodycount.net) Journalists and media workers 19 dead (Non-combat - accidents and friendly fire)

Ezzedine
02-11-2003, 12:25
Pistaa wat ben ik blij dat je er bent. Geniet van het goede nieuws

redouan19
02-11-2003, 12:28
Een zeer succesvolle daad van VERZET! De dag van verzet is ingeluid!!

Ghribe
02-11-2003, 12:34
Origineel gepost door jihad12 Een Amerikaanse Chinook-transporthelikopter is zondag neergeschoten bij het internationale vliegveld van Bagdad. Dat hebben de Amerikaanse strijdkrachten in Irak gemeld. Daarbij zouden zeker twintig slachtoffers zijn gevallen, onder wie zeker één dodelijke slachtoffer. In het toestel zaten 32 tot 35 mensen. Twee Chinooks naderden het vliegveld, toen één van de helikopters werd beschoten met een "onbekend wapen". De inzittenden waren net op verlof geweest. Het is nog niet duidelijk waar het toestel precies is neergeschoten. Inwoners van Fallujah, 50 kilometer ten westen van Bagdad, beweerden dat het toestel in de buurt van hun stad was gecrashed. Volgens de bewoners zijn er twee luchtdoelraketten op de helikopter afgevuurd waarvan er één doel trof. Ah! mijn dag kan niet stuk zijn ik ben net waker,en what a good nieuws. komt nog meer hoop ik that's just the beginning ik hoop some nieuws uit zuid waar kaaskopen rusten

Ezzedine
02-11-2003, 12:39
Pista het is alsof jij een RPG rakket hebt opgevangen met je borst. Zo pijnlijk ervaar je dit

Ezzedine
02-11-2003, 12:58
AHhahaahah zielige vent ik amuseer me kostelijk om jou manier van spreken. Het lijkt zo geloofwaardig,maar we weten allemaal beter

redouan19
02-11-2003, 13:01
Wel on topic blijven hoor Vikker, je hebt al een waarschuwing op zak. Terecht wat mij betreft. Als ik mij niet vergis begint het verzet steeds bredere vormen aan te nemen. Werden er de eerste maanden van de bezetting nog gemiddeld 6 verzetacties per dag gemeld, inmiddels is dit aantal opgelopen tot een hoopgevende 25 a 30 per dag!

redouan19
02-11-2003, 13:31
Origineel gepost door Pistaa En ja redouan..mensen die hun walging niet kunnen verbergen zullen eerder een waarschuwing krijgen dan zij die de walging veroorzaken..daar heb je gelijk in. Ik heb dan toch maar liever een ban om mijn ongezouten uiten van de walging..dan het walgelijke te demonstreren. Open nu eens de vierde topic van boven Vikker. Daar staat precies wat wel en niet wordt geaccepteerd. En misschien ben je het niet gewend op joods.nl of fok.nl, maar hier gelden de regels voor alle leden.

redouan19
02-11-2003, 14:52
Nog onbevestigde berichten spreken over nog eens 4 gedode Amerikaanse GL's en 7 gewonde burgers in een vuurgevecht met Iraakse burgers op een marketplace Yahoo.com; Local Iraqis said U.S. troops arrived Sunday morning and ordered people to disperse from the marketplace and remove what the Iraqis said were religious stickers from walls. Someone then tossed a grenade at the Americans, witnesses said, and the soldiers opened fire. The U.S. command said it had no immediate information, but Iraqi witnesses said they believed three or four Americans were killed and six to seven Iraqis were wounded. En kliek rond Bush blijft zich schandelijk verrijken ten kosten van zoveel mensenlevens, zijn Amerikanen nou echt zo dom???

amazigharifi
02-11-2003, 16:01

wat is toch om die pista te zien creperen... dat doet een mens zo goed voelen. en vooral als hij uit waarzien niet meer weet voor leugen hij weer gaat schrijven. dat maakt een zo gelukkig... een jood zien creperen van een tegenslag....de grote tegenslag voor joden als Pista is nog in aanmaak.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6